AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Del Skrevet 2. februar 2019 Dvs etter fylte 35? Noen som vet? Anonymkode: 69c80...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Del Skrevet 2. februar 2019 Google.no "ivf pris" Søk Anonymkode: adb1b...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Del Skrevet 2. februar 2019 Prisliste her https://medicus.no/prisliste/?gclid=EAIaIQobChMItt_64M2d4AIVibUYCh1gSQfHEAAYAyAAEgInJPD_BwE Anonymkode: 8e777...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg går på Fertilitetssenteret, kontrakten jeg signerte gjelder inntil fylte 38 år. Jeg betalte ca 62.500 (?) for 3 forsøk, ikke inkludert medisiner. Jeg regner med, dersom forsøkene går som normalt forventet - at vi bruker 100.000 kroner. Kanskje i underkant. Jeg har hatt litt ekstra undersøkelser på eget initiativ for å sjekke cyster osv - det er ikke inkludert i pakkepris. Den prisen blir 3 forsøk for prisen av 2 (og så vil man jo spare medisinutgifter om man lykkes før 3.forsøk). Jeg betaler ingenting i reise/hotellutgifter eller ulønnet ferie fra jobb ifbm reise. Anonymkode: 5094b...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hen02 Skrevet 6. februar 2019 #5 Del Skrevet 6. februar 2019 Pakke med 3 forsøk på Hausken koster 73200. Ikke inkludert medisiner som også fort blir dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnenB Skrevet 10. februar 2019 #6 Del Skrevet 10. februar 2019 Vi hadde 5 forsøk i det offentlige; 1 forsøk avbrutt før uttak, 1 forsøk avbrutt etter uttak og de 3 andre forsøkene ble fullført men med dårlig resultat. Vi bestemte oss da for å forsøke privat, de aller fleste klinikkene ligger på samme pris, en pris på mellom 35 000 - 40 000 + medisiner, reise og eventuelt opphold. Vi bestemte oss for Maigaard i Danmark, da de har lengre erfaring, bedre resultat og har mulighet til for eksempel assisted hatching av egg. Vi har betalt 35 000 (inkludert ICSi + assisted hatching) + medisiner, reise og opphold. Har hatt god oppfølging med privat gynekolog her i Norge og betaler ingenting for desse kontrollene. Fra 1 befruktet egg i Norge som var delt i 2, til 8 befruktet egg som var delt i 6 og 8 hos Maigaard. Første forsøket der ble jeg ikke gravid, da de måtte regulere litt på medisin. Andre forsøket der ble jeg gravid med hadde MA i uke 13.. Er i gang med tredje forsøk hos Maigaard nå, og anbefaler de om du vurderer privat 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Del Skrevet 10. februar 2019 Dere som svarte over her, ble resultatet barn? Anonymkode: 63aca...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hen02 Skrevet 12. februar 2019 #8 Del Skrevet 12. februar 2019 På 10.2.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev: Dere som svarte over her, ble resultatet barn? Anonymkode: 63aca...577 Hadde akkurat 1. Forsøk. Er i dag 12 dpo og testen var positiv i dagtidlig, så da krysser vi fingrene🤞🏼😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå