AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg ble litt inspirert av en annen tråd her 🙈 jeg har lenge vært betatt av en skuespiller som heter Benjamin Helstad, han spilte som Erling i kongen av bastøy blandt annet. Jeg har aldri tenkt tanken på å ta kontakt, men begynte å tenke på det når jeg så den andre tråden. Jeg søkte han opp på Google og Facebook men jeg finner ingen informasjon om han er singel og jeg finner ingen måte å eventuelt kontakte han på.. Haha huff, føler meg litt teit nå, aldri i mine villeste fantasier tenkt tanken på å kontakte en skuespiller som garantert har 100 damer etter seg... Noen tips eller noe ? 😂 Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Del Skrevet 1. februar 2019 . Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 1. februar 2019 #3 Del Skrevet 1. februar 2019 Han har instagram der han kan kontaktes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Del Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, Nimbi skrev: Han har instagram der han kan kontaktes:) Men tør jeg det da montro 😅 neppe om jeg får noe svar... 🙈 han får vel nok meldinger vel? Er det helt håpløst ? Ikke noe krise for meg men hadde jo være gøy om jeg fikk "napp".. Men sjansen for det er vel dødfødt ? Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 1. februar 2019 #5 Del Skrevet 1. februar 2019 Ok, skjønner at du er betatt. Veldig vakre øyne og så litt mystisk ut. Ta kontakt da vel! Så lenge du er ydmyk og ikke skremmer fyren så tar han det sikkert som et kompliment om han så blir interessert eller ikke og om han svarer eller ikke. Også kan du sitte der og føle deg tøff som faktisk turte Om han syns det er irriterende å bli kontaktet av fremmede kvinnfolk så er det ikke verre enn å slette meldinger. Du trenger ikke legge så mye i det, men tenk så gøy om han faktisk tar seg tid og svarer? Jeg har også en norsk kjendis jeg syns er dødskjekk - Mads Sjøgård Pettersen 😍 ahhh, for en mann! Det var han jeg gledet meg mest til for hver episode av lykkeland, men det fortalte jeg ikke samboeren min 🤣 Av og til er det noe med en person i film eller serier som bare griper deg, selv om det er helt overfladisk og ikke gir mening. Man liker det man liker, og du trenger ikke føle deg teit som er betatt av en kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke kontakt han ved å stalke online/skrive brev. Det blir bare kleint. Ofte varer slike "besettelser" ca 6 måneder før de jevner seg ut og blir mer stabilt og ikke så thirsty. Se heller masse av filmene hans osv og la deg rive med når det varer. Uten å kontakte. Men du kan jo alltids stalke passivt. Hvis du klarer. Anonymkode: c4eba...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Del Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kontakt han ved å stalke online/skrive brev. Det blir bare kleint. Ofte varer slike "besettelser" ca 6 måneder før de jevner seg ut og blir mer stabilt og ikke så thirsty. Se heller masse av filmene hans osv og la deg rive med når det varer. Uten å kontakte. Men du kan jo alltids stalke passivt. Hvis du klarer. Anonymkode: c4eba...255 Altså, jeg er ikke besatt, bare betatt etter å ha sett mange serier og filmer som han er med i.. jeg "glemmer" han etter filmen/serien er slutt, men imens jeg ser på så smelter jeg litt 🙊 er veldig sjeldent jeg syntes noen er kjekke på DEN måten, han har en sjarm jeg blir tiltrukket av og sånn har jeg følt det i alle år.. aldri vært besatt eller tenkt noe spesielt over dette. Jeg bare så den andre tråden og ble inspirert og ville høre andres meninger om å ta kontakt og hva jeg eventuelt kan gjøre. Blir ikke lei meg om jeg ikke får svar, men hadde jo vært spennende å bare se liksom... Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Del Skrevet 1. februar 2019 20 minutter siden, BabyBlue skrev: Ok, skjønner at du er betatt. Veldig vakre øyne og så litt mystisk ut. Ta kontakt da vel! Så lenge du er ydmyk og ikke skremmer fyren så tar han det sikkert som et kompliment om han så blir interessert eller ikke og om han svarer eller ikke. Også kan du sitte der og føle deg tøff som faktisk turte Om han syns det er irriterende å bli kontaktet av fremmede kvinnfolk så er det ikke verre enn å slette meldinger. Du trenger ikke legge så mye i det, men tenk så gøy om han faktisk tar seg tid og svarer? Jeg har også en norsk kjendis jeg syns er dødskjekk - Mads Sjøgård Pettersen 😍 ahhh, for en mann! Det var han jeg gledet meg mest