Gå til innhold

Svigerinne gjør meg gal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg møtte mannen min har hun måtte være i sentrum. Har fått høre at vi ikke hadde vært gift om hun ikke liker meg, hun kan få han til og gjøre hva hun vil for han sier hun(stemmer ikke, hun blandet seg i hvor mye penger han bruker på meg. Mener at vi burde fordele utgiftene. Vi er muslimer så mannen forsørger, men hun skal ha en mening om det også. Mindre  penger til de om han gir mer til meg. Hun klikker på han om han ikke tar opp telefonen, og skylder på meg. Hun er gift selv men hennes mann et ikke til stede mentalt og de sliter litt, så hun vil broren sin skal besøke henneog spør han om penger og blir sur om han ikke kan. Hun har tidligere beskyldt meg for å komme mellom de. Mannen min er virkelig snill og vil ikke være frekk eller sette ned foten, men holder på å bli gal. Noen som har vært borte i det samme? Hva gjør man? Jeg vil helst ha et nært forhold til familien hans men blir utrolig mye drama pga henne så trekker meg helt tilbake fra alle.  

Anonymkode: 7488e...12c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du norsk? Jeg tenker at kanskje er hun sjalu. Du har hele livet foran deg, du er mye friere enn henne, men allikevel velger du å gå all in muslim og lar mannen din forsørge deg. Noe som er det dummeste man gjør i 2019. 

Anonymkode: 939ba...833

• Liker 4
Skrevet

Av ren erfaring: du må sette ned foten nå! Folk som er kontrollerende ovenfor andre og tror de har all rett til det MÅ settes på plass. Det er ikke en behagelig situasjon men dere MÅ gjøre det. Aller mest mannen din. Han må våkne ellers får dere aldri fred. 

Anonymkode: b449b...548

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du norsk? Jeg tenker at kanskje er hun sjalu. Du har hele livet foran deg, du er mye friere enn henne, men allikevel velger du å gå all in muslim og lar mannen din forsørge deg. Noe som er det dummeste man gjør i 2019. 

Anonymkode: 939ba...833

Det dummeste jeg kan gjøre er å la han forsørge meg mens jeg har mine lønn til hva jeg vil? Gir ikke mening. 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dummeste jeg kan gjøre er å la han forsørge meg mens jeg har mine lønn til hva jeg vil? Gir ikke mening. 

Virker som hun har det vanskelig i livet sitt, og kansje allerede sliter mentalt med noe. Så da blir det problemer og hun tar det utover broren som "skal brødfø" det er vel kansje den holdningen som lager problemene her.

Anonymkode: b685b...b89

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som hun har det vanskelig i livet sitt, og kansje allerede sliter mentalt med noe. Så da blir det problemer og hun tar det utover broren som "skal brødfø" det er vel kansje den holdningen som lager problemene her.

Anonymkode: b685b...b89

Ja det jeg å føler men hva gjør man? Er drittlei :(

Skrevet

Vi har en sånn en i vår familie også, og det beste man kan gjøre er å snakke med mannen sin om situasjonen, og begrense kontakten nevneverdig..

Anonymkode: b3069...319

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en sånn en i vår familie også, og det beste man kan gjøre er å snakke med mannen sin om situasjonen, og begrense kontakten nevneverdig..

Anonymkode: b3069...319

Ja det jeg og har måtte gjøre. 

Skrevet

Hvordan kan du dra Islam inn i dette? Jeg og mannen min er muslimer, men vi jobber begge to. Sier ikke til mannen min at han skal forsørge meg. Går jo ikke ann å leve på en lønn. Du har veldig gammeldags tankegang. Alle jeg kjenner jobber, ingen som sitter og blir forsørget av mannen sin.

Anonymkode: 09533...87f

Skrevet

Hvorfor gir mannen din penger til henne? 

Nei, her er det mannen din som må skjerpe seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...