AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Får det jevnlig, slette de alltid. Dette fra mistenkelige profiler. Er litt bekymret for om noen stalker meg og utgir seg for å vøre andre...:( Eller er det vanlig å få meldinger fra feks svindlere? Anonymkode: 123e4...c7c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Ja, både jeg og kjæresten får disse.. en hel haug med jenteprofiler som vil followe daglig. Det er svindel.. Du kan rapportere de og da blir de slettet :) Anonymkode: f1050...970 3
Jadzia Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 japp. Stadig vekk. Også på bedriftsprofilen min 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Ja.. mange følger alle de kommer over i håp om at du skal følge tilbake. Så unfollower de deg etterpå. Anonymkode: 9dcb7...c08 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Ja, får det noen ganger, men det er stort sett falske profiler. Typisk profil med en dame som har lukket profil, ingen innlegg, følger mange, men få følger henne. Så er det også svindlere som utgir seg for å være kjekk mann med høy utdannelse, men skriver på gebrokken dårlig engelsk selv om han liksom skal være amerikansk. Jaja, skjønner ikke at folk faller for det, men noen må det være siden de fortsatt holder på. Opplever oftere at profiler som tilbyr å skaffe mange følgere skal følge meg, men bare rapporterer og blokkerer dem. I det siste har det også vært en strøm av folk som følger meg, liker et par innlegg og det kun i håp om at jeg skal følge dem, men jeg følger stort sett ikke tilbake om jeg ikke kjenner personen eller liker bildene deres. Anonymkode: d40a7...41a 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Hver bidige dag. Dessverre er de vanligvis bare ute etter følgere og sletter seg like etter man har lagt dem til. Har en app hvor jeg ser hvem som har slettet meg. Så sa sletter jeg den bare tilbake, selvopptatte tullinger! Er en del falske profiler også. Anonymkode: 85e9e...b65
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.. mange følger alle de kommer over i håp om at du skal følge tilbake. Så unfollower de deg etterpå. Anonymkode: 9dcb7...c08 Hvor viktige tror de at de er??? Anonymkode: 85e9e...b65
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor viktige tror de at de er??? Anonymkode: 85e9e...b65 Jakten på followers...🙄 Anonymkode: 9dcb7...c08
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jakten på followers...🙄 Anonymkode: 9dcb7...c08 Det er like før jeg skriver i bioen min: if you unfollow me, I will unfollow you! Anonymkode: 85e9e...b65
Meadow Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 Hver eneste dag... virker som de sletter meg som venn igjen raskt, for antallet som følger meg endrer seg lite.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 Ja, men det er ofte fra profiler som åpenbart er ute etter å skaffe seg flere følgere. De tror vel at jeg følger dem tilbake hvis de legger til meg Anonymkode: 9c95b...a79
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Skrevet 3. februar 2019 Forskjell på meldings forespørselen og følge forespørsel. Får ett par meldings forespørsler i uken, 90 % av de sletter jeg. Følge forespørsler får jeg rundt 30 av i uken, og der sletter jeg også rundt 90 %. Veldig mange falske profiler som utgir seg for å være Amerikanske soldater. De skriver så dårlig amerikansk at det er latterlig. Ei venninne og jeg ba om tlf nr til en engang, for å sjekke hvor de skrev fra. Å Nigeria dukket opp som retning nummer. Da vi spurte hvorfor, var grunnen at han var på oppdrag utenfor Israel 😂😂 Anonymkode: 1eea8...5a0
s0la Skrevet 3. februar 2019 #13 Skrevet 3. februar 2019 Hele tiden! Får ofte meldinger der de skriver «hey ur butiful», «ar u norwegian» eller liknende. Orker ikke slette alt, for de kommer ikke i den vanlige innboksen. Så har en egen creep-innboks der de får være. Det er som på facebook, de meldingene man må godkjenne først. Overser dem bare!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #14 Skrevet 3. februar 2019 Får ingenting jeg. Poster bilder daglig, men tror jeg skremmer bort de fleste. Rimelig dødt, null partystemning. Anonymkode: 7f7f4...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå