Gå til innhold

Katta mi kjeder seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et tonn med snø ute . Det blåser og er kaldt. Snøen er høyere en pus. Så han er kun ute to ganger om dagen i 10 min.  Men han elsker egentlig å være ute. Han jager fluer og insekter osv. Tror han kan klare å fange måker ( aldri klart  men lenge leve håpet)  nå er han inne og det går ut over mine bein og min sofa.

. Han har leker men ikke intresert . Han har et palass av et klatrestativ som han klorer på og ligger på . Med god utsikt over hele nabolaget.

Men nå er jeg lei. I natt våknet jeg av at han småbeit meg i tærne.  Han ville leke.  .  Hjelp

. Tips til leker jeg kan skafe til en sær pus. Han liker  fjær leken sin men den å begynner å bli kjedelig for vi har lekt med den daglig.  

Anonymkode: a1985...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små julekuler, hårstrikk og kattemynte leker

Skrevet

Haha små beit deg på tærne mens du sov. Morsom katt. Håper det ikke gjorde vondt da 😛

Anonymkode: 63e90...e45

Skrevet

Leker trenger ikke å kjøpes, q-tips, hårstrikk, julekule, sammenkrøllet papir etc. Katten her elsker sånne ting 😅

Anonymkode: 8aad2...844

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha små beit deg på tærne mens du sov. Morsom katt. Håper det ikke gjorde vondt da 😛

Anonymkode: 63e90...e45

Vel jeg skvatt  og sto oppreist i senga. Gjorde ikke vondt var bare sånn  hei mamma du er kjedelig vil leke biting.    Syntes ikke katta var så morsom der . Men ble fort tilgitt .  Han er bare kresen på hva han vil leke med. Og nå må jeg aktivisere han ekstra merker jeg. I dag har vi hatt jage pus rundt i leilighet.  Han elsker det. Men tar litt på det å. 

Anonymkode: a1985...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...