Gå til innhold

Tapet

hilli

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om butikker i Trondheim som selger tapet. Og da mener jeg ikke sånn tapet som de har på Obs!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå er det en stund siden jeg flyttet fra Trondheim.. Men... I krysset mellom Prinsensgate og Dronningensgate (tror jeg det var.. Ikke så langt fra Bunnprisen) ligger det en fargehandel. Du kan jo prøve der?

Ellers pleier kjeder av typen Fargerike å ha godt utvalg av tapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags tapet er du ute etter da. Vi har jo en del fancy smahncy interiørbutikker o.l her i byen også. Kanskje må du på de. Kanskje vet de på fargeriket hvor du kan gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva slags tapet er du ute etter? Det er lettere å hjelpe deg hvis vi vet det :-)

Har du tittet i tapetbøkene som de har på fargerike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter "fancy schmancy" tapet. Har de tapet på Interia? Hvilke andre interiørbutikker kan ha tapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg leter egentlig litt etter det samme.. hm. Det ligger vel et par delvis eksklusive møbelbutikker i Fjordgata..? Eller ser de bare sånn ut fra utsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tapeserte akkurat en vegg på soverommet i 70 talls tapet. HAdde tenkt til å bestille over nettet, men fikk tak i den gjennom en fyr i flekkefjord istede, han sendte det til meg ( bor i oslo området).

Vet ikke om det er din stil men

http://www.wallpaperfromthe70s.com/

Hadde ikke bekymret meg for å betille på dennne siden.

Lykke til ! Tapet er kult !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :-) . Det var ikke egentlig 70-tallstapet jeg var ute etter, men etter å ha kikket på den siden, la_luz, tror jeg jeg skal vurdere det. De var kjempekule.

Interiørbutikkene i Fjordgata hadde jeg glemt, skal sjekke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den tapeten var tøff!

...og distribueres i Norge av Poesi interiør - tlf 22120180

http://www.poesiinterior.no/(men det visste du kanskje allerede?)

Ellers har jeg sett ting som kan ligne - både fra Storeys og Borge, jeg titter ofte gjennom tapetbøker hos fargehandelen. Arte har også mange morsomme bøker. Og et tips er å tapetsere med vinyltapet (med papirbakside), det er lettere å få jevnt og pent, pene skjøter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det kan tenkes at Poesi interiør (ser ut som en grossist) leverer til noen i Trondheim - du kan jo ta en telefon til dem å høre. Skjønner veldig godt at du har lyst til å se tapeten før du bestiller! (kan jo tenkes at du finner noe som er kjempekult også.. )

Og bestiller du fra utlandet, så husk at Norsk moms og toll og sånn kommer på toppen på ordrer over 200 kr (men dette vet de jentene som bestiller fra f.eks Lookfantastic mer om enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen!

Hvis det var flere av dere som lurte på hvor det selges tapet i Trondheim, så har jeg nå funnet en butikk som har Osborne & Little-tapet, nemlig Berge Interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...