til for hver episode av lykkeland, men det fortalte jeg ikke samboeren min 🤣 Av og til er det noe med en person i film eller serier som bare griper deg, selv om det er helt overfladisk og ikke gir mening. Man liker det man liker, og du trenger ikke føle deg teit som er betatt av en kjendis. Hehe, ja det er noe med øynene hans 😏 alle er vel betatt av en eller annen skuespiller, men føler meg litt teit som i det heletatt tenker på å ta kontakt, akkurat som om jeg skulle hatt sjans 😂 men det skader jo ikke å prøvde å kontakte dem heller, men hva kan man skrive liksom? Føler at uansett hvordan jeg vrir og vender på det så blir det litt sånn "desperat fjortis nykker".. noe jeg ikke er 😅 og det handler ikke om at han er skuespiller og kjent, han hadde jeg blitt betatt av om jeg møtte han som en helt alminnelig fyr. Noe tips til hva jeg kan si ? Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 2. februar 2019 #9 Del Skrevet 2. februar 2019 Han er sammen med en modell som heter Veronica Andersson (med mindre det har blitt slutt nå nylig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Del Skrevet 2. februar 2019 Anonymkode: 30c0b...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Del Skrevet 2. februar 2019 Smellvakker kjæreste også, selvfølgelig... Anonymkode: 5cb35...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #12 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg tror gutter som disse to dere har nevnt, som er både kjekke og flinke og er i media, faktisk vasser i damer. Så det ikke er noen vits å prøve seg om man ikke vanker i samme krets, og det kommer en naturlig situasjon for å bli kjent. Med mindre du er smellvakker og flink selv, og føler du matcher dem. Anonymkode: 5cb35...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingfraØstlandet Skrevet 2. februar 2019 #13 Del Skrevet 2. februar 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble litt inspirert av en annen tråd her 🙈 jeg har lenge vært betatt av en skuespiller som heter Benjamin Helstad, han spilte som Erling i kongen av bastøy blandt annet. Jeg har aldri tenkt tanken på å ta kontakt, men begynte å tenke på det når jeg så den andre tråden. Jeg søkte han opp på Google og Facebook men jeg finner ingen informasjon om han er singel og jeg finner ingen måte å eventuelt kontakte han på.. Haha huff, føler meg litt teit nå, aldri i mine villeste fantasier tenkt tanken på å kontakte en skuespiller som garantert har 100 damer etter seg... Noen tips eller noe ? 😂 Anonymkode: de2c8...09e Som nevnt tidligere i tråden kan du jo prøve Instagram. Hvis han ikke er singel, bør du nok ikke prøve deg på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #14 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg var kjempebetatt av han for maange år siden, rett etter Kongen av Bastøy-filmen kom ut! Og jeg tok kontakt, og så tok det et halvt år før han svarte, men da var han hyggelig:-) Men da hadde jeg allerede fått kjæreste.. Poenget er at det ikke skader å ta kontakt! Anonymkode: 0b2a0...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #15 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg fant ut etter jeg lagde tråden igår etter litt grundig reserch at han har dame, da er det poengløst å ta kontakt😅 men takk for alle svar! Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #16 Del Skrevet 2. februar 2019 11 timer siden, Mariángel skrev: Han er sammen med en modell som heter Veronica Andersson (med mindre det har blitt slutt nå nylig). Ja jeg så det, trodde det var slutt siden det var så lenge siden det var lagt ut bilde av dem, men så så fant jeg ut at de fortsatt et sammen! Anonymkode: de2c8...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #17 Del Skrevet 2. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror gutter som disse to dere har nevnt, som er både kjekke og flinke og er i media, faktisk vasser i damer. Så det ikke er noen vits å prøve seg om man ikke vanker i samme krets, og det kommer en naturlig situasjon for å bli kjent. Med mindre du er smellvakker og flink selv, og føler du matcher dem. Anonymkode: 5cb35...137 Om vi hadde møttes og han var singel så tror jeg nok vi hadde klikket ganske med en gang. Har vært i forhold med 2 stykker som er veldig lik han, bare at de har vært mer veltrent... 🤪🤔 han er veldig min type og jeg pleier å få de jeg vil ha 😂 men jaja, dama hans er heldig Anonymkode: de2c8...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå