AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Snart blir tilbudene på barneklær ferdige. Hva slags klær har dere handlet til barna? Handlet dere til neste vintersesongen? Eller til sommeren? Jeg regner med at det er mest foreldre med dårlig råd som handler nesten 1 år på forhånd akkurat som meg da jeg ikke har råd til å kjøpe en parkdress og en vintersko på 1500 kr. Har handlet alt det meste barnet trenger til sommeren og neste vintersesongen. Her er listen: tynn sommerjakke, sandaler, masse sommer t-skjorter + bukser, parkdress, vintersko, vinterstøvler, gummistøvler, ullundertøy, osv... Lurer på om det er andre som gjør det samme😊 Anonymkode: fa9b2...f1b
w0ho Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Er vel mange som gjør det sånn, ikke bare nødvendigvis folk med dårlig råd? 6
BettyCooper Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Jeg tror ikke barna eier uteklær til fullpris😂 Det handler ikke om at vi har dårlig råd, men hvorfor skal jeg betale 1000 for et par vintersko, når jeg kan få de til 500 om jeg planlegger? Jeg handler heller dyrere klær på tilbud enn å kjøpe rimelige klær til fullpris. Sannsynlig er kvaliteten deretter, og jeg må kjøpe dobbelt opp for at de skal ha tørre klær 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Vi har ikke dårlig råd men kjøper alt på salg omtrent Anonymkode: e7a5a...753
Nerine_ Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Handler mye på salg, men har aldri hatt dårlig råd.
Chablis Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Handler bare klær som barna trenger nå, og kanskje 2-3 måneder frem. Jeg har faktisk ikke plass til å oppbevare klær et år i forveien, og flere ganger når jeg gjorde det (når barna var mindre) så ble størrelsen feil eller jeg glemte at jeg hadde det. Så for meg er det ikke praktisk å handle slik. 2
Sushi Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 Kjøper kun klær og ting når vi faktisk trenger det, og da blir det til fullpris eller på salg ut fra hva vi finner. Sparer mye på å ikke kjøpe ting vi ikke får bruk for/feil størrelse osv. 1
absinthia Skrevet 2. februar 2019 #8 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har ikke dårlig råd nå, men har hatt det og handler fortsatt på salg. Kjøper ofte neste vinters vinterklær i mars.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 Handlet mye på black friday, ull til 50% og uteklær. Ikke så mye som jeg burde kanskje, men detter stadig over kupp.. Kjøper brukt også. Ikke fordi jeg har dårlig råd men har hatt det.. Da var det faktisk vanskeligere å kjøpe i god tid i forveien... Det er dyrt å være fattig! Hadde nok også hatt mye dårligere råd i dag om jeg ikke var i overkant økonomisk! Anonymkode: 7b2f5...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 Jeg handler så og si aldri klær til full pris, da det alltid er salg her eller der og ungene i tillegg vokser rett ut av ting. Gidder ikke kaste penger ut vinduet. Men jeg har aldri måttet kjøpe klær et år i forveien, man finner klær for alle sesonger sterkt nedsatt i pris hele året på nettbutikkene. Anonymkode: 72d5b...f15
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 Jeg gjorde det mye før, letter når ungen var mindre, men jeg endte ofte opp med klær jeg trodde vi fikk bruk for også gjorde vi ikke det. Så spørs om jeg sparte så mye egentlig. Nå handler jeg når vi trenger, kun det vi trenger. Men passer selvsagt på om det er noen tilbud eller om jeg kan forvente noen tilbud snart, før jeg kjøper. Anonymkode: cb98f...949
Gjest Dorey Skrevet 3. februar 2019 #12 Skrevet 3. februar 2019 Etter å flere ganger ha brent meg og kjøpt feil størrelser i forhold til hva de faktisk brukte neste sesong har jeg sluttet å kjøpe uteklær i forveien. Men er er jo egentlig lurt
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #13 Skrevet 3. februar 2019 Jeg har langt fra dårlig råd, og handler både på salg og Finn.no. På salg kjøper jeg ofte sko, yttertøy og på Finn kjøper jeg ulltøy og sommertøy. Anonymkode: d4075...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå