Gå til innhold

Sliten etter arbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg en jobb som på mange måter er perfekt for meg. Fine kolleger som jeg har god kontakt med. 

Problemet er at denne jobben mest passer for en som er utrolig sosial, og det er ikke jeg. Jeg sitter på kontor, og hver dag er det mange ansatte inne for å drikke kaffe og levere timelister. Noen dager er det ok, men for det meste er det et pes for meg og jeg blir så sliten.

1 dag i mnd er det skravledag hele dagen, da skal vi kun mingle, koke kaffe og skjære kringle. Handler om å skape et godt sosialt miljø. Dette er et flott tiltak, men jeg passer jo overhode ikke til sånt. Iallfall ikke i 8 timer! 

Ble jeg søke ny jobb, eller presse meg?

Anonymkode: 29cd6...54e

Videoannonse
Annonse
Gjest BearMama
Skrevet (endret)

Kan du ikke være ærlig med kollegane dine? Si at du elsker jobben og at du trives veldig godt og liker selskapet deres, men at du er litt vár for støy og trenger litt stilletid for å utføre jobben din best mulig? Si at du er introvert og det krever at du trenger litt arbeidsro. At du elsker miljøet der og ikke vil virke som en hurpe fordi du av og til trekker deg litt bort for deg selv, men at det er noe du trenger for din egen del.

Man kommer langt ved å være ærlig. På den måten unngår du misforståelser og folk vet hvor de har deg.

Endret av BearMama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...