AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Hei, jeg er mann på 22 som ønsker å komme i kontakt med kvinner som er litt eldre en meg selv,gjerne 35+. Noen tips på å få dette til,og hvor møter jeg dere? Hva ser dere i yngre menn? Anonymkode: 54bc5...eca
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Dette! 😆 (Madonna - Girl Gone Wild) Anonymkode: 5e1a5...e74
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Gå på uteplasser hvor det går voksne/eldre kvinner ? Men du må tåle noen avvisninger da de fleste voksne kvinner foretrekker menn som er eldre enn seg selv. Men det finnes unntak selvfølgelig. Noen eldre kvinner liker yngre menn pga sex. Så du får prøve deg fram. Anonymkode: 79b8a...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Studer dødsannonser, ta på mørk dress og møt opp i begravelser. Oppslagstavler opplyser om bingo i nærområdet. Anonymkode: d08cc...c55 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Eldre kvinner på 35+ 🙈😂 Jeg er snart 42.. får ønske meg rullator og trillbag til bursdagen min i år da kanskje 🤣 Anonymkode: 25bc7...3f4 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 De flokker seg på hemmelig adresse, i grupper kan de nemlig fnise sammen om alle de unge mennene de tenner på tihihihi Anonymkode: e4442...7c7
Gent82 Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eldre kvinner på 35+ 🙈😂 Jeg er snart 42.. får ønske meg rullator og trillbag til bursdagen min i år da kanskje 🤣 Anonymkode: 25bc7...3f4 Hallo. Han er 22 år.. For han er 35+ fossiler. Har du glemt hvordan det var å være 22? 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 Utseende er det eneste som betyr noe når jeg sjekker eller blir sjekket av yngre gutter. Er han modellkjekk så har han kanskje en sjans men ikke hvis ikke. Anonymkode: d93d1...e56 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 Jeg er 39. Jeg tror du vil få store problemer med å leve ut denne fantasien din blant mine jevnaldrende medsøstre, da jeg tror overvekten av dem tenker mye likt meg. Jeg ser et litt stort barn i 22 år gamle menn. Naturlig nok, jeg kunne teknisk sett vært mora di. Vil si at jeg ikke ser på menn i din alder som menn i det hele tatt. Jeg kunne ALDRI, ALDRI hatt sex med en liten drittunge på 22. Dere er ca like attraktivt som incest..En 22 år gammel mann har INGENTING jeg trenger. Egentlig så gidder jeg ikke engang prate med 22 åringer enten de er kvinner eller menn. Det er uinteressant for meg. En haug med folk som stresser på for å finne ut hvem de er og hva de skal i livet. Altfor mye mas og stress. Anonymkode: 6f45f...c22 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseende er det eneste som betyr noe når jeg sjekker eller blir sjekket av yngre gutter. Er han modellkjekk så har han kanskje en sjans men ikke hvis ikke. Anonymkode: d93d1...e56 Enig Anonymkode: 80359...739
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39. Jeg tror du vil få store problemer med å leve ut denne fantasien din blant mine jevnaldrende medsøstre, da jeg tror overvekten av dem tenker mye likt meg. Jeg ser et litt stort barn i 22 år gamle menn. Naturlig nok, jeg kunne teknisk sett vært mora di. Vil si at jeg ikke ser på menn i din alder som menn i det hele tatt. Jeg kunne ALDRI, ALDRI hatt sex med en liten drittunge på 22. Dere er ca like attraktivt som incest..En 22 år gammel mann har INGENTING jeg trenger. Egentlig så gidder jeg ikke engang prate med 22 åringer enten de er kvinner eller menn. Det er uinteressant for meg. En haug med folk som stresser på for å finne ut hvem de er og hva de skal i livet. Altfor mye mas og stress. Anonymkode: 6f45f...c22 Må si du har en nedlatende holdning til folk som er yngre enn deg, hilsen en person på samme alder som deg. Ser du sånn på dine egne unger også, at de er en drittunge? Syns det er unødvendig å rakke ned på en annen aldersgruppe. Folk er forskjellige. Det finnes folk på 22 som er mere oppegående enn folk på din alder både i alder og oppførsel. Anonymkode: ce80b...b39 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseende er det eneste som betyr noe når jeg sjekker eller blir sjekket av yngre gutter. Er han modellkjekk så har han kanskje en sjans men ikke hvis ikke. Anonymkode: d93d1...e56 Der er kjerringer som tar alt av menn, det har jeg selv sett. Virkeligheten er annerledes enn det som sies på kommentar feltet her. Anonymkode: 79b8a...7dc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må si du har en nedlatende holdning til folk som er yngre enn deg, hilsen en person på samme alder som deg. Ser du sånn på dine egne unger også, at de er en drittunge? Syns det er unødvendig å rakke ned på en annen aldersgruppe. Folk er forskjellige. Det finnes folk på 22 som er mere oppegående enn folk på din alder både i alder og oppførsel. Anonymkode: ce80b...b39 Tenkte det samme. Anonymkode: 13fbc...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Der er kjerringer som tar alt av menn, det har jeg selv sett. Virkeligheten er annerledes enn det som sies på kommentar feltet her. Anonymkode: 79b8a...7dc Du har helt 100% rett ! Går du på de rette stedene, er det ingen problem. Hvertfall når du nærmer deg 25. Kvalitetsdamer er det ikke, men bare for sex for kvelden er det helt ok. Anonymkode: f9d2f...fe1 1
A.M. Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 Er 40+ og får en del henvendelser av unge menn på de datingappene hvor jeg er. Takker høflig nei siden det er helt uinteressant for min del. Fikk hakeslepp den første gangen det skjedde. Og synes fortsatt det er ganske creepy. 2
Chablis Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 8.51, AnonymBruker skrev: Eldre kvinner på 35+ 🙈😂 Jeg er snart 42.. får ønske meg rullator og trillbag til bursdagen min i år da kanskje 🤣 Anonymkode: 25bc7...3f4 Samme tenkte jeg 🤣 Vi "eldre" kvinner er ute i samfunnet sammen dere unge, vi er på de fleste utesteder bortsett fra nattklubber og studentbarer osv (men noen er vel der og!) Vi er også på treffsider som match, sukker, møteplassen og tinder. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #18 Skrevet 19. februar 2020 Hvis du ikke har funnet noen villige eldre damer til nå så er tipset om å søke på deilige Olga : https://nyhetshjulet.no/olga-83-jakter-unge-menn-pa-tinder/ Anonymkode: 79b8a...7dc
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #19 Skrevet 19. februar 2020 Nå er jeg 49. Men alle under 47 er uinteressant for meg. Ikke vært interessert i en på 22 siden jeg var 25. Blir helt feil. Anonymkode: 7c569...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #20 Skrevet 19. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg 49. Men alle under 47 er uinteressant for meg. Ikke vært interessert i en på 22 siden jeg var 25. Blir helt feil. Anonymkode: 7c569...fd2 Kommer vel helt an på personen? Er mange på 22/23 som er veldig modne. Anonymkode: 54bc5...eca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå