Gå til innhold

Nok en tinder tråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger støtte og motivasjon fra mine med brødre. Har nå hatt tinder i 3 uker og har sånn ca 160 matcher. Swiper 60% til høyre og 40% til venstre. Helt frem til for 1 uke siden fikk jeg gjevnlig med matches, men nå får jeg rundt 2-5 matcher om dagen. Hva er grunnen til at det plutselig har dabbet av? Har jeg vært i kortstokken til de fleste og jeg er da ferdigsveipet av de fleste ?

Anonymkode: bffc4...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.9

Endret av Lappa
Skrevet (endret)

Selv om det ytre begrenser deg til 2-5 matcher dagen og du bare har ca 160 matcher de siste 3 ukene så har du sikkert andre fine kvaliteter som ikke er like lett å få fram på Tinder. Kanskje du heller skal prøve en av disse mailorder-bride tjenestene fra f.eks. Ukraina eller Thailand?

Stay strong. Noen vil nok klare å holde ut med deg til slutt.

Endret av Helvegen
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at det plutselig har dabbet av? Har jeg vært i kortstokken til de fleste og jeg er da ferdigsveipet av de fleste ?

Slik er det på alle dating forum. Du får veldig mange treff til å begynne med, så dabber det av. Helt naturlig for da er alle som finner deg interessant vært innom din profil, og de kommer ikke inn dit mange ganger om de ikke finner deg veldig interessant. Da må du vente til nye profiler dukker opp. Det er neppe veldig mange nye pr dag eller uke.

Tinder er en horeapp der mange bare er ute etter sex, så om du ikke er veldig pen og er villig til å ligge rundt som en feltmadrass og faktisk ønsker dette, så er denne stedet helt håpløst egentlig slik jeg har oppfattet det. Kjenner en som driver på med dette her, pen kar og treffer mange damer. Men klarer aldri å etablere et forhold.

Endret av Duftavsommerregn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...