Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Forbanna
Skrevet

Jeg bor i Trondheim. Er det noen som kan anbefale et selskap hvor man kan få både bredbånd og fasttelefon?

Vi har hatt nextgentel i noen måneder, og bestemte oss for å bestille bredbåndstelefon gjennom selskapet siden vi ringer mye utenlands.

Joda, vi fikk koplet opp telefon, og den virka hele 1 kveld- siden har den vært død (3-4 uker nå). Det hele har vært et mareritt. Utallige telefoner til nextgentel, hundrevis av kroner kastet bort på å komme gjennom til kundeservice, email som aldri blir besvart, falske lovnader og dårlig service.

Har fått tilsendt nye rutere, lovnad på at telefonen vil virke innen så og så mange timer osv. MEN telefonen er enda død.

Nå er jeg så forbanna på hele selskapet at jeg tror jeg blir gal. Maken til elendig kundeservice har jeg aldri opplevd.

Vi må ha internett og telefon umiddelbart, så det haster litt.

Noen gode råd og tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, om internett fungerer hos NGT, så kan du jo alltid få IP telefoni ifra en annen leverandør? Har IP telefoni ifra NGT, og er meget fornøyd med det. De gangene de har vært noe problem, har det bare vært å restarte boksen.

Du må huske at IP telefoni ikke er stabilt nok til å ta over for fast tlf ennå. Det er ikke kommet langt nok i utviklingen. Men det kommer...

Andre ISPer du kan teste, som har IP telfon, er: Bluecom og Telenor

Men husk, du kan ha NGT, og IP tlf ifra en annen leverandør.

Skrevet

Skjønner deg godt.. Har hatt masse problemer med NGT vi og, vi har bredbånd fra dem. Da vi begynte å vurdere IP-telefon vurderte vi aldri å ha det fra NGT av to grunner: De er dyre på IP-telefon, og vi vet jo hvor vanskelige de er å ha med å gjøre i alle sammenhenger.

Vi valgte telefon fra IP24 og er veldig fornøyde med det.

Skrevet

You ar not alone, Universitetet i Oslo hadde avtale med NGT for ansattes nettbruk hjemme. Avtalen er nå sagt opp. Guess why?

Skrevet

Jeg driver og venter på å få NGT nå, jeg... har fått den tredje datoen for oppkobling nå i dag...

Er det bare misfornøyde kunder over hele linja?

Når er det for seint å bryte avtalen? Tror jeg vil bytte til noe annet hvis dette NGT bare er noe herk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...