AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Del Skrevet 1. februar 2019 Er livet innholdsrikt.. Anonymkode: 5cbc7...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 1. februar 2019 #2 Del Skrevet 1. februar 2019 He he, ingen som vil innrømme at de er uføre og NAVer?🤣🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Del Skrevet 1. februar 2019 Er ikke ufør eller naver, er bare sykemeldt. Og livet akkuratt nå suger balle, ligger bare hjemme og råtner, stort sett hver eneste dag, har ingenting vettugt og gjøre heller. Greit at penga bare detter inn, men gleder meg til jeg er tilbake i jobb igjen slik at jeg får bidratt. Nei, å være langtidssykemeldt unner jeg ingen fpr dette suger skikkelig. Anonymkode: 2a03a...e36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Del Skrevet 1. februar 2019 Ligger mye i senga gitt. Har dager med venner og familie innimellom 😄😄 Anonymkode: 91137...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 1. februar 2019 #5 Del Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke ufør eller naver, er bare sykemeldt. Og livet akkuratt nå suger balle, ligger bare hjemme og råtner, stort sett hver eneste dag, har ingenting vettugt og gjøre heller. Greit at penga bare detter inn, men gleder meg til jeg er tilbake i jobb igjen slik at jeg får bidratt. Nei, å være langtidssykemeldt unner jeg ingen fpr dette suger skikkelig. Anonymkode: 2a03a...e36 Selvsagt ikke kjekt og ganske kjedelig. Får håpe du er i bra form når våren ankommer og skjørtene blir kortere og sola varmer😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2019 #6 Del Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, John McClane skrev: He he, ingen som vil innrømme at de er uføre og NAVer?🤣🤪 Det er laget 100 andre tråder om lignenede tema, og det er mange her. De kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2. februar 2019 #7 Del Skrevet 2. februar 2019 23 minutter siden, Peonjenta skrev: Det er laget 100 andre tråder om lignenede tema, og det er mange her. De kommer. Ja regner ikke med annet, de er jo en del prosent av befolkningen og dette er jo et utdrag av nettopp det. Ikke at det er negativt altså, bare et resonnement til ditt svar😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 2. februar 2019 #8 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) 10 timer siden, John McClane skrev: He he, ingen som vil innrømme at de er uføre og NAVer?🤣🤪 Man NAVer ikke om man er ufør din Idiot. De få som snylter er NAV ere. Endret 2. februar 2019 av OPIgirl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #9 Del Skrevet 2. februar 2019 10 timer siden, OPIgirl skrev: Man NAVer ikke om man er ufør din Idiot. De få som snylter er NAV ere. Man snylter ikke som arbeidsledig, du har jo krav på ytelse. Anonymkode: d1060...98c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Del Skrevet 2. februar 2019 Til tråden: tiden går jo uansett. 1 sekund er et sekund uansett. Tiden får man aldri stanset... Anonymkode: d1060...98c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Del Skrevet 2. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tiden får man aldri stanset... Anonymkode: d1060...98c Ikke folk som lager tråder om uføretrygdede og nav`ere heller dessverre. Anonymkode: dcae5...00e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #12 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke folk som lager tråder om uføretrygdede og nav`ere heller dessverre. Anonymkode: dcae5...00e Sjalusien stanser aldri. Folkesykdommen i norge: sjalusi og misunnelsen. Anonymkode: d1060...98c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Del Skrevet 2. februar 2019 Ligger for er meste i senga på 9.året... Anonymkode: 4e3da...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 2. februar 2019 #14 Del Skrevet 2. februar 2019 Fordi jeg er ufør pga fysisk sykdom, blir det mye rolige aktiviteter - men jeg har da klart å fylle dagene med noe innhold. Lese bøker, se serier og filmer, strikke og synge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #15 Del Skrevet 2. februar 2019 Er ikke ufør men sykmeldt og på AAP for tredje året på rad. Hater å ha det slik, å se alle andre dra på jobb, gjøre noe med mening i, ha noe mer i livet enn seg selv.. Prøver å ha noe struktur, står alltid opp mellom 7-8,leser bøker, går turer, gjør yoga, skriver litt, gjør husarbeid, handler mat, lager måltider,... Ser aldri tv d+utenom kveldstid, forsøker være sosial når energien er der, prøver å bruke energi på ting som gir meg glede. Hadde det ikke vært for verdens beste samboer tror jeg virkelig ikke jeg ville holdt dette ut Det føles meningsløst ut alt sammen. Anonymkode: 2e727...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #16 Del Skrevet 2. februar 2019 Står opp 6.30 hver eneste dag.Kjører barnet til skolen, Går tur med hunden, handler, hviler litt, henter barnet på skolen, så litt husarbeid før jeg lager mat til barnet, ny tur med hunden, lager middag, hviler litt, vaske og brette klær, ser litt tv, lager kveldsmat, legger barnet, ser litt serie/ lese bok mens mannen går med hunden, legger meg mellom 22-23. Har ikke overskudd til å finne på noe med venner dessverre, men en gang i blant spiser vi lunsj eller middag sammen.Liker uansett livet mitt, er takknemmelig for hver eneste dag.Synes jo det er litt vemodig,jeg er den eneste i familien og venneflokken som er ufør, og blir også litt misunnelig når jeg ser hvor mye gøy mannen min har det på jobb ( han driver eget firma, og det gjorde jeg også før), men når ting er som de er, får man være glad for at man bor i Norge, og har de rettighetene man har. Barnet mitt er veldig glad for at jeg har mye tid og bestandig er hjemme, hunden også tror jeg😄 Anonymkode: 27a4a...90d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #17 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg har kronisk fatigue. Hviler, hviler og hviler. Kan gjøre 2-3 sosiale ting i løpet av uka, aldri 2 dager på rad. Sosiale ting = legetime, møte en venn i 30 min, behandling hos fysioterapeut. Anonymkode: 92bad...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #18 Del Skrevet 3. februar 2019 På 1.2.2019 den 22.53, John McClane skrev: He he, ingen som vil innrømme at de er uføre eller NAVer?🤣🤪 Fikset det. Anonymkode: f500a...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexSantiago Skrevet 3. februar 2019 #19 Del Skrevet 3. februar 2019 8 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Fordi jeg er ufør pga fysisk sykdom, blir det mye rolige aktiviteter - men jeg har da klart å fylle dagene med noe innhold. Lese bøker, se serier og filmer, strikke og synge. Jeg er 16 år nå, men kommer sannsynligvis til å jobbe mindre enn 40 prosent (det er så mye jeg går på skolen og fortsatt så må jeg ta meg en dag hjemme her og der) du sa du har en fysisk sykdom, ikke for å være nysgjerrig, men kan jeg spør hvilken?? Jeg har også noe som gjør at jeg er fysisk syk, det heter Narkolepsi og Katapleksi... Ikke så mange som har hørt om det🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #20 Del Skrevet 3. februar 2019 På 2.2.2019 den 0.40, AnonymBruker skrev: Er ikke ufør eller naver, er bare sykemeldt. Og livet akkuratt nå suger balle, ligger bare hjemme og råtner, stort sett hver eneste dag, har ingenting vettugt og gjøre heller. Greit at penga bare detter inn, men gleder meg til jeg er tilbake i jobb igjen slik at jeg får bidratt. Nei, å være langtidssykemeldt unner jeg ingen fpr dette suger skikkelig. Anonymkode: 2a03a...e36 Nå er det jo noe annet å være sykemeldt enn ufør. Det er sikkert flere uføre som kan relatere seg til din situasjon, men for flere av de jeg kjenner er uførhet noe som har forekommet flere tiår ut i arbeidslivet. De har bygget seg et liv med interesser og et nettverk og familie. Det er klart man må være litt flinkere til å stimulere seg selv siden det ikke kommer automatisk gjennom jobb, men uførhet er ikke det samme som å gro fast i sofaen. Uføretrygd vil på mange måter tillate en å leve et levelig liv fordi man ikke sliter seg ut av jobb samt at man får det til å gå rundt økonomisk. Anonymkode: 2c4e0...6bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå