AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Dumme meg hadde sminke på bryna rett etter napping. Ble ikke fornøyd med ene brynet og dro av med en våtserviett. La merke til at en litt stor brun flekk ble igjen under brynet. Gnidde og gnidde men fikk det ikke bort. Ser ut til at det trakk seg inn under huden via et lite sår eller noe. Brukte en blanding av makeup mekka Long lasting brow tint og maybelline tattoo brow. Er det noe håp for at dette går bort? Anonymkode: e7629...75b
Forundret.. Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 😬 Åh, nei! Det blir vel nesten akkurat som en tattoo...? 😂
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Prøv med en eller annen olje. Det pleier å funke for fjerne sminke. Matolje, babyolje, smør: ta det du har. Anonymkode: 86d3c...a67
Hjertefisk Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Jada det går bort. Gjort samme feilen ørten ganger selv. Ikke med sminke men med permanent øyenbrynsfarge. Slik farge fester seg veldig lett i huden, spesielt hvis man nettopp har renset/peelet huden dagen før, eller nappet som du sier. Vask området meg varmt vann og peel med en finkornet ansiktsskrubb. Hvis du har noen produkter liggende med fruktsyre, f.eks en ansiktskrem, så bruk den over natta.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Du kan også evt ta aske på en serviett med vann, og klemme på.. La det sitte litt før du skyller av med vann... Men IKKE GNI!!!!!!! Det gjorde jeg dagen før en tilstelning, endte opp med store sår 😂 Hadde vært mye bedre med litt farge utenfor 😂 Anonymkode: ad972...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå