Gå til innhold

Mye kennelhoste i hele landet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

har en hund med kennelhoste akkuratt nå selv, og det går veeeeeldig mye av dette rundt i området her nå. Hører til i Sandnes,Rogaland.

mye smitte ellers i landet også? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vaksinerte hunder regner jeg med? Den vaksinen skal du få billig av meg, utrolig effektiv :P 

Anonymkode: 014dd...b1d

Skrevet

Jeg har hørt at det er mye kennelhoste i Oslo-området også. Vaksinerer alltid hunden min, så hun bør ikke bli smittet

Anonymkode: 1ebb4...cc5

• Liker 1
Skrevet

Hva er kennelhoste?

Anonymkode: a67f0...72b

Skrevet

Er i Bærum også. 

Anonymkode: cdf0f...218

Skrevet
På 2.2.2019 den 3.56, AnonymBruker skrev:

Dette er vaksinerte hunder regner jeg med? Den vaksinen skal du få billig av meg, utrolig effektiv :P 

Anonymkode: 014dd...b1d

Jepp, ironien i den vaksinen ikke hjelper stort og de fleste ender opp med og få det likevel.. dustete greier

• Liker 1
Skrevet
På 2.2.2019 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Hva er kennelhoste?

Anonymkode: a67f0...72b

Hundeversjonen av luftveisinfeksjon

Skrevet

Kennelhostevaksinen fungerer i den grad at den MILDNER symptomene. Kennelhoste kan oppstå likevel, men er ikke dødelig på vaksinerte hunder. Jeg vet derimot om hunder som ikke har vært vaksinert hvor kennelhosten har utviklet seg til sekundære infeksjoner som lungebetennelse, og da har hundene dødd.

Med andre ord - vaksiner hunden din hvert år hvis den omgås andre hunder eller er aktiv i hundesport. 

• Liker 1
Skrevet

Nesevaksina skal være mer effektiv en sprøyta. 

Anonymkode: fb4bd...acd

Skrevet

Kan være dødelig hos valper

Anonymkode: 8f7f7...68d

Skrevet

Ingen av hundene mine har kennelhoste og de har ikke hatt det de siste fire årene heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...