AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Det er et tonn med snø ute . Det blåser og er kaldt. Snøen er høyere en pus. Så han er kun ute to ganger om dagen i 10 min. Men han elsker egentlig å være ute. Han jager fluer og insekter osv. Tror han kan klare å fange måker ( aldri klart men lenge leve håpet) nå er han inne og det går ut over mine bein og min sofa. . Han har leker men ikke intresert . Han har et palass av et klatrestativ som han klorer på og ligger på . Med god utsikt over hele nabolaget. Men nå er jeg lei. I natt våknet jeg av at han småbeit meg i tærne. Han ville leke. . Hjelp . Tips til leker jeg kan skafe til en sær pus. Han liker fjær leken sin men den å begynner å bli kjedelig for vi har lekt med den daglig. Anonymkode: a1985...d16
Diamant20 Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Små julekuler, hårstrikk og kattemynte leker
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Haha små beit deg på tærne mens du sov. Morsom katt. Håper det ikke gjorde vondt da 😛 Anonymkode: 63e90...e45
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Leker trenger ikke å kjøpes, q-tips, hårstrikk, julekule, sammenkrøllet papir etc. Katten her elsker sånne ting 😅 Anonymkode: 8aad2...844
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha små beit deg på tærne mens du sov. Morsom katt. Håper det ikke gjorde vondt da 😛 Anonymkode: 63e90...e45 Vel jeg skvatt og sto oppreist i senga. Gjorde ikke vondt var bare sånn hei mamma du er kjedelig vil leke biting. Syntes ikke katta var så morsom der . Men ble fort tilgitt . Han er bare kresen på hva han vil leke med. Og nå må jeg aktivisere han ekstra merker jeg. I dag har vi hatt jage pus rundt i leilighet. Han elsker det. Men tar litt på det å. Anonymkode: a1985...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå