Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Jeg har et utrolig slitsomt problem... Om sommeren når jeg går i skjørt blir jeg utrolig (!) klam nedentil! :oops: Merkelig egentlig for man skulle jo tro det ble mere luftig av å IKKE bruke bukser, men neida.... :-x

Uansett: Poenget med denne tråden er altså å høre om noen vet hvor man får kjøpt hudfarga bommuls strømpebukser ? (det må være et stoff som puster :P )

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Men, må du bruke strømpebukser på sommeren? Det må da bli fryktelig varmt. :o

Dessuten, så kan jeg ikke se for meg at hudfarga bommullstrømpebukser kan bli særlig pent, de vil vel bli for tykke, og det vil i alle fall ikke se naturlig ut.

Vet at La Mote fører noen med noe aloe vera greier som skal virke avkjølende. Kanskje det kunne være noe?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte jeg skulle klippe de av så de blir omtrent som en kort shorts... Orker ikke å gå med hel strømpebukse nei. :tunge1:

IKKE særlig sexy, nei... men bedre enn å gå rundt klam og ukomfortabel. :wink:

Det blir enten dette eller å bruke bukse... (noe som er synd, for jeg elsker skjørt og kjoler)

Gjest Xavia
Skrevet
Tenkte jeg skulle klippe de av så de blir omtrent som en kort shorts... Orker ikke å gå med hel strømpebukse nei. :tunge1:

Hva er galt med å bruke bommuls truser? Skjønner ikke vitsen med å gå med "shorts" under skjørt? (Forklar meg gjerne!)

Det finnes da truser i alle fasonger, fra string, til tanga til hipsters.

Gjest Anonymous
Skrevet

fordi de teite lårene mine gnisser seg mot hverandre og blir såre. :cry: Så jeg må ha noe som går ihvertfall 10 cm ned på innsiden av låret, slik at det blir litt stoff imellom....

Skjønner ikke hvorfor det er slik.. Jeg er jo ikke overvektig eller noe. Kanskje jeg bare har rare lår... :oops: :tunge1:

Skrevet

Jeg fikk tak i et kort underskjørt for bukseskjørt for noen år siden og det reddet meg :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor fant du det hen ? Det hadde jo vært supert....

Skrevet

Husker ikke helt,men tror nok du finner det i en undertøysforretning. For et par år siden hadde de noe hos Lindex som lignet på truser med litt ben og vidde (vet ikke hva de kalles). Om du får tak i lange underskjørt til bukseskjørt, så er det jo bare å klippe den av. Mye behageligere enn strømpebukser :P Lykke til!

Gjest gjesten
Skrevet

Hva med "sykkelshorts"? Det ble i hvertfall kalt det for noen år siden. Korte tights som egentlig var ypperlige under skjørt om sommeren slik at lårene ikke gnisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...