Mimmii Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Jeg skulle bestille en jakke fra Bubbleroom.no, og valgte fakturabetaling, men når jeg skulle fullføre, fikk jeg melding om at de ikke kunne godkjenne mitt kjøp via faktura... Noen som vet hvorfor jeg ikke kan det??
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Du har betalingsanmerkning. Anonymkode: 24361...2d2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Mimmii skrev: Jeg skulle bestille en jakke fra Bubbleroom.no, og valgte fakturabetaling, men når jeg skulle fullføre, fikk jeg melding om at de ikke kunne godkjenne mitt kjøp via faktura... Noen som vet hvorfor jeg ikke kan det?? Du er kanskje ikke kredittverdig? Anonymkode: 7e1ce...365
Mimmii Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er kanskje ikke kredittverdig? Anonymkode: 7e1ce...365 Men hvordan kan de vite det? Har ikke lagret noe opplysninger noen sted..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, Mimmii skrev: Men hvordan kan de vite det? Har ikke lagret noe opplysninger noen sted.. for å få betale med faktura må du legge inn ditt fødselsnummer 11 siffer, så sjekkes det automatisk. Uten dette får du ikke betale med faktura så det må legges inn , om du ikke har konto der med kunde nummer Anonymkode: 91c0d...814
Mimmii Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: for å få betale med faktura må du legge inn ditt fødselsnummer 11 siffer, så sjekkes det automatisk. Uten dette får du ikke betale med faktura så det må legges inn , om du ikke har konto der med kunde nummer Anonymkode: 91c0d...814 Ja, men min mor prøvd å bestille for meg med hennes fødsels og personnr, og til hennes adresse, men det funket heller ikke.. og hun er mer en nok kredittverdig..
Bubbleroom Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Hej! Självklart ska vi hjälpa dig, ring <3 Telefon kundetjeneste: 22 33 05 20 Man–Fredag fra 08.00 til 17.00 Xoxo Bubbleroom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå