AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Del Skrevet 2. februar 2019 Bruker dere lengre tid på å komme hvis det er lite friksjon eller er det tidsmessig ganske likt så lenge dere er kåte? Anonymkode: a2786...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Del Skrevet 2. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere lengre tid på å komme hvis det er lite friksjon eller er det tidsmessig ganske likt så lenge dere er kåte? Anonymkode: a2786...55b Er det lite friksjon, men bra undertrykk så .... Anonymkode: 1c6be...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Del Skrevet 3. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere lengre tid på å komme hvis det er lite friksjon eller er det tidsmessig ganske likt så lenge dere er kåte? Anonymkode: a2786...55b Bruker lengre tid å komme når det er lite friksjon. Er dama trang blir det "for deilig", så sliter med å holde meg lenge. En mellomting er best selv om ei trang kjennes sykt deilig ut. Problemet er at man gjerne vil at sexen skal vare en stund, så medium friksjon er å foretrekke. Exen var for trang, så sleit med å holde noe særlig mere enn 5 min. Hun jeg er med nå klarer jeg å holde lengre med.:) Anonymkode: 927bb...7b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Del Skrevet 3. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker lengre tid å komme når det er lite friksjon. Er dama trang blir det "for deilig", så sliter med å holde meg lenge. En mellomting er best selv om ei trang kjennes sykt deilig ut. Problemet er at man gjerne vil at sexen skal vare en stund, så medium friksjon er å foretrekke. Exen var for trang, så sleit med å holde noe særlig mere enn 5 min. Hun jeg er med nå klarer jeg å holde lengre med.:) Anonymkode: 927bb...7b6 Men har det ikke også med hvor våt dama er å gjøre? Har hun du er med nå født barn? Anonymkode: fd7ee...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 3. februar 2019 #5 Del Skrevet 3. februar 2019 Som hovedregel, stemmer nok dette. På den andre siden er det mange andre ting som også spiller inn. Det jeg merker meg er at mange jobber hardere med meg når dette skjer, så det i seg selv demmer godt opp. Hvor tent kan hun få meg? For min del blir det også en forsterkning av følelsen av å være liten, og det tenner meg godt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. februar 2019 #6 Del Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men har det ikke også med hvor våt dama er å gjøre? Har hun du er med nå født barn? Anonymkode: fd7ee...b3c Født barn er ikke relevant for de fleste kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Del Skrevet 3. februar 2019 3 minutter siden, Rotemor skrev: Født barn er ikke relevant for de fleste kvinner. Er det ikke slik at man blir videre av å føde barn da? Anonymkode: fd7ee...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. februar 2019 #8 Del Skrevet 3. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke slik at man blir videre av å føde barn da? Anonymkode: fd7ee...b3c Nei. Noen kan bli det pga skader. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 3. februar 2019 #9 Del Skrevet 3. februar 2019 Jeg bryr meg ikke. Merker ikke noen stor forskjell på damer. De fleste blir bare veldig våte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Del Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg bryr meg ikke. Merker ikke noen stor forskjell på damer. De fleste blir bare veldig våte. Du har sikkert grei størrelse på pikken da Anonymkode: fd7ee...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 3. februar 2019 #11 Del Skrevet 3. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert grei størrelse på pikken da Anonymkode: fd7ee...b3c Nei den er bare helt vanlig. Penetrering gjør jeg hvis dama liker det. Ikke noe jeg selv stresser med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Del Skrevet 3. februar 2019 18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Nei den er bare helt vanlig. Penetrering gjør jeg hvis dama liker det. Ikke noe jeg selv stresser med. Denne skjønte jeg ikke 😅 Du penetrerer hvis dama liker det, men du liker det vel selv også? Skrivefeil? 😇 Anonymkode: a2786...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 3. februar 2019 #13 Del Skrevet 3. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne skjønte jeg ikke 😅 Du penetrerer hvis dama liker det, men du liker det vel selv også? Skrivefeil? 😇 Anonymkode: a2786...55b Det er ikke på topp 10 lista mi nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #14 Del Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er ikke på topp 10 lista mi nei. Usikker på om du tuller eller ikke 🙈 hva troner listen da? Nysgjerrig 🤓 Anonymkode: a2786...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 3. februar 2019 #15 Del Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om du tuller eller ikke 🙈 hva troner listen da? Nysgjerrig 🤓 Anonymkode: a2786...55b Tuller ikke. Det er masse og flere ting gjør det til delt 1. plass uten å gå i detaljer om akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #16 Del Skrevet 3. februar 2019 Nei, men er hun trang så er sexen veldig mye bedre og må virkelig konsentrere meg for å holde igjen. Anonymkode: 1a8f9...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #17 Del Skrevet 4. februar 2019 På 2.2.2019 den 19.21, AnonymBruker skrev: Er det lite friksjon, men bra undertrykk så .... Anonymkode: 1c6be...eff Hva er undertrykk? Anonymkode: d86dc...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå