AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Hvor kan jeg legge ut bilder her på KG i et vedlegg som jeg kan slette etterpå? Har en ting jeg har problem med på kroppen som jeg har lyst til å ta bilde av og spørre om noen vet hva det er, men jeg har ikke lyst til at det bildet skal ligge ute her for evog og alltid. Så hvordan ordner jeg det? Må laste opp bilde et annet sted og legge det i et vedlegg når jeg poster innlegget da? Anonymkode: 8a588...79e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Har brukt imgur før, men husker ikke hvordan jeg slettet, men gjorde det. Om man må ha konto eller kode for å slette.. Test med et annet bilde først. https://www.google.com/search?q=imgur+delete&rlz=1CDGOYI_enNO590NO590&oq=imgur+delete&aqs=chrome..69i57j0l3.6337j0j4&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Anonymkode: 1790d...034
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Hvis du laster opp bildet som vedlegg her på KG, forsvinner det fra alle eventuelle sitater i tillegg til din egen post dersom du går inn på kontoen din og sletter det fra vedleggene dine. Fra PC kan du f.eks dra bildet inn i feltet under her (ved siden av den lille bindersen til venstre), hvor det står "Dra filer her for å legge ved". Eller så kan du klikke der det står "velg filer" og bla det frem til vedlegget og så klikke "åpne". Du burde teste med et ufarlig bilde først, sånn at du vet at du får det til. Anonymkode: 9d916...19c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Hvis det er et sted på kroppen som er så privat at du egentlig ikke vil la det ligge her, burde du kanskje la det være? Så fort du legger det ut, vil noen kopiere hvis det er "et spennende sted" og du har ikke kontroll på hvor det havner. Beskriv det du vil ha svar på med ord heller, eller gå til lege med problemet ditt. Anonymkode: 0621b...4f5 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Gå heller til legen med det. Vi skal ikke diagnostisere her inne Anonymkode: cc4bb...b82
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Det går ikke an å slette egne tråder/innlegg her inne. Helt latterlig. Men dra heller til legen du jeg har selv gjort den feilen å spørre andre om råd ang et helseproblem her og endt opp med å feilbehandle og forverre det fordi jeg har fulgt råd som ble gitt her inne (velmente råd selvfølgelig). Ikke særlig lurt. Anonymkode: ff1be...c0f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå heller til legen med det. Vi skal ikke diagnostisere her inne Anonymkode: cc4bb...b82 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å slette egne tråder/innlegg her inne. Helt latterlig. Men dra heller til legen du jeg har selv gjort den feilen å spørre andre om råd ang et helseproblem her og endt opp med å feilbehandle og forverre det fordi jeg har fulgt råd som ble gitt her inne (velmente råd selvfølgelig). Ikke særlig lurt. Anonymkode: ff1be...c0f Jeg ønsker bare å høre andres mening om noe. Er egentlig ikke så privat, bare ønsker ikke at det skal være ute for alltid Anonymkode: 8a588...79e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 Legg det ut som vanlig og fjern det fra mine vedlegg Anonymkode: b0de9...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå