Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 Skriveren min har begynt å dra papiret skjevt inn(=papirstopp). Virker som den bare får grep i papiret på ene siden når den drar papiret inn. Kan ikke se noe papirbiter som sitter fast inni skriveren og som kunne ha forårsaket dette heller. Noen som vet hva dette kan være? (Har en Lexmark x5100 alt i ett skriver)
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #2 Skrevet 9. april 2005 Min gjør også sånn, så jeg må holde og dytte i riktig retning når jeg skal printe noe, ellers gidder den ikke ta papiret, eller så tar den bare skevt..
Cronos Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 Min har vært slik siden jeg kjøpte den. Har ingen spes. løsning. Bare å kjøpe ny skriver.
jordbær Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Det kan være at de gummihjulene som trekker papiret, trenger å oljes.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Det kan være at de gummihjulene som trekker papiret, trenger å oljes. Mulig det, men den er ikke laget for at vanlig dødelige skal komme til ser jeg. Ikke bare bare å få opp de greiene der. :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå