Gjest Undrer Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 For en stund siden stod det i avisene at en norsk jente gift med en tysker som var mye eldre hadde forsvunnet. De fant henne senere død og trodde at det kanskje var et selvmord. Men det var, etter som jeg leste i avisene, mange løse tråder. Men nå finner jeg ikke mer om saken i avisene. Er det noen som vet hva som egentlig skjedde?
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #2 Skrevet 9. april 2005 De har vel ikke funnet ut noe mer så vidt jeg vet, men dette er da ikke så lenge siden om vi snakker om samme sak. Jeg synes det var fryktelig betenkelig at gubben løp rundt til avisene og bedyret sin uskyld dagen etter forsvinningen jeg da :o
Gjest Undrer Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 Ja, det var det jeg også syntes var så rart. Og det at han gikk ut og sa at han følte seg mistenkeliggjort uten at noen hadde så mye som antydet det i det hele tatt. Synes også det var rart at han sa at altandøren hadde stått åpen. Hvorfor skulle hun gjøre det? Det er jo noe typisk som man ser på film blir gjort hvis man skal prøve å få det til å virke som om hun har blitt kidnappet. Og hvorfor skulle hun ta med seg pistolen når alle sa at hun var så redd for våpen? Og hvorfor løp mannen ut og lette i gatene med èn gang han mente at hun var borte? Hvis jeg hadde sett at min mann ikke var i sengen om natten, hadde jeg prøvd å ringe mobilen. Og jeg hadde tenkt at han kanskje var inne hos en nabo e.l. hvis jeg ikke hadde funnet ham. Mye rart her..
Gjest Melk Skrevet 9. april 2005 #4 Skrevet 9. april 2005 Som regel når det ikke står mer, skyldes det personlige forhold, dvs selvmord.
Gjest Madeline Skrevet 9. april 2005 #5 Skrevet 9. april 2005 Og det at han gikk ut og sa at han følte seg mistenkeliggjort uten at noen hadde så mye som antydet det i det hele tatt. Hva vet du om at ingen hadde antydet noe? Når noen blir borte på denne måten, er det som regel ektemannen som først blir mistenkt.
Nana Skrevet 9. april 2005 #6 Skrevet 9. april 2005 Det stod at de mistenkte en personlig tragedie og det betyr vel selvmord...
Gjest Madeline Skrevet 9. april 2005 #7 Skrevet 9. april 2005 Det stod at de mistenkte en personlig tragedie og det betyr vel selvmord... Ja, det betyr det, men det er alltid en del personer som vil tro at det er noe mistenkelig med offerets mann. Det er jo nok å lese denne tråden. Selv om dere har fått beskjed om at det er en personlig tragedie så er dere tvilende til mannens uskyld. Dette har nok offerets mann fått erfare siden konen ble meldt savnet. Derfor skjønner jeg godt at han bedyrer sin uskyld.
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #8 Skrevet 9. april 2005 Mannen gikk ut i mediene og bedyret at han ikke hadde noe med forsvinningen å gjøre FØR dama i det hele tatt dukket opp død, det var det jeg reagerte jeg på Hannen. Om det nå er konstantert at dette var en personlig tragedie er det vel ikke mer å lure på....
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 Hun ble funnet død. tatt livet av seg selv med mannens pistol.
MiniMjau Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 ja, de fant henne i et skogholt like ved huset. Innlegget er endret. Du kan ikke poste innlegg som inneholder personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Misty (mod)
Mistyen Skrevet 11. april 2005 #11 Skrevet 11. april 2005 Tråden stenges i henhold til reglene som er sitert i innlegget ovenfor. Misty (mod)
Anbefalte innlegg