BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 #1 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Skål alle drekkere, nå blir det snart fylla på mister BMW 😎 alltid spennende å se hvor dritings man blir, men blir ofte kortslutning 👍😂 Flere som skal drikke i dag/helgen? Endret 15. mars 2019 av BMW 5-serie 535D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Del Skrevet 1. februar 2019 Hvorfor er du så aktiv på kvinneguiden, er vel få ting som er så lite mann som det. Finnes det ikke bilforum der du kan finne likesinnede? Anonymkode: 52b21...0a6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Del Skrevet 1. februar 2019 Blir ikke fest, men hadde vært godt med en stiv portvin eller to. Sover som en stein etter et par sånne. Anonymkode: b6431...86a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Del Skrevet 1. februar 2019 Tar meg heller en blås her, kos deg på flatfylla 🥴 Anonymkode: 52b21...0a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så aktiv på kvinneguiden, er vel få ting som er så lite mann som det. Finnes det ikke bilforum der du kan finne likesinnede? Anonymkode: 52b21...0a6 Trives uten tvil bedre med kvinner enn menn, er kvinner jeg er skapt for å være ved. Dere blir nok snart kvitt meg for kvelden/natta da fylka tar meg. Bilforum er altfor kjedelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke fest, men hadde vært godt med en stiv portvin eller to. Sover som en stein etter et par sånne. Anonymkode: b6431...86a Du får sikre deg et par dunker til neste helg 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tar meg heller en blås her, kos deg på flatfylla 🥴 Anonymkode: 52b21...0a6 Takker 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 1. februar 2019 Brakfylla er fan guds gave til menneskeheten, kun da man glemmer jobbens og ellers livets tjas og mas!! Fylla er vidunderlig og undervurdert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. februar 2019 #9 Del Skrevet 1. februar 2019 Sist jeg var full var i 2002 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. februar 2019 #10 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: 😎 alltid spennende å se hvor dritings man blir, men blir ofte kortslutning 👍😂 Flere som skal drikke i dag/helgen? Røyk på noen øl i dag, -men tilte Skal jeg ikke... Bare en 6Pak+ til disp... -IKKE Sett fyr på kåken, -og ikke Skad noe levende. Skål. -Life is GOOD. men... og , - -ER N E I. ... 🤘 a. Endret 1. februar 2019 av Sliten&kjørt51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #11 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Sist jeg var full var i 2002 Jeg har aldri vært, aldri likt alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 1. februar 2019 #12 Del Skrevet 1. februar 2019 Spennende å se hvor dritings man kan bli...hmm...litt snodig du Sist gang jeg smakte alkohol var vel for ca 4 år siden og da 1 glass vin Ta det pent;og ikke glem å kjøpe Ibux for morgendagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Sist jeg var full var i 2002 Dævven blitt avholdsmsnn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Røyk på noen øl i dag, -men tilte Skal jeg ikke... Bare en 6Pak+ til disp... -IKKE Sett fyr på kåken, -og ikke Skad noe levende. Skål. -Life is GOOD. men... og , - -ER N E I. ... 🤘 a. Øl blir man ikke full a hvertfdall ikke drutings . Må sterker saker til 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Winza skrev: Jeg har aldri vært, aldri likt alkohol Aldri? Kan ikle jeg si ihjeryfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #16 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Nettvenn skrev: Spennende å se hvor dritings man kan bli...hmm...litt snodig du Sist gang jeg smakte alkohol var vel for ca 4 år siden og da 1 glass vin Ta det pent;og ikke glem å kjøpe Ibux for morgendagen Ja det er allti spennende spennendr å se hvor lenhe hue er me . Må sterker saker en vin til før det blit no av 😎 Trur je har no paraset i skape jemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dødningehode Skrevet 1. februar 2019 #17 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Røyk på noen øl i dag, -men tilte Skal jeg ikke... Bare en 6Pak+ til disp... -IKKE Sett fyr på kåken, -og ikke Skad noe levende. Skål. -Life is GOOD. men... og , - -ER N E I. ... 🤘 a. Du er favorittbrukeren min på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 1. februar 2019 #18 Del Skrevet 1. februar 2019 Når jeg leser denne tråden krøller jeg tærne av lykke over det faktum at jeg ikke skal være bakfull i morgen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. februar 2019 #19 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev: Øl blir man ikke full a hvertfdall ikke drutings . Må sterker saker til 😎😎 DET ER Sant, ... Men begyner å bli en gammal mann, -Sliten og kjørt, + er noe greier jeg skal fikse her, -før jeg sTunter mye mer... -Får ta det i rekkefølge ... 🤣 a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. februar 2019 #20 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 35 minutter siden, Dødningehode skrev: Du er favorittbrukeren min på KG. O. M. G. ... Og jeg er Ateist ... PAN RELAY -PAN RELAY -PAN RELAY This iS KG, THIS iS KG, MAJOR PROBLEMS ON THE CREW DECK. -They NEED HELP ASAP... -Sliten@kjørt... a. Endret 1. februar 2019 av Sliten&kjørt51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå