AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Noen her som leier gjennom sammen? Jeg har fått en leilighet men depositumet må betales innen en uke og har umulig mulighet å betale før om to uker. Flytter inn i Mars. Trot dere det kan ordne seg om å spørre å få betale en uke senere? Anonymkode: 3be06...984
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Du må bare høre med utleier om det er ok. Skal du leie privat eller via SIB? Er det via SIB så tror jeg ihvertfall at du kan få utsatt det en uke eller to. Anonymkode: ea6e5...ac2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du må bare høre med utleier om det er ok. Skal du leie privat eller via SIB? Er det via SIB så tror jeg ihvertfall at du kan få utsatt det en uke eller to. Anonymkode: ea6e5...ac2 Gjennom sib som nå heter sammen Anonymkode: 3be06...984
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Skader vel ikke å spørre? Eventuelt spørre venner/familie om et lite lån. Anonymkode: ae7a8...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå