AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Del Skrevet 2. februar 2019 Han vil veldig gjerne møtes, jeg ser at han liler meg, problemet er bare at han tar null initiativ til flørting, kropskontakt eller komplimenter. Jeg har selv prøvd på både flørting og uskyldig berøring, men får det ikke igang. Nå mister jeg interessen for ham rent sexuelt og som partner. Hva gjør jeg? Avslutter det? Nå blir det nesten rart om vi skulle begynne å gjøre ting. Vi har bare sittet å paratet som venner. Anonymkode: 0a917...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 2. februar 2019 #2 Del Skrevet 2. februar 2019 Opplever det samme, men da må man ta saken i egne hender og bare kysse han som jeg planlegger å gjøre eller prate med han om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Del Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, frubaluba skrev: Opplever det samme, men da må man ta saken i egne hender og bare kysse han som jeg planlegger å gjøre eller prate med han om det. Ja det er jo synd når man faller for at han viser litt mer seksuell intetesse og evne til å ta initiativ. Noe annet blir litt platt for meg. Anonymkode: 0a917...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Del Skrevet 2. februar 2019 Man har ingenting å tape på å ta initiativ. Ville tatt saken i egne hender jeg! Anonymkode: a9d1e...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Del Skrevet 2. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Man har ingenting å tape på å ta initiativ. Ville tatt saken i egne hender jeg! Anonymkode: a9d1e...111 Nei det er sant, jeg kunne ha tatt initiativ selv, problemet er ikke det. Men heller at jeg tiltrekkes av menn som er litt på og tar initiativ. Dette blir for tafatt for min del og det er ikke tiltrekkende. Jeg mister rett og slett interessen og ser kun på han som en venn. Anonymkode: 0a917...032 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Del Skrevet 2. februar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er sant, jeg kunne ha tatt initiativ selv, problemet er ikke det. Men heller at jeg tiltrekkes av menn som er litt på og tar initiativ. Dette blir for tafatt for min del og det er ikke tiltrekkende. Jeg mister rett og slett interessen og ser kun på han som en venn. Anonymkode: 0a917...032 Enig. Å bli begjært er jo tennende i seg selv. Anonymkode: 7ee44...147 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Del Skrevet 3. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er sant, jeg kunne ha tatt initiativ selv, problemet er ikke det. Men heller at jeg tiltrekkes av menn som er litt på og tar initiativ. Dette blir for tafatt for min del og det er ikke tiltrekkende. Jeg mister rett og slett interessen og ser kun på han som en venn. Anonymkode: 0a917...032 Er enig i det. Men ville fått en avklaring raskt. Ingen poeng å dra ut tiden, når du heller burde brukt tiden på en som faktisk vil ha deg. Anonymkode: a9d1e...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå