AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Hadde et par veldig ømme punkter i rygg og nakke og skulle få massasje for å få orden på disse. Etter massasjen er hele rygg skuldre og nakke mye mye vondere. Det er ikke de ømme punktene som er spredd seg men jeg kjenner smerte av stive muskler. Er det normalt at det gjør vondere eller er det noe galt med massasjen, for hard eller noe? Er smertene et tegn på at ting løsner, et positivt tegn? Anonymkode: 5ed8d...7a3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Snakker av egen erfaring at de fleste massasjene jeg har fått ikke har medført noe smerte senere. Fikk derimot en thai massasje en gang, gjorde vondt i 1-2 timer etterpå men ryggen ble helt perfekt etter det! Anonymkode: 884e1...ba0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Ikke så rart det. Du hadde punkter som var vonde og ømme fra før, så ble disse punktene gnidd og gnukket og trigget. Er som et blåmerke det. Når du presser på det, gjør det jo vondt. Men det kan enten bli bedre eller verre. Ikke all massasje er ideell for vondter. Anonymkode: 9993c...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Det er nok bare litt gangsperr, går over. Anonymkode: be226...fb3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 De gangene jeg har vært hos fysio eller naprapat pga muskelknuter så har jeg fått beskjed om at jeg kan få mer vondt i løpet av dagen og føle seg ganske så mørbanket i 1-2 dager etterpå. Og slik har det vært, nesten hver eneste gang. Også har det blitt bedre og man kjenner at knutene har minsket. Anonymkode: 5b6b2...0b6
WhiteSwan Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Har det på samme måte selv, jo stivere muskler jo hardere massasje og da er det ubehagelig etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå