Gå til innhold

Komme i kontakt med eldre kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er mann på 22 som ønsker å komme i kontakt med kvinner som er litt eldre en meg selv,gjerne 35+. Noen tips på å få dette til,og hvor møter jeg dere? Hva ser dere i yngre menn?

Anonymkode: 54bc5...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette! 😆 (Madonna - Girl Gone Wild)

Anonymkode: 5e1a5...e74

Skrevet

Gå på uteplasser hvor det går voksne/eldre kvinner ? Men du må tåle noen avvisninger da de fleste voksne kvinner foretrekker menn som er eldre enn seg selv. Men det finnes unntak selvfølgelig.  Noen eldre kvinner liker yngre menn pga sex. Så du får prøve deg fram.

Anonymkode: 79b8a...7dc

• Liker 1
Skrevet

Studer dødsannonser, ta på mørk dress og møt opp i begravelser. Oppslagstavler opplyser om bingo i nærområdet.

Anonymkode: d08cc...c55

• Liker 2
Skrevet

Eldre kvinner på 35+ 🙈😂 

Jeg er snart 42.. får ønske meg rullator og trillbag til bursdagen min i år da kanskje 🤣

Anonymkode: 25bc7...3f4

• Liker 4
Skrevet

De flokker seg på hemmelig adresse, i grupper kan de nemlig fnise sammen om alle de unge mennene de tenner på tihihihi

Anonymkode: e4442...7c7

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eldre kvinner på 35+ 🙈😂 

Jeg er snart 42.. får ønske meg rullator og trillbag til bursdagen min i år da kanskje 🤣

Hallo. Han er 22 år.. For han er 35+ fossiler. 

Har du glemt hvordan det var å være 22?

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Bli med i gamlisungdommen:

Skrevet

Utseende er det eneste som betyr noe når jeg sjekker eller blir sjekket av yngre gutter. Er han modellkjekk så har han kanskje en sjans men ikke hvis ikke.

Anonymkode: d93d1...e56

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 39. Jeg tror du vil få store problemer med å leve ut denne fantasien din blant mine jevnaldrende medsøstre, da jeg tror overvekten av dem tenker mye likt meg. Jeg ser et litt stort barn i 22 år gamle menn. Naturlig nok, jeg kunne teknisk sett vært mora di. Vil si at jeg ikke ser på menn i din alder som menn i det hele tatt. Jeg kunne ALDRI, ALDRI hatt sex med en liten drittunge på 22. Dere er ca like attraktivt som incest..En 22 år gammel mann har INGENTING jeg trenger. Egentlig så gidder jeg ikke engang prate med 22 åringer enten de er kvinner eller menn. Det er uinteressant for meg. En haug med folk som stresser på for å finne ut hvem de er og hva de skal i livet. Altfor mye mas og stress.

Anonymkode: 6f45f...c22

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseende er det eneste som betyr noe når jeg sjekker eller blir sjekket av yngre gutter. Er han modellkjekk så har han kanskje en sjans men ikke hvis ikke.

Enig

Anonymkode: 80359...739

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 39. Jeg tror du vil få store problemer med å leve ut denne fantasien din blant mine jevnaldrende medsøstre, da jeg tror overvekten av dem tenker mye likt meg. Jeg ser et litt stort barn i 22 år gamle menn. Naturlig nok, jeg kunne teknisk sett vært mora di. Vil si at jeg ikke ser på menn i din alder som menn i det hele tatt. Jeg kunne ALDRI, ALDRI hatt sex med en liten drittunge på 22. Dere er ca like attraktivt som incest..En 22 år gammel mann har INGENTING jeg trenger. Egentlig så gidder jeg ikke engang prate med 22 åringer enten de er kvinner eller menn. Det er uinteressant for meg. En haug med folk som stresser på for å finne ut hvem de er og hva de skal i livet. Altfor mye mas og stress.

Anonymkode: 6f45f...c22

Må si du har en nedlatende holdning til folk som er yngre enn deg, hilsen en person på samme alder som deg. Ser du sånn på dine egne unger også, at de er en drittunge? Syns det er unødvendig å rakke ned på en annen aldersgruppe. Folk er forskjellige. Det finnes folk på 22 som er mere oppegående enn folk på din alder både i alder og oppførsel.

Anonymkode: ce80b...b39

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er kjerringer som tar alt av menn, det har jeg selv sett. Virkeligheten er annerledes enn det som sies på kommentar feltet her.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si du har en nedlatende holdning til folk som er yngre enn deg, hilsen en person på samme alder som deg. Ser du sånn på dine egne unger også, at de er en drittunge? Syns det er unødvendig å rakke ned på en annen aldersgruppe. Folk er forskjellige. Det finnes folk på 22 som er mere oppegående enn folk på din alder både i alder og oppførsel.

Anonymkode: ce80b...b39

Tenkte det samme.

Anonymkode: 13fbc...3cb

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er kjerringer som tar alt av menn, det har jeg selv sett. Virkeligheten er annerledes enn det som sies på kommentar feltet her.

Du har helt 100% rett !      Går du på de rette stedene, er det ingen problem. Hvertfall når du nærmer deg 25. Kvalitetsdamer er det ikke, men bare for sex for kvelden er det helt ok. 

Anonymkode: f9d2f...fe1

• Liker 1
Skrevet

Er 40+ og får en del henvendelser av unge menn på de datingappene hvor jeg er. Takker høflig nei siden det er helt uinteressant for min del. Fikk hakeslepp den første gangen det skjedde. Og synes fortsatt det er ganske creepy. 

• Liker 2
Skrevet
På 3.2.2019 den 8.51, AnonymBruker skrev:

Eldre kvinner på 35+ 🙈😂 

Samme tenkte jeg 🤣

Vi "eldre" kvinner er ute i samfunnet sammen dere unge, vi er på de fleste utesteder bortsett fra nattklubber og studentbarer osv (men noen er vel der og!) 

Vi er også på treffsider som match, sukker, møteplassen og tinder. 

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Nå er jeg 49. Men alle under 47 er uinteressant for meg. Ikke vært interessert i en på 22 siden jeg var 25. Blir helt feil. 

Anonymkode: 7c569...fd2

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg 49. Men alle under 47 er uinteressant for meg. Ikke vært interessert i en på 22 siden jeg var 25. Blir helt feil. 

Anonymkode: 7c569...fd2

Kommer vel helt an på personen? Er mange på 22/23 som er veldig modne.

Anonymkode: 54bc5...eca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...