Gå til innhold

Hvor mye koster IVF dersom man må gjøre det privat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs etter fylte 35?

Noen som vet? 

Anonymkode: 69c80...b8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google.no 

"ivf pris"

Søk

Anonymkode: adb1b...acd

• Liker 1
Skrevet

Jeg går på Fertilitetssenteret, kontrakten jeg signerte gjelder inntil fylte 38 år.

Jeg betalte ca 62.500 (?) for 3 forsøk, ikke inkludert medisiner. Jeg regner med, dersom forsøkene går som normalt forventet - at vi bruker 100.000 kroner. Kanskje i underkant.

Jeg har hatt litt ekstra undersøkelser på eget initiativ for å sjekke cyster osv - det er ikke inkludert i pakkepris. 

Den prisen blir 3 forsøk for prisen av 2 (og så vil man jo spare medisinutgifter om man lykkes før 3.forsøk). Jeg betaler ingenting i reise/hotellutgifter eller ulønnet ferie fra jobb ifbm reise. 

Anonymkode: 5094b...d1c

Skrevet

Pakke med 3 forsøk på Hausken koster 73200. Ikke inkludert medisiner som også fort blir dyrt.

Skrevet

Vi hadde 5 forsøk i det offentlige; 1 forsøk avbrutt før uttak, 1 forsøk avbrutt etter uttak og de 3 andre forsøkene ble fullført men med dårlig resultat. Vi bestemte oss da for å forsøke privat, de aller fleste klinikkene ligger på samme pris, en pris på mellom 35 000 - 40 000 + medisiner, reise og eventuelt opphold. Vi bestemte oss for Maigaard i Danmark, da de har lengre erfaring, bedre resultat og har mulighet til for eksempel assisted hatching av egg. 

Vi har betalt 35 000 (inkludert ICSi + assisted hatching) + medisiner, reise og opphold. Har hatt god oppfølging med privat gynekolog her i Norge og betaler ingenting for desse kontrollene. 

Fra 1 befruktet egg i Norge som var delt i 2, til 8 befruktet egg som var delt i 6 og 8 hos Maigaard. Første forsøket der ble jeg ikke gravid, da de måtte regulere litt på medisin. Andre forsøket der ble jeg gravid med hadde MA i uke 13.. Er i gang med tredje forsøk hos Maigaard nå, og anbefaler de om du vurderer privat 🙂

Skrevet

Dere som svarte over her, ble resultatet barn?

Anonymkode: 63aca...577

Skrevet
På 10.2.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Dere som svarte over her, ble resultatet barn?

Anonymkode: 63aca...577

Hadde akkurat 1. Forsøk. Er i dag 12 dpo og testen var positiv i dagtidlig, så da krysser vi fingrene🤞🏼😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...