AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Altså! Nå er det fjerde gangen på rad at en nettavis har klart å avsløre hvem som går ut av Mesternes Mester rett etter programmet er slutt!! Jeg jobber hver fredag til sent på kvelden, og begynner deretter på jobb igjen kl. 12 dagen etterpå - det er ikke mulig for meg å se programmet før tidligst søndag formiddag. På vei hjem nå ville jeg sjekke noe jeg leste tidligere i en artikkel på dagbladet.no. Jeg kom ikke mer enn et par saker nedover siden, før XXX sitt ansikt lyste mot meg, og under var overskriften "Ute av Mesternes Mester". Altså, det er jo helt vilt at eneste mulighet for å kunne følge med på en serie uten å få alt ødelagt av klikksultne journalister, er å ikke lese nyhetene på flere dager!? De kan da i det minste velge et bilde av flere av deltakerne. Jeg har ett program jeg følger med på, og resultatene har blitt avslørt fire uker på rad! Vet at dette er bagatell, men det er så irriterende og utrolig unødvendig! Anonymkode: 46c86...69e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Det skjer jo ETTR at episodene har blitt sendt på TV da,hva forventer du egentlig? Det er langt mer irriterende med idiotiske bladsmørere som avslører ting FØR episoder faktisk har blitt sendt på TV. Anonymkode: 1051f...d41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå