AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Noen som vet når og hvor ofte regninger/regningen for kommunale avgifter kommer i Ullensaker kommune? Har søkt på Ullensaker sin hjemmeside men finner det ikke. Står ikke hvilke dato regningen kommer eller om man mottar det hvert halvår eller en gang i året. Anonymkode: 59df4...8ab
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som vet når og hvor ofte regninger/regningen for kommunale avgifter kommer i Ullensaker kommune? Har søkt på Ullensaker sin hjemmeside men finner det ikke. Står ikke hvilke dato regningen kommer eller om man mottar det hvert halvår eller en gang i året. Anonymkode: 59df4...8ab Er heller ikke den beste på data 😁 så kan hende jeg har oversett det men setter stor pris på hjelp Anonymkode: 59df4...8ab
Million Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 (endret) https://www.ullensaker.kommune.no/publisert-innhold/politikk-og-organisasjon/okonomi/kommunale-eiendomsgebyr/ Beklager, men det er visst feil. Søkte og dette kom opp Endret 1. februar 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 To ganger i året med forfallsdato hhv. 20. september og 20. mars. Anonymkode: db79e...e45
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Skal betales 20. mars og 20. september. Anonymkode: 965c5...5dd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Tusen takk for svar 😁 TS Anonymkode: 59df4...8ab
applestories Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 Jeg tror ikke jeg har snakket med Ullensaker kommune, men anbefaler på generelt grunnlag å ta en telefon til kommunen sin om man har anledning. Jeg ringer ofte rundt til kommuner, etater, instanser hva det måtte være, og er stort sett alltid imponert over hvor hjelpsomm3 de er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå