Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg klarte selvsagt ikke å dy meg- benket meg foran tven og fikk med meg den kirkelige velsignelsen av Charles og Camilla. Det var faktisk ganske rørende og vakkert, syns jeg- endelig får de to aldrende elskerne hverandre på ordentlig. Mye gruff og gugg og ufine ting ligger bak dem, men nå syns jeg de fortjener å bare være lykkelige og nyte livet sammen. Riktig søte var de i dag, og Camilla var da elegant kledd, og med håret under kontroll.

Skrevet

Egentlig enig... :oops:

Kjærligheten er jo vakker, dah - uansett! Men jeg har ikke glemt Diana...

Gjest Anonymous
Skrevet

kjærligheten er vakker den... men jeg synes nå at han kunne ha giftet seg med henne istedenfor å gifte seg med diana. da hadde han nok spart seg selv, diana og camilla for ganske mye.

men det er fint at de har giftet seg tilslutt, selv trodde jeg aldrig at det skulle skje.

og det var fint at dronningen var tilstede og at folket støttet dem!

Gjest LoisLane
Skrevet

Det er jo ganske sjarmerende. De er halvgamle og ikke spesielt lekre, noen av dem. Likevel har de holdt fast på hverandre i årevis. Er ikke det kjærlighet, da?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jo det tror jeg er kjærlighet :hjerter:

Hele denne historien, både på godt og vondt, sier egentlig litt om hva som kunne ha skjedd om de som var imot Håkon og Mette-Marit, skulle fått bestemme. Hva som kan skje når mennesker blir tvunget eller ikke kan følge hjertet sitt :)

Skrevet

Jeg synes det er litt søtt at de fikk hverandre til slutt :)

Litt sånn mot alle odds, som i dameromanene :ler:

Skrevet

Jeg så ikke bryllupet, men jeg beundrer Camilla noe voldsomt.

Det finnes vel knapt den kvinne her i verden som har gått gjennom mer for mannen hun elsker enn henne...

Skrevet

Så lenge de elsker hverandre, og det er det jo tydelig at de gjør, kan jeg ikke forstå hvorfor vi ikke skulle være glad på deres vegne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var ganske rørende ja, men jeg skjønte ikke helt hva hun hadde på hodet i kirken...? Syns det så ut som en sånn Jesus-krans jeg, eller litt sånn romersk eller noe sånn? En slags krans av gullforgyldte palmeblader? Men det var kanskje meningen? Flotte barn hun hadde da.

Registrerte forresten at Dronningen kom i knallhvitt... Syns jeg ser for meg at hun har gitt Camilla streng beskjed om at hun ikke får bruke hvit kjole i sitt eget bryllup...for det skal Dronningen bruke selv....!

Gjest lillelou ii
Skrevet

Det er vel ikke sikkert at dronningen har sagt akkurat dèt...hadde jeg vært godt over 50, som Camilla, skilt, og skulle giftet meg for andre gang, hadde neppe jeg heller satset på kritthvit kjole. :-)

Skrevet
Det er jo ganske sjarmerende. De er halvgamle og ikke spesielt lekre' date=' noen av dem. Likevel har de holdt fast på hverandre i årevis. Er ikke det kjærlighet, da?[/quote']

Til en viss grad. Men hvorfor giftet da begge to seg med noen andre..?

Gjest lillelou ii
Skrevet

Her har vel dronningen, og ikke minst hennes hurpefrø av en gemal en finger eller ti med i saken.

Skrevet

Liten digresjon; men jeg trodde de hadde tiara på hodet når de giftet seg og ble "prinsesser"! Stakkars Camilla, ble avskrevet med noe som lignet på en tornekrans..... :ler::roll:

Skrevet

Fordi de ikke fikk lov. Den gangen var de begge mye ynge, og gjorde som de fikk beskjed om. Camilla ble ikke regnet som noe passende parti for Charles, han skulle gifte seg med en uskyldig "engelsk rose" , en beskrivelse som passet godt på Diana.

mamma fortalte at det hadde vært en dame utenfor kirken som stod der med et bilde av Diana og sa at dette var ikke rett, og bare gråt. Charles og Diana ble ikke lykkelige sammen, og nå er dessverre Diana død. Skal da Charles (og Camilla) være nødt til å leve ensomme og ulykkelige resten av livet? Fatter ikke hvor lite enkelte tenker.

jeg er glad for deres skyld,jeg. Selv om dette burde ha skjedd for minst 30 år siden, da hadde nok mange vært spart mye vondt, og Diana hadde trolig fortsatt levd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes bryllupet er helt greit jeg, og Camillas antrekk var nydelig! (Jeg er kjole- og draktinteressert).

Charles hadde rådgivere dengang med et konservativt syn på hvem som passet seg som prinsesse. Han hadde antageligvis ikke mot nok til å stå opp og si at "Henne er min utkårede!".

De pluss Diana har lidd under det valget siden.

Er det ikke en liten trøst til oss som ikke føler seg perfekte, at også kjente folk kan ta valg som viser seg å være virkelig store tabber?

Annonse
Skrevet

Velvel, de var midt i 30-årene da de giftet seg med andre, så jeg synes egentlig ikke noe synd på dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei jeg syns ikke så synd på dem. at prins charles hørte på noen andre skjønner jeg ikke. hvis man elsker en person så tror jeg at man kan gå igjennom ild og vann for å være sammen med dem! han giftet seg vel bare med diana fordi han trodde vel ikke at dronnningen ville leve så lenge og da kunne han jo ikke risikere å miste tronen hvis han giftet seg med camilla, og nå er han sågammel at det ikke er sikkert at han får sitte på tronen. nei det er ikke synd på prins charles, men camilla derimot som har ventet så lenge på at charles skal velge henne foran tronen, henne er det synd på!!

Gjest Annen gjest
Skrevet

Vel, synd og synd på...

De har jo tydeligvis hatt hverandre hele tiden likevel. De har jo ikke avstått fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...