Karoline. Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Hei, jeg lurer på hva jeg kan kjøpe til mamma i 40-års gave... Jeg og pappa tenkte å spleise Hun er ikke så glad i sminke, og tenkte budsjett fra 0-1000 kr? Hun har også noen veninner som også lurer på hva de kan kjøpe til henne Endret 3. februar 2019 av Karoline.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Hvilket beløp tenker du å gi? Ønsker du forslag til bøker? Anonymkode: d5924...9ca
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Opplevelser Ting jeg likte i den alderen, og fortsatt liker, som kan kjøpes som opplevelser var bl.a fallskjermhopping, pistolskyting, kjøring med rallybiler og sportsbiler, ølsmaking osv Anonymkode: 71b10...229
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevelser Ting jeg likte i den alderen, og fortsatt liker, som kan kjøpes som opplevelser var bl.a fallskjermhopping, pistolskyting, kjøring med rallybiler og sportsbiler, ølsmaking osv Anonymkode: 71b10...229 Litt dyre ting fra en datter i 40 års gave kanskje?? Ts, kjøp en god bok, en god vinflaske og litt sjokolade. Skriv et fint kort og legg ved. For eksempel. Anonymkode: e2d06...9ab 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Jeg er 41 og kunne ønsket meg; Frisørtime Kinogavekort Kunst/bilde Massasjepute Ansiktsmaske Anonymkode: 4376f...860 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Karoline. skrev: Hei, jeg lurer på hva jeg kan kjøpe til mamma i 40-års gave... Hun er ikke så glad i sminke men bøker, massasje og slikt liker hun. Hun har også noen veninner som også lurer på hva de kan kjøpe til henne dere kan jo spleie sammen på et opphold for henne med partner (eller evnt en annen valgfri person) på et spahotell med full spabehandling, alle måltider og 2 netters overnatting. Anonymkode: 04992...901
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 Opplevelser kan dere kanskje gå sammen om å spleise på? Jeg ville ellers blitt glad for en bok med en koselig hilsen fra datteren min. Anonymkode: d5924...9ca 1
morhjertegod Skrevet 2. februar 2019 #8 Skrevet 2. februar 2019 Jeg er i 40 årene, ville ønsket meg ansiktbehandling, Ole Henriksen ansikt scrub, teater/show billetter feks.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 Hvis jeg var mammaen din, ville jeg ønsket meg et fint bilde av deg og meg, forstørret opp og satt i en fin ramme 😊 Anonymkode: 90fe2...bde 1
Karoline. Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2019 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket beløp tenker du å gi? Ønsker du forslag til bøker? Anonymkode: d5924...9ca Tenkte alt fra 0-1000kr ? ønsker gjerne forslag til bøker Endret 3. februar 2019 av Karoline.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 Jeg vil gitt noe litt mer spesielt enn bare en ansiktskrem eller en krimroman. Gi noe hun vil huske også om noen år. Hvis du gjerne vil gi en bok ville jeg gitt en diktsamling du liker, eller kanskje en reisebok om et sted dere har lyst til å reise til. Eller hva med et pent "silke"skjerf, øredobber eller en vase? Hvis du er flink til å tegne eller male ville jeg laget et lite maleri til henne, og fått det rammet inn, eller kanskje malt et pent serveringsfat. Anonymkode: d37d4...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå