AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Hei! Jeg er veldig øm og støl nederst på magen/livmor, det er ikke som mensen smerter og det stikker ikke. Det er bare veldig ømt. Jeg har aldri opplevd dette før. Jeg har ingen andre symptomer enn ømhet nederst på magen. Det jeg lurer på er om øm nederst i magen kan være et tidlig tegn? Har ikm til tirsdag, har vært øm i magen i 4 dager. Jeg veeet at ingen kan svare på om jeg er preggo, men jeg synes bare det er spennende om andre har hatt liknende symptomer Jeg finner ikke så mye om det i begynnelsen av en graviditet når jeg søker på nett. Anonymkode: 779d3...e0f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Ja! Eneste tegnet jeg hadde da jeg var gravid❤️ Opplevde akkurat som å ha sting nederst i den ene siden Anonymkode: d7e63...c8b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Eneste tegnet jeg hadde da jeg var gravid❤️ Opplevde akkurat som å ha sting nederst i den ene siden Anonymkode: d7e63...c8b Oi, er det sant?! 😄 samme her! har aldri opplevd det stinget i magen før, noe helt nytt. blir spennende å se om tanta kommer til tirsdag! takk for svar Anonymkode: 779d3...e0f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Lykke til! Gjerne oppdater her når du har tatt test😄 håper den er positiv😊 Anonymkode: d7e63...c8b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Jeg også var veldig øm nederst i magen en del dager før IKM 😁 Var gravid:) Anonymkode: f00a3...802
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 På 2.2.2019 den 0.29, AnonymBruker skrev: Lykke til! Gjerne oppdater her når du har tatt test😄 håper den er positiv😊 Anonymkode: d7e63...c8b Hei! Har ikke tatt test enda, men har ikke fått mensen. Er en dag over. Tenkte å vente fram til fredag for å se om jeg får mensen, orker ikke bruke penger på test om den er negativ. får bare leve i troa enn så lenge! Men har faktisk ømme nipler og ble litt kvalm på jobben i stad. Sistnevnte kan være tilfeldig da. Har litt murringer som at mensen kommer, derfor jeg ikke tørr å kjøpe g-test enda. hehe Anonymkode: 779d3...e0f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har ikke tatt test enda, men har ikke fått mensen. Er en dag over. Tenkte å vente fram til fredag for å se om jeg får mensen, orker ikke bruke penger på test om den er negativ. får bare leve i troa enn så lenge! Men har faktisk ømme nipler og ble litt kvalm på jobben i stad. Sistnevnte kan være tilfeldig da. Har litt murringer som at mensen kommer, derfor jeg ikke tørr å kjøpe g-test enda. hehe Anonymkode: 779d3...e0f Så tålmodig du er, skjønner deg:) selv var jeg både øm og hadde mensmurringer, så var helt sikker på at mensen kom, hadde ganske nøyaktig syklus så skjønte noe var på gang når den uteble. Men da har du noen spennende dager foran deg:) Anonymkode: f00a3...802
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 På 2.2.2019 den 0.05, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er veldig øm og støl nederst på magen/livmor, det er ikke som mensen smerter og det stikker ikke. Det er bare veldig ømt. Jeg har aldri opplevd dette før. Jeg har ingen andre symptomer enn ømhet nederst på magen. Det jeg lurer på er om øm nederst i magen kan være et tidlig tegn? Har ikm til tirsdag, har vært øm i magen i 4 dager. Jeg veeet at ingen kan svare på om jeg er preggo, men jeg synes bare det er spennende om andre har hatt liknende symptomer Jeg finner ikke så mye om det i begynnelsen av en graviditet når jeg søker på nett. Anonymkode: 779d3...e0f Hadde det selv, og ble veldig gira, men så kom mensen Håper utfallet er annerledes for deg! Gi oss gjerne beskjed hvordan det gikk om du ønsker. Lykke til! Anonymkode: 0cacd...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå