Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke har jeg noe å finne på her hjemme ute snør det som bare det . Ingen venner som kan ringes.  Og dette er ikke første fredagen det skjer.  

Synes nå litt synd på meg selv og føler for å klage litt. I morra blir det nok bedre da kommer jeg meg ut i alle fall.

Men dem som sier det er lett å få venner i voksen alder juger  alt for mye bagasje i hjernen for å klare det lett.

Anonymkode: 8f0ce...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at det føles leit å ikke ha noen å ringe :hug: Men, kan du ikke prøve å finne på noe hyggelig hjemme selv? :) Lag noe godt til kveld, les en god bok eller se noe bra på tv eller nett? 

Skrevet

Jo da . Men fant ikke noe å se   og spist har jeg.  Men ligger i senga å surfer litt rundt på nett.

Anonymkode: 8f0ce...489

Skrevet

Jeg skal gå å legge meg nå, men det er fordi jeg er sliten, så jeg forstår godt at du syns det er vanskelig når du rett og slett ikke har noe å finne på, eller noen å snakke med. Har du noen kolleger du kan bli bedre kjent med? Dersom du er trygdet, eller har mer fritid, har frivillighetssentralen og røde kors ulike tilbud. De ulike kommunene tilbyr ulike ting. Her tilbys gratis yoga for de som er ensomme, så de får trent og bli kjent med andre i samme situasjon.

Anonymkode: b1527...88c

Skrevet

Jeg legger meg ofte tidlig. Bruker å surfe eller se film e.l i senga og synes det er kjempedeilig. 

Anonymkode: 7bb6e...1d0

Skrevet

Jeg er også alene mange fredagskvelder og legger meg rundt kl 22. Frem til da ser jeg på tv, fargelegger, rydder litt. Hva med å lese en bok, se en film eller ta en treningsøkt?

Anonymkode: f2802...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...