Gå til innhold

Finner aldri noen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver og prøver på nettdating, men det funker aldri. Finner ingen som jeg liker og som liker meg. Alt jeg finner er ekle, kåte gifte menn og andre sexfikserte typer om er totalt useriøse. Jeg har ikke noe imot sex, men jeg vil ha det i et forhold. Og ellers finner jeg bare menn som jeg ikke passer med. Skal jeg bare gi opp og være alene resten av livet? Er godt voksen og skilt med en tenåring boende hjemme. Føler ellers at jeg har mange gode sider, er en varm og snill dame med mye å gi. Men det virker så håpløst å finne noen. Blir så sliten av å lete og bli skuffet og at jeg aldri møter noen som er hyggelige og som jeg liker. Har bare lyst til å gi det opp, og heller være ensom. Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 34a96...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Here we go again:popcorn:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Gent82 skrev:

Here we go again:popcorn:

Kanskje du kan gifte deg med henne, siden du bare spiser popcorn likevel?

Anonymkode: 81c37...785

• Liker 3
Skrevet

Ja, hva sier du ts? Vil du gifte deg med meg?

Skrevet

😂Seriøst ...!? hi .....:kristin:

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver og prøver på nettdating, men det funker aldri. Finner ingen som jeg liker og som liker meg. Alt jeg finner er ekle, kåte gifte menn og andre sexfikserte typer om er totalt useriøse. Jeg har ikke noe imot sex, men jeg vil ha det i et forhold. Og ellers finner jeg bare menn som jeg ikke passer med. Skal jeg bare gi opp og være alene resten av livet? Er godt voksen og skilt med en tenåring boende hjemme. Føler ellers at jeg har mange gode sider, er en varm og snill dame med mye å gi. Men det virker så håpløst å finne noen. Blir så sliten av å lete og bli skuffet og at jeg aldri møter noen som er hyggelige og som jeg liker. Har bare lyst til å gi det opp, og heller være ensom. Måtte bare få det ut. 

Hvis det er alt du finner så "liker" du feil personer. Jeg har møtt hyggelige menn, men jeg har ikke blitt tiltrukket av dem, eller de ikke av meg. Har også chattet med flere som virker seriøse, uten at det førte så langt. Jeg er oppgitt for tiden jeg også fordi det ikke klaffer, men syns det blir helt feil å få det til å virke som alle menn på nettdating er ute etter kun sex. Du må ikke sveipe høyre på de i bar overkropp for å si det slik...

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv i 40 årene og singel kvinne, samme er flere av mine venninner. Og felles har vi, at vi alle sliter med å finne noen. Flertallet av menn jeg prater med på nettdating, er bare ute etter sex. Og de få som ikke er det, finner man ikke alltid kjemi med. Føler det er ekstremt sjelden jeg faktisk møter en oppegående mann, som er ute etter seriøst forhold. Vet ikke om det er vanskeligere nå som vi er i 40 årene. For da jeg var 30 år og singel, følte jeg at mannfolka omtrent sto i kø, og da mange flotte seriøse menn. 

Anonymkode: 1b44d...e69

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv i 40 årene og singel kvinne, samme er flere av mine venninner. Og felles har vi, at vi alle sliter med å finne noen. Flertallet av menn jeg prater med på nettdating, er bare ute etter sex. Og de få som ikke er det, finner man ikke alltid kjemi med. Føler det er ekstremt sjelden jeg faktisk møter en oppegående mann, som er ute etter seriøst forhold. Vet ikke om det er vanskeligere nå som vi er i 40 årene. For da jeg var 30 år og singel, følte jeg at mannfolka omtrent sto i kø, og da mange flotte seriøse menn. 

Dette kunne jeg skrevet selv. Tror nok det er ekstra vanskelig for kvinner over 35. Og kanskje da på nettdating, fordi det er så mange også yngre kvinner å velge mellom for mennene. 

Kanskje satse mer på å møte noen ute i virkeligheten? Smile og snakke med menn man møter her og der? En åpen holdning øker sannsynligheten for å bli kjent med noen. I dag har jeg gått på skitur, og snakket og hilste på flere hyggelige menn i min alder bare på den korte turen. På nettdating opplever jeg at mange ikke virker så veldig interessert, og det fader fort ut..

Anonymkode: 2b0ca...b65

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver og prøver på nettdating, men det funker aldri. Finner ingen som jeg liker og som liker meg. Alt jeg finner er ekle, kåte gifte menn og andre sexfikserte typer om er totalt useriøse. Jeg har ikke noe imot sex, men jeg vil ha det i et forhold. Og ellers finner jeg bare menn som jeg ikke passer med. Skal jeg bare gi opp og være alene resten av livet?

Nei! Du skal bare ta det litt rolig, lete tålmodig på rette dukker opp. Jeg har nettdating også, men det betyr ikke at jeg skal date mange ganger i uken eller måneden. Treffer jeg den rette så skjer det, om ikke så skjer det ikke noe. Ta det med ro, avvente situasjonen, holde øynene åpne for alle profiler selv om du må vasse i mye dårlige. Det er lett å kippe det bort, det koster ikke en kalori faktisk :) Hvorfor gi opp? Det er jo ikke en logisk grunn til det en gang. Men ting tar lang tid, slik har det alltid vært. Før mitt lange ekteskap trålet jeg byen i årevis før jeg traff den rette. Så enkle løsninger finnes ikke, selv om det er mange å velge mellom er det få som passer akkurat til deg. Det er å finne den ene rette. Det gir iallefall ikke jeg opp! Det er jo litt spennende også da :)

• Liker 1
Skrevet

Men HVEM sveiper egentlig til høyre på menn i bar overkropp på Tinder? Selv skyr jeg det som pesten, men bommer alltid uansett. (Rettet til kommentaren lenger opp her, man trenger ikke nødvendigvis sveipe på de åpenbare sleske/kjekke for å mislykkes i datinga)

Anonymkode: 0e933...a76

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men HVEM sveiper egentlig til høyre på menn i bar overkropp på Tinder? Selv skyr jeg det som pesten, men bommer alltid uansett.

De som er ute etter sex, kvinner som tror de kan endre voksne menn sin væremåte blant annet. De gjør dette! Men Tinder er ikke rette plass for en som vil ha et langt seriøst forhold. Det finnes mange andre datingsider som er langt mer hensiktsmessig om man er ute etter akkurat det. Men det er jo ikke lett der heller, det er det ikke på byen heller. Det er å treffe den rette, og det kan skje i dagliglivet, det kan skje på en nettside. Men vet aldri.

Skrevet

Kvinner jeg kjenner med null suksess på tinder har en eller flere av følgende;

1. En uappelerende profil. Ikke gode nok bilder, og kjip/intetsigende bio.

2. For strengt alderssegment. Er du 38+ bør du være ganske liberal oppover.

3. Sveiper på feil menn, har ingen magefølelse for hvem som er potensielt gode typer.

Anonymkode: bc04b...9ef

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3. Sveiper på feil menn, har ingen magefølelse for hvem som er potensielt gode typer.

Nå er ikke jeg på tinder, men andre nettsteder. Men hvorfor må vi over 38 date mye eldre menn? Jeg er i 40 årene, i god form, og elsker sex, har ikke da lyst på en gubbe som ikke orker sex. I mine 2 siste forholde har jeg vært sammen med menn som var 5 år yngre enn meg. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg på tinder, men andre nettsteder. Men hvorfor må vi over 38 date mye eldre menn? Jeg er i 40 årene, i god form, og elsker sex, har ikke da lyst på en gubbe som ikke orker sex. I mine 2 siste forholde har jeg vært sammen med menn som var 5 år yngre enn meg. 

Jeg har datet menn i 40-årene og de er da kjempeglad i sex. Jeg synes det er litt rart at kvinner blir mer og mer skeptiske til godt voksne menn desto eldre de blir, når det burde være motsatt.

Jeg er 27 og kjæresten er 41, han er i god form med masse energi. Er glad jeg hadde høyt nok aldersfilter til å fange ham opp. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange flotte menn over 40, og over 50 også. Man kan gjerne finne yngre menn, men jeg tror for de fleste med normalt utseende at det er lettere å finne en litt eldre mann. Noen yngre menn vil ha eventyr med eldre kvinner, men tenker kanskje ikke noe langsiktig. Så dette kommer vel an på hva man er ute etter?

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for dine innspill, mann på 50, men det er dessverre ikke slik at kvinner på 38+ tenner fysisk på menn i ditt alderssegment.

Skrevet
3 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Takk for dine innspill, mann på 50, men det er dessverre ikke slik at kvinner på 38+ tenner fysisk på menn i ditt alderssegment.

Jeg er kvinne på 27...prøver bare å være hjelpsom her. Det er da ingen som skal ligge med noen de ikke liker. 

Hvis det du gjør for øyeblikket ikke fungerer, så må du gjøre noe annet. Og TS skriver fordi hun ikke har resultater.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mange flotte menn over 40, og over 50 også. Man kan gjerne finne yngre menn, men jeg tror for de fleste med normalt utseende at det er lettere å finne en litt eldre mann. Noen yngre menn vil ha eventyr med eldre kvinner, men tenker kanskje ikke noe langsiktig. Så dette kommer vel an på hva man er ute etter?

Poenget må da være å finne noen man er tiltrukket av, også fysisk? Ikke så lett å bli fysisk tiltrukket av noen som er flere år eldre enn en selv. Er viktigere å ende opp med noen man virkelig liker, også utseendemessig, og dessverre er det ikke mye pent å se blant menn over 45. Ikke gøy for ei dame på 38 å være sammen med en på 45 år heller. Man blir jo stadig påmint om tida som går. Finnes plenty av gjennomsnittlig utseende menn i tidlig 30-åra som ønsker langvarige forhold med ganske attraktive damer i slutten av 30-åra. De fleste pene voksne damer vil heller være sammen med en yngre og gjenomsnittlig utseende mann enn en eldre mann som var ganske kjekk i yngre dager. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Trulteskogen skrev:

Poenget må da være å finne noen man er tiltrukket av, også fysisk? Ikke så lett å bli fysisk tiltrukket av noen som er flere år eldre enn en selv. Er viktigere å ende opp med noen man virkelig liker, også utseendemessig, og dessverre er det ikke mye pent å se blant menn over 45. Ikke gøy for ei dame på 38 å være sammen med en på 45 år heller. Man blir jo stadig påmint om tida som går. Finnes plenty av gjennomsnittlig utseende menn i tidlig 30-åra som ønsker langvarige forhold med ganske attraktive damer i slutten av 30-åra. De fleste pene voksne damer vil heller være sammen med en yngre og gjenomsnittlig utseende mann enn en eldre mann som var ganske kjekk i yngre dager. 

Min mor var i et 12 år langt forhold med xn sin. Det var hun som dumpet han. Hun er 10 år eldre. Han prøvde å få henne tilbake i 5 år... Han var 30 da han møtte henne så hun var 40. Alt er ikke utseendet, men han hadde en utstråling hun falt for. Han har aldri vært noe kjekk. 

Anonymkode: 37228...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...