Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg ny jobb som kunderådgiver på tlf, så sluker alt av tips. Det vil si kundesenter. Hva jeg bør lese på osv. Har fått tips fra kolleger men ikke vil hamre løs på de hele tiden. Noen slm forresten jobber med det her?

Anonymkode: 31738...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet med det tidligere og du bør først og fremst ha fokus på det du skal supportere - enten det er konkrete produkter og tjenester, kundegrupper eller hva. Hvordan de fungerer i teori og praksis, hvem de passer for, når du på kundesenteret ikke kan hjelpe kunden men må trekke på annen kompetanse, og hvem i bedriften det er. 

Og så kommer du langt med å kombinere nysgjerrighet, lærevillighet, stå-på-vilje og ydmykhet :)

Anonymkode: c68de...136

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått meg ny jobb som kunderådgiver på tlf, så sluker alt av tips. Det vil si kundesenter. Hva jeg bør lese på osv. Har fått tips fra kolleger men ikke vil hamre løs på de hele tiden. Noen slm forresten jobber med det her?

Hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: 9f319...288

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jobbet med det tidligere og du bør først og fremst ha fokus på det du skal supportere - enten det er konkrete produkter og tjenester, kundegrupper eller hva. Hvordan de fungerer i teori og praksis, hvem de passer for, når du på kundesenteret ikke kan hjelpe kunden men må trekke på annen kompetanse, og hvem i bedriften det er. 

Og så kommer du langt med å kombinere nysgjerrighet, lærevillighet, stå-på-vilje og ydmykhet :)

Anonymkode: c68de...136

Kjempe gode tips:) det blir vel alle slags spørsmål fra kunder. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: 9f319...288

Bachelor i økonomi. 

Skrevet

Åh så heldig du er. Denne typen jobb har jeg så lyst på også, men jeg kommer aldri til intervju engang. Jeg har en bachelor i serviceledelse og markedsføring. Har du tidligere erfaring fra bank? Kundesenter? 

Anonymkode: ef47d...75c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh så heldig du er. Denne typen jobb har jeg så lyst på også, men jeg kommer aldri til intervju engang. Jeg har en bachelor i serviceledelse og markedsføring. Har du tidligere erfaring fra bank? Kundesenter? 

Anonymkode: ef47d...75c

Nei jeg har ikke erfaring. Kun litt regnskap og kontor. Men såvidt jeg vet er det en del studenter også der som jobber to dager i uken, fellestrekket der er at de alle har bachelor i økonomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...