AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Og det gjorde jeg jo på en måte Litt kjip situasjon, men er litt usikker på om jeg egentlig har gjort noe galt. Situasjonen var slik; Jeg var på en fest hjemme hos kjæresten til venninnen min, la oss kalle han Lars. hun ( venninnen min) var ikke til stede, la oss kalle henne Siri. Det var mange folk der, men jeg kjente bare kjæresten til venninnen min og EN annen venninne som gikk før meg. Det oppstod en «situasjon» på festen og Lars og noen kompiser endte opp i en slosskamp og han slo blandet annet til en dame som var der. Etter dette hadde jeg egentlig tenkt til å gå. Jeg må inn på et soverom for å hente jakken min, og så følger Lars etter meg. Han begynner er ganske pågående og jeg tør ikke si nei, så jeg suger han. Nå har tydeligvis Siri fått det for seg at jeg har ligget med kjæresten hennes, vet ikke hvem som har sagt det. Har jeg det? Det var ikke meningen liksom. Anonymkode: 5631f...438
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 «Lå med», skulle det selvsagt stå. Ts Anonymkode: 5631f...438
stan Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Det er ihvertfall en seksuell aktivitet. Har du fortalt dette til venninnen din, slik du beskriver det her? 40
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Du har jo ikke hatt sex med han! Så du har ikke lagt med han, men du har trådd over en grense, samtidig så virker det ikke som om du egentlig ville, så er vel han som har presset på. Noe som ikke er greit! Anonymkode: 5b16b...ac6 3
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Høres ut som om du har opplevd noe mer ugreit enn det hun syns at hun har.. 14
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har jo ikke hatt sex med han! Så du har ikke lagt med han, men du har trådd over en grense, samtidig så virker det ikke som om du egentlig ville, så er vel han som har presset på. Noe som ikke er greit! Anonymkode: 5b16b...ac6 Ja, jeg ville absolutt ikke, men så tenkte heg på den jenta han hadde slått, og så sa jeg liksom ikke noe... ts Anonymkode: 5631f...438
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, stan skrev: Det er ihvertfall en seksuell aktivitet. Har du fortalt dette til venninnen din, slik du beskriver det her? Nei, jeg har ikke snakket med henne, jeg vet ikke hva jeg skal si... ts Anonymkode: 5631f...438
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke snakket med henne, jeg vet ikke hva jeg skal si... ts Anonymkode: 5631f...438 Fortell henne hva som skjedde, og gjør det ryddig. Du skreiv tidligere her at han hadde slått ei jente? Veit hun det? Om ikke så burde du iallfall si det og, det er ganske relevant både for deg og henne. 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ville absolutt ikke, men så tenkte heg på den jenta han hadde slått, og så sa jeg liksom ikke noe... ts Anonymkode: 5631f...438 Hvis dette er sant må du seriøs jobbe med å sette grenser for deg selv. Turte ikke si nei? Hvorfor ikke? Var han truende? Anonymkode: ef122...9dc 32
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, stenalina skrev: Fortell henne hva som skjedde, og gjør det ryddig. Du skreiv tidligere her at han hadde slått ei jente? Veit hun det? Om ikke så burde du iallfall si det og, det er ganske relevant både for deg og henne. Hvordan skal jeg greie å være «ryddig» når jeg ikke en gang selv har klart for meg hva som skjedde? Vet ikke om hun vet om denne jenta, men hun vet at han har en tendens til å «slåss på byen». Ts Anonymkode: 5631f...438
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #11 Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er sant må du seriøs jobbe med å sette grenser for deg selv. Turte ikke si nei? Hvorfor ikke? Var han truende? Anonymkode: ef122...9dc Truende og truende, han var pågående. Jeg prøvde å avfeie han, men ropte ikke høyt nei. Jeg tilbød å suge han fordi jeg håpet at han ville gi seg da, og det gjorde han. + at jeg hadde akkurat sett han ordentlig slå til en jente, ikke med flat hånd, så hadde jo ikke så lyst til å provosere han. Ts Anonymkode: 5631f...438 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 1. februar 2019 #12 Skrevet 1. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det gjorde jeg jo på en måte Litt kjip situasjon, men er litt usikker på om jeg egentlig har gjort noe galt. Situasjonen var slik; Jeg var på en fest hjemme hos kjæresten til venninnen min, la oss kalle han Lars. hun ( venninnen min) var ikke til stede, la oss kalle henne Siri. Det var mange folk der, men jeg kjente bare kjæresten til venninnen min og EN annen venninne som gikk før meg. Det oppstod en «situasjon» på festen og Lars og noen kompiser endte opp i en slosskamp og han slo blandet annet til en dame som var der. Etter dette hadde jeg egentlig tenkt til å gå. Jeg må inn på et soverom for å hente jakken min, og så følger Lars etter meg. Han begynner er ganske pågående og jeg tør ikke si nei, så jeg suger han. Nå har tydeligvis Siri fått det for seg at jeg har ligget med kjæresten hennes, vet ikke hvem som har sagt det. Har jeg det? Det var ikke meningen liksom. Anonymkode: 5631f...438 Herregud! Kvinnfolk...
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2019 #13 Skrevet 1. februar 2019 Syns det mer intimt å suge noen enn å faktisk ha samleie med noen, så i mitt tilfelle hadde jeg syns det var verre hvis venninna mi hadde vært så tøsete. Hun hadde ikke lengre vært venninna min for å si det sånn. 14
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #14 Skrevet 1. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ville absolutt ikke, men så tenkte heg på den jenta han hadde slått, og så sa jeg liksom ikke noe... ts Anonymkode: 5631f...438 En normal person hadde ropt etter hjelp og fått hjelp til å komme deg utav rommet. Eller ringt politet, ikke sugd han Anonymkode: dd030...335 35
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, 007_008_007 said: Herregud! Kvinnfolk... ? Anonymkode: c4bef...774 3
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Truende og truende, han var pågående. Jeg prøvde å avfeie han, men ropte ikke høyt nei. Jeg tilbød å suge han fordi jeg håpet at han ville gi seg da, og det gjorde han. + at jeg hadde akkurat sett han ordentlig slå til en jente, ikke med flat hånd, så hadde jo ikke så lyst til å provosere han. Ts Anonymkode: 5631f...438 Så du sugde en som mishandler og utøver vold mot kvinner, merkelig ting å tenne på. Du må være stolt. 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #17 Skrevet 1. februar 2019 Herre Gud dette var jo voldtekt! Du prøvde å avfeie han. Da har jo han trikker over dine grenser. Du var redd fordi du vet at han er voldelig. Du ville ikke, men følte deg presset. Dette er ikke greit. Drit i venninna di, hvordan går det med deg? Anonymkode: 465ab...8e1 16
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #18 Skrevet 1. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg greie å være «ryddig» når jeg ikke en gang selv har klart for meg hva som skjedde? Vet ikke om hun vet om denne jenta, men hun vet at han har en tendens til å «slåss på byen». Ts Anonymkode: 5631f...438 Du er ryddig ved at du holder deg rolig og ikke blir sint på henne hvis hun reagerer dårlig og heller roer ned situasjonen. Om du sier det du har sagt her så er jo det mer eller mindre det du trenger å si. Bare vær åpen med henne, jeg kan ikke garantere at dere blir kompiser igjen men da har du sagt det du trenger å si. 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #19 Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Så du sugde en som mishandler og utøver vold mot kvinner, merkelig ting å tenne på. Du må være stolt. Jeg tennte da alldeles ikke på dette! Jeg ville gå hjem, men jeg visste ikke hva jeg skulke gjøre. Venninnen min hadde gått, de som var igjen var fulle/rusa gutter/menn jeg ikke kjente, som jeg akkurat hadde sett banke folk. Ts Anonymkode: 5631f...438 5
exictence Skrevet 1. februar 2019 #20 Skrevet 1. februar 2019 Du må si til venninnen din nøyaktig hva som skjedde. At du gikk inn på rommet, og Lars fulgte etter og begynte å klenge seg innpå deg. Si at du ble redd. Bla fordi han hadde slått en jente tidligere, og han virket ute av balanse. Fortell det du har skrevet her. Håper venninnen din kommer seg vekk fra Lars, og at Lars får hjelp til å være et snilt menneske. Uff, stakkars dere begge. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå