Gå til innhold

Hvor kjøpe glasshylle til kjøleskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Kendall
Skrevet

Skulle vaske kjøleskapet idag, og i det jeg tok ut «glasshylle», klarte jeg å miste den på gulvet og knuse... Noen som vet hvor man kan kjøpe en sånn «glasshylle»? 😢

Skrevet

I butikken der kjøleskapet er kjøpt ville jeg begynt. Fint å vite merke og modell når du spør dem. 

Anonymkode: b81c6...c6c

• Liker 1
Skrevet

Det er nok en glasshylle og ikke en "glasshylle". Hvis kjøleskapet er noen år gammelt, er det ikke umulig at du kan finne en hylle som passer i haugene av skrotete kjøleskap. Det kan tenkes du finner noe ganske likt selv om kjøleskapet er relativt nytt, forresten. Ellers må du prøve å få kjøpt en hylle av noen som skal skrote sitt kjøleskap, eller kjøpe nytt fra en hvitevarebutikk. Det siste er sannsynligvis uforholdsmessig dyrt.

Hvilket merke, og hvilke mål?

Anonymkode: 90817...540

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en glasshylle og ikke en "glasshylle". Hvis kjøleskapet er noen år gammelt, er det ikke umulig at du kan finne en hylle som passer i haugene av skrotete kjøleskap. Det kan tenkes du finner noe ganske likt selv om kjøleskapet er relativt nytt, forresten. Ellers må du prøve å få kjøpt en hylle av noen som skal skrote sitt kjøleskap, eller kjøpe nytt fra en hvitevarebutikk. Det siste er sannsynligvis uforholdsmessig dyrt.

Hvilket merke, og hvilke mål?

Anonymkode: 90817...540

Ikke nødvendigvis. Jeg kjøpte ekstra glasshyller til skapet mitt den gangen det var litt nyere, og prisen var absolutt ikke avskrekkende. Skapet mitt er et Bosch side-by-side kombiskap, og jeg gikk bare på nettsidene til Bosch og fant nærmeste servicefirma. Deretter hadde jeg hyllene i løpet av en ukes tid. 

Det ble ekstra enkelt for meg fordi de tilfeldigvis befant seg innen gangavstand, men om skapet ikke er eldgammelt og ukurant burde det uansett være en smal sak. 

Anonymkode: 18481...667

Skrevet

Dette minner meg på at det er på tide å undersøke om de fremdeles har hyller til skapet mitt. Skapet er topp, og glasset i hyllene tåler masse, men plastramma rundt glasset har en tendens til å ryke ... 

Anonymkode: 18481...667

Skrevet

Og får du ikke tak i hylle så kan du bestille på mål hos glassmester. Husk i så fall å si hva du skal bruke den til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...