hilli Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 Jeg er på jakt etter ny blender. Det jeg skal bruke den til er å lage smoothies av frosne bær og den vil bli brukt hver dag. Den forrige blenderen min takket for seg etter et par månender med isknusing. . Jeg vet at Kitchen Aid sine blendere er laget for å vare i generasjoner, men jeg syns den blir litt for dyr. Er Kenwood sin bra? Er det noen som har en god blender de bruker mye? Eller eventuelt vet om nettbutikker som selger Kitchen Aid og sender til Norge?
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #2 Skrevet 9. april 2005 Jeg ville kjøpt Kitchen Aid, spesielt siden du faktisk bruker blenderen regelmessig (det er det nemlig ikke alle av som gjør, ehem..) Som et pluss er de veldig fine å se på
hilli Skrevet 9. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2005 Det var det jeg var redd for... Men som du sier er den jo fin å se på da:)
ashera Skrevet 9. april 2005 #4 Skrevet 9. april 2005 Hamilton Beach er bra. Den er riktignok ikke kjempebilllig (rundt 1500 kroner på Room, det er vel 8 -900 billigere enn KA sin), men skal du ha noe som varer, må du spytte i litt penger. Er veldig fornøyd med min HB.
Hilde Skrevet 9. april 2005 #5 Skrevet 9. april 2005 Min har vart lenge nå, og jeg bruker den flere ganger i uka, og ofte til is. http://www.wilfa.no/default.asp?section=1&...14&n2=17&n3=231 Jeg har den i stål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå