AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Er dere optimistiske for jordas fremtid? Anonymkode: 36186...d12
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Ikke i det hele tatt. Verden er i ferd med å gå under. Bare se på amerikanerne og deres feighet, Trump er en idiot som aldri burde ha fått noe makt i det hele tatt. Jeg frykter for mine barn. Anonymkode: 46ed1...25c 1
Druid Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere optimistiske for jordas fremtid? Anonymkode: 36186...d12 Jordas fremtid? Ingen problemer. Menneskehetens fremtid? Litt mer shady, men vi er en art som er veldig vanskelig å bli kvitt. Men nei, vi kommer ikke til å kunne nå noen klimamål, så vi kommer til å bli avhengig av teknologiske løsninger.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Dette er bare tull og tøys. Anonymkode: 663c8...16d
stenalina Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Jeg tror menneskeheten holder på å legge på røret, og jeg orker nesten ikke å tenke på det
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 Klarer å nå klimamålene? Nei. Optimistisk: Ja. Hva skulle man være redd for? Spør dere selv, har verden gått fremover eller bakover de siste 100+ årene? Har menneskene det totalt sett bedre i dag enn før? Ingen grunn til at det skal snu. Problemer vil komme, men problemer skal også løses. Anonymkode: 9a6ef...e47
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2019 #8 Skrevet 2. februar 2019 Vi bytter ut tver, pcer, mobiler og hvitevarer samt møbler annenhvert år. I tillegg pusser vi opp i hytt og pine. Før hadde folk tven og sofaen i 15-20 år og man pusset ikke opp før man måtte. Slikt koster klimaet vårt. Det nytter ikke å samle opp litt plast, legge på litt ekstra på flybiletten i klimakvote og kjøre elbil. Det er ikke en "dråpe i havet" engang. Vi må først og fremst få ned det sinnsyke forbruket og bruk og kast mentaliteten vår. Det kommer ikke til å skje så lenge vi har så god råd som vi har idag.
Mæn40 Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 Jeg mener at mennesket er en bakterie med sko. Planeten kommer til å finne opp en antibiotika mot oss, som vi ikke klarer å bekjempe. Ekstremt mange vil dø. Eller så kommer leveforholdene til å bli så dårlige av forurensing at kamper om resurser blir til selvutslettende kriger. Utrolig nok sover jeg godt om natta 😁 1
OPIgirl Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare tull og tøys. Anonymkode: 663c8...16d Det er DU som er tull og tøys.
OPIgirl Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer å nå klimamålene? Nei. Optimistisk: Ja. Hva skulle man være redd for? Spør dere selv, har verden gått fremover eller bakover de siste 100+ årene? Har menneskene det totalt sett bedre i dag enn før? Ingen grunn til at det skal snu. Problemer vil komme, men problemer skal også løses. Anonymkode: 9a6ef...e47 Verden har gått fremover, men det er absolutt ikke av det gode.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #12 Skrevet 2. februar 2019 Disse "klima-målene" er jo uansett bare noe ubrukelig pisspreik for at politikerne kan slå seg åå brystet og påstå at de i alle fall GJØR noe. Men selv om alle disse målsetningene hadde blitt nådd 100 %, og enda litt til, så ville det selvfølgelig ikke hjulpet noe særlig for klimaet. Til det er målene alt for svake og verdiløse... Anonymkode: 7c5d5...4ae
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 Flere burde bekymre seg og ta det innover seg. Den blå planeten er i ubalanse, det biologiske mangfoldet stuper fordi leveforholdene til artene blir dårlige og leveområdene forsvinner. Havet kveles og blir surere slik at fisken vil dramatisk påvirket. Plast i havet bekymrer meg veldig. Ser ingen lystig fremtid for mine barn og barnebarn, dessverre Anonymkode: 62921...4d7 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #14 Skrevet 2. februar 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Er dere optimistiske for jordas fremtid? Anonymkode: 36186...d12 Klimakrisen er her allerede, vi pumper opp olje som før og bygger ut og forbruker og forurenser og gjør havet ulevelig. Regnskogen minker hver dag, vi klarer ikke å forhindre det ser det ut til. Kanskje en verdensomspennende atomkrig kan redde verden slik at de fleste mennesker dør ut...? Anonymkode: 62921...4d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå