AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Det tar over store deler av ansiktet mitt, og er så stygt. Har stor og bred nese og når hele den dekkes så blir det så alt for synlig. Renser, bruker ansiktsmasker, prøvd sånn blackheads-produkter, men jeg blir ikke kvitt det. Anonymkode: 43eb6...205
Guidet Kvinne Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Jeg bruker BHA hver dag, men borte blir det ikke likevel. Det blir likevel mye bedre, og lettere å klemme ut det som er der.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Har du prøvd disse? Tenåringen min brukte dem i en periode da h*n var mye plaget med sorte hudormer på nesen, og de stripsene røsker ut mesteparten av dem. https://www.lyko.no/nivea/nivea-essentials-refining-clear-up-strips?gclid=EAIaIQobChMI1vbnmaid4AIVC-WaCh35oQ6XEAQYASABEgKon_D_BwE Anonymkode: a5e76...c91
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Lurer jeg også på. Har sb tett i tett over hele nesa og ganske mye av kinnene. Ser at andre har tomme porer og lurer på hvorfor de klarer å ha tomme mens mine er sorte.. Anonymkode: ccdc8...cfb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd disse? Tenåringen min brukte dem i en periode da h*n var mye plaget med sorte hudormer på nesen, og de stripsene røsker ut mesteparten av dem. https://www.lyko.no/nivea/nivea-essentials-refining-clear-up-strips?gclid=EAIaIQobChMI1vbnmaid4AIVC-WaCh35oQ6XEAQYASABEgKon_D_BwE Anonymkode: a5e76...c91 Sikkert greit det, men man kan risikere sprukne blodårer på og rundt nesen når man blir eldre... Anonymkode: cc000...d49
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Er det de bitte små hvite talgklumpene? Jeg har en rett under øyet, kommer jeg til å ha den for alltid?
Professor Orm Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 Det beste jeg har prøvd er paulas choice skin perfecting 2% BHA liquid. Det blir aldri perfekt men jeg tror ikke det blir så mye bedre enn dette. Er du sikker på at du ikke har en milie under øyet, @Peonjenta? Den går enten vekk av seg selv, eller du kan fjerne den.
kobin Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Det går ikke vekk, kommer an på hudtype hvor synlig man har og ikke og hudtypen kan man ikke endre. Det som hjelper er å holde porene rene for puss og smuss for det i seg selv forstørrer porene og da synes SBF enda mere. BHA syre holder porene rene og det er viktig å bruke non-comedogenic sminke og hudkremer som ikke tetter porene så mineralsminke eller ikke hudsminke i det hele tatt er best.Flytende foundation er værstingen! Å klemme kan gjøre porene skadet og større så ikke klem
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, kobin skrev: Det går ikke vekk, kommer an på hudtype hvor synlig man har og ikke og hudtypen kan man ikke endre. Det som hjelper er å holde porene rene for puss og smuss for det i seg selv forstørrer porene og da synes SBF enda mere. BHA syre holder porene rene og det er viktig å bruke non-comedogenic sminke og hudkremer som ikke tetter porene så mineralsminke eller ikke hudsminke i det hele tatt er best.Flytende foundation er værstingen! Å klemme kan gjøre porene skadet og større så ikke klem Mine sb forandrer seg ikke om jeg jeg bruker foundation eller om jeg går i flere uker uten. Like synlig uansett. Anonymkode: ccdc8...cfb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 På 2.2.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev: Sikkert greit det, men man kan risikere sprukne blodårer på og rundt nesen når man blir eldre... Anonymkode: cc000...d49 Jeg har brukt dem selv også, og jeg er godt voksen, og har aldri opplevd noe slikt. Anonymkode: a5e76...c91
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine sb forandrer seg ikke om jeg jeg bruker foundation eller om jeg går i flere uker uten. Like synlig uansett. Anonymkode: ccdc8...cfb Jeg har ganske store porer på nesa og ved siden av nesa, har hvite hudormer på nesa også men de er ikke synlige før jeg klemmer. Det er egentlig lite poeng i å klemme de ut da porene bare fyller seg på nytt. Har fet hud i t-sonen og kommer nok til å ha det hele livet. Ser ingen stor synlig forskjell når jeg bruker syrer. Ikke prøvd retinol enda men har et 2% serum stående fra The Ordinary. Men skal vente med å prøve det noen uker. Skal ta litt solarum og sol og retinol samt syrer er en dårlig kombo. Anonymkode: d92c8...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå