Gå til innhold

Underlivet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei jente på snart 19år. Jeg sliter veldig med underlivsplager... da jeg og kjæresten har samleie føles det veldig ubehagelig ut.. var ikke sånn før. Vi har vært sammen i 3 år og har aldri pleid å være slik. Det føles nesten litt ut som penisen hans skraper meg opp innvendig, vi har sjeldent samleie pga det her... Jeg har spiral og lurer på om det kan ha kommet en infeksjon pga den. Jeg små tisser konstant og det føles nesten litt rart ut når jeg tisser. Iblant får jeg også ubehag uten å ha hatt samleie.. jeg trodde det kunne vært uvi, tok en test hos legen, men den var negativ. Legen min tenkte det var klamydia, og ba meg ta en test, den kom tilbake negativ. Så jeg vet ikke lenger hva det er eller om det kan være alvorlig.. skal på helsestasjonen til mandag, men er så nysgjerrig på om noen kanskje vet hva det kan være? Er veldig engstelig over det ettersom jeg har hatt det en stund nå opp til 1-2 mnd siden nå... så takk for svar på forhånd!

Anonymkode: 8928b...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sjekket deg, kan hende spiralen begynner å falle eller er ikke på plass

Anonymkode: 77ca5...460

• Liker 1
Skrevet

Fokuser mer på overlivet.

Skrevet

Ikke drøy lenge med å finne ut hva dette er, testet du deg kun for klamydia eller andre kjønnssykdommer i tillegg? Viktig å utelukke alt. Vaginisme kanskje? Bestill time hos gynekolog med engang!

• Liker 1
Skrevet

Sjekk en gang til for Klamydia eller andre sykdommer.

Har jo hørt at man kan få kjønnssykdommer fra offentlige toalettseter. Sikkert en av dere som er int i den teorien😉

Lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...