AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Vi skal få et barn til snart, og kjøpe ny bolig om noen måneder da vi trenger noe større. Så vi er litt avhengige av å ha en midlertidig gjesteseng/ekstraseng, som er helt OK å sove på i noen netter når minste er våken ofte, sånn at en av oss får litt søvn. Har sett litt på noen luftmadrasser på jysk da vi helst vil bruke minst mulig penger på det pga sparing. Men er det verdt det? Tenker da typ maks 500kr og er det eventuelt trygt å sove en natt eller to med et spedbarn eller med en 1 1/2 åringen i med tanke på lufta? Den skal ligge på rommet til eldste, og planen er ikke å bruke den fast men bare for å ha den for sikkerhetsskyld. Eldste sover i sprinkelsenga men tenker sånn i tilfelle bare. Anonymkode: 05f4f...c67
Biloba Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Vi hadde god nytte av en skumgummimadrass fra Jysk i ok kvalitet. De oppblåsbare madrassene synes jeg er vonde å ligge på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Sier bare: finn.no... Anonymkode: e2976...dc9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Kjøp reiseseng.. tror de koster rundt 3-500 kr. Den er helt nydelig. Settes sammen på 1 min og er like god som vanlig barneseng... 😁 Anonymkode: 0bf6e...d79
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Kjøp heller en billig skumgummimadrass og ha den på en reiseseng, de oppblåsbare er vonde, kalde og gir dårlig søvn. Det vet jeg som overnattingsgjest hos andre med sånn. Anonymkode: 0c23c...ba4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Feltseng er helt greit å sove på, og veldig praktisk å ha til senere når man får gjester. Men jeg hadde bedt mannen om å sove på den sengen, og du med baby i dobbeltsengen. Anonymkode: 109f0...a54
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 På 1.2.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev: Kjøp reiseseng.. tror de koster rundt 3-500 kr. Den er helt nydelig. Settes sammen på 1 min og er like god som vanlig barneseng... 😁 Anonymkode: 0bf6e...d79 Det kan vel bli litt trangt i en sånn en? 😉 Anonymkode: 3364e...34e 2
Gjest BearMama Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 (endret) På 3.2.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev: Feltseng er helt greit å sove på, og veldig praktisk å ha til senere når man får gjester. Men jeg hadde bedt mannen om å sove på den sengen, og du med baby i dobbeltsengen. Anonymkode: 109f0...a54 Jepp, mor og barn i stor seng. Far på gjeste madrass Men kan dere ikke spørre venner om de har en til låns? Endret 4. februar 2019 av BearMama
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 Vi kjøpte bare en madrass til 500 kr på ikea som vi ligger på ved siden av sprinkelsenga. Enkel å rulle på plass når barnerommet skal brukes til lek. Oppblåsbar ville jeg styrt unna. Vi hadde det før og måtte kutte den ut. For det første så er den vond å ligge på og for det andre så bråker den som fy når man beveger seg. Det fungerte dårlig for oss da barnet ofte våknet av at vi snudde oss på den. Anonymkode: 26526...c0b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 Feltsenger er grusomme. Den rimelige blå oppblåsbare madrassen som de har i "dobbeltseng" på xxl, den er faktisk ganske god. Anbefaler den. Anonymkode: 5640b...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå