AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har kjøpt meg en leilighet hvor jeg har fått lån fra husbanken. Nå har typen kjærsten flyttet inn, vi er da enig om at han betaler meg et fast beløp for og bo, isteden for han skal leie et annet sted. Han går nå på nav, og jobber det han kan ved siden av, men statens innkrevingssentral er inne og trekker han så mye pga gjelden han har, så han må dokumentere øvrige utgifter. Er det noe måte jeg kan sette opp, at han betaler litt til meg for og bo? Itillegg deler vi på, mat og strøm og forsikring. Alt i mitt navn... Anonymkode: 96783...9b0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Er leiekontrakt ordet du leter etter Anonymkode: 4c2f3...9fd 3
Gjest Blondie65 Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Ja, skriv en leiekontrakt eller en samboeravtale som forklarer hva han skal betale i boutgifter.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Kontrakt og kontoutskrift. Anonymkode: 518d6...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå