AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #41 Skrevet 1. februar 2019 55 minutter siden, Eplekaka skrev: Han er nok veldig usikker på seg selv, kanskje sjalu også. Hvis du skal fortsette med han må du snakke med han om dette. Si at det blir for mye for deg, og at han må klare å stole på deg. Det er hyggelig å ha kontakt hver dag, men samtidig må det være greit at man ikke svarer på meldinger med en gang f.eks. Noen sier at de ikke kunne vært i dette forholdet, og det stemmer nok for en del. Men det kan gå seg til, hvis dere som sagt snakker om det og du ikke bare holder det inni deg. Ja er det jeg tenker også, at han er usikker. Sa ifra om en ting ikveld, og da svarer han på en barnslig måte og blir furten. 🤷🏻♀️ Men han forstår nok innerst inne. Vi må snakke om det her, helt klart. For det her vil bare ødelegge ting. Jeg blir litt lei når han er på meg hele tiden, og krever veldig mye av min tid. Før vi i det hele tatt er et par, og akkurat nå frister det veldig lite. Anonymkode: 19596...50a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #42 Skrevet 1. februar 2019 Kom deg unna mens du kan! Dette lukter sjalusi, krangling, frustrasjon, mistillit og kontrollbehov LANG vei!! 😳 Anonymkode: fb974...333 7
Trolltunge Skrevet 1. februar 2019 #43 Skrevet 1. februar 2019 Jeg hadde løpt fort som f..! Har vært sammen med en kontrollerende mann da jeg var ung. Ung nok til å bli sjarmert av at han var så forelsket og savnet meg så kjapt. Det handlet ikke om det! Det var sykelig eiertrang og kontrolltrang, og det ble et helvete å leve med, og et helvete å forlate. Ikke blås av magefølelsen som sier at dette er for mye av det gode. Det er for mye, for intenst, for kjapt! Store faretegn! 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #44 Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, Trolltunge skrev: Jeg hadde løpt fort som f..! Har vært sammen med en kontrollerende mann da jeg var ung. Ung nok til å bli sjarmert av at han var så forelsket og savnet meg så kjapt. Det handlet ikke om det! Det var sykelig eiertrang og kontrolltrang, og det ble et helvete å leve med, og et helvete å forlate. Ikke blås av magefølelsen som sier at dette er for mye av det gode. Det er for mye, for intenst, for kjapt! Store faretegn! Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a 3
Eplekaka Skrevet 2. februar 2019 #45 Skrevet 2. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a Høres ikke bra ut, nei. Han må være veldig usikker, mer enn normalt for en mann. Dere er jo ikke sammen ennå, sånn jeg har forstått det. Det er sikkert en grunn til at han er så usikker, han vet ikke hvor han har deg, om du har andre osv. Du gjør nok klokt i å markere at han ikke kan bestemme over deg og at du ikke trenger å forklare alt for han. Kanskje ta avstand også, og avslutte. Det kan nok hende at han er som andre her beskriver, og at det aldri vil bli bedre. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #46 Skrevet 2. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtt en mann, vi har pratet noen uker, og han er veldig hyggelig. Men det er noen ting ved han jeg stusser litt på. Han krever mye tid, han skriver meldinger ‘hele tiden’, og blir fort litt furten og såret om jeg ikke svarer rimelig fort, eller er opptatt. Da kan han sende denne 🤔 f.eks eller skrive hmmm. Sier jeg at jeg skal møte en venn, spør han med en gang om det er en mann. Vil vite når jeg er hjemme, og hvor lang busstur jeg har fra jobb, og holder liksom oversikten. Igår på jobb når han sendte meldinger, og jeg ikke hadde tid til å svare, ble han kjempebekymra. 🤔 Han vet jo at jeg er travel på jobb. Møtte ei venninne igår etter jobb, og når jeg snakket med han senere, var han skuffa fordi jeg ikke ringte han. Jeg sa jeg var opptatt. Åja fordi du var med venninna di? Ja sa jeg. Men du kunne jo sagt til henne at du måtte ta en telefon, var svaret hans da. 👀 Altså, vi snakker sammen hver dag, men jeg har ikke behov for å hele tiden snakke med han, jeg må jo gjøre andre ting og. Han er veldig krevende sånn. Og han vrir og vender på ting. Tar liksom ting fort ille opp. Igår byttet han bakgrunn på tlf sin, til et bilde av meg. Er jo søtt, men vi er jo ikke sammen. Alt dette gjør meg litt usikker, det blir litt kvelende. Samtidig er han hyggelig og snill, men slitsom. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 19596...50a Hva jeg hadde gjort? Løpt. Dette kommer bare til å utvikle seg til det verre. Anonymkode: 2e2ad...329 5
Mallard Skrevet 2. februar 2019 #47 Skrevet 2. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a Absolutt alle faresignaler blinker med denne fyren her! Du MÅ avslutte dette! Ikke mere «jammen, han er jo hyggelig», fyren har et (p)sykt kontrollbehov. 8
Gjest Lily_88 Skrevet 2. februar 2019 #48 Skrevet 2. februar 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a Oi, han må du bare avslutte. Dette er ikke greit. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du lever livet ditt. Når du får negative følelser før dere er sammen, så er ikke dette liv laga. Sånn skal ikke et forhold fungere. jeg foreslår at du sier at du ikke er interessert, ikke inviter han hjem eller noe. Han kommer sikkert til å bli intens, men si det kjapt det og greit, og hold deg saklig.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #49 Skrevet 2. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a Dere er ikke engang sammen enda, og han føler allerede nok "eierskap" over deg til at han vil kontrollere hvor du er, hvem du er sammen med, lengden på bussturer, om du er på nett eller ikke, og til og med når du legger deg. Og du lar ham få lov: Føyer deg, informerer, legger deg flat, logger av når du egentlig vil sitte på nett, unnskylder og demper og legger deg flat for å blidgjøre ham. En mann du ikke engang er sammen med. Jeg er allerede livredd på dine vegne her! Dette kan gå så inn i hampen galt så vanvittig fort (og er allerede i ferd med å gjøre det), om du ikke finner frem til ryggraden din og setter ned foten NÅ, før det er for sent. Ta deg sammen! Hvor er selvrespekten din? Anonymkode: 64cab...0ab 17
Mallard Skrevet 2. februar 2019 #50 Skrevet 2. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er ikke engang sammen enda, og han føler allerede nok "eierskap" over deg til at han vil kontrollere hvor du er, hvem du er sammen med, lengden på bussturer, om du er på nett eller ikke, og til og med når du legger deg. Og du lar ham få lov: Føyer deg, informerer, legger deg flat, logger av når du egentlig vil sitte på nett, unnskylder og demper og legger deg flat for å blidgjøre ham. En mann du ikke engang er sammen med. Jeg er allerede livredd på dine vegne her! Dette kan gå så inn i hampen galt så vanvittig fort (og er allerede i ferd med å gjøre det), om du ikke finner frem til ryggraden din og setter ned foten NÅ, før det er for sent. Ta deg sammen! Hvor er selvrespekten din? Anonymkode: 64cab...0ab 👏🏻 Ja!
exictence Skrevet 2. februar 2019 #51 Skrevet 2. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a Du skal ikke behøve å forklare deg for sånne ting om hva du gjør ele tiden. La vær med å forklare deg. Send bare en smiley, eller si kort et eller annet. F.eks på burde du ikke sove nå? Svar: Ha, ha, burde sikret det. 2
Gjest Monsieur Beau Skrevet 2. februar 2019 #52 Skrevet 2. februar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtt en mann, vi har pratet noen uker, og han er veldig hyggelig. Men det er noen ting ved han jeg stusser litt på. Han krever mye tid, han skriver meldinger ‘hele tiden’, og blir fort litt furten og såret om jeg ikke svarer rimelig fort, eller er opptatt. Da kan han sende denne 🤔 f.eks eller skrive hmmm. Sier jeg at jeg skal møte en venn, spør han med en gang om det er en mann. Vil vite når jeg er hjemme, og hvor lang busstur jeg har fra jobb, og holder liksom oversikten. Igår på jobb når han sendte meldinger, og jeg ikke hadde tid til å svare, ble han kjempebekymra. 🤔 Han vet jo at jeg er travel på jobb. Møtte ei venninne igår etter jobb, og når jeg snakket med han senere, var han skuffa fordi jeg ikke ringte han. Jeg sa jeg var opptatt. Åja fordi du var med venninna di? Ja sa jeg. Men du kunne jo sagt til henne at du måtte ta en telefon, var svaret hans da. 👀 Altså, vi snakker sammen hver dag, men jeg har ikke behov for å hele tiden snakke med han, jeg må jo gjøre andre ting og. Han er veldig krevende sånn. Og han vrir og vender på ting. Tar liksom ting fort ille opp. Igår byttet han bakgrunn på tlf sin, til et bilde av meg. Er jo søtt, men vi er jo ikke sammen. Alt dette gjør meg litt usikker, det blir litt kvelende. Samtidig er han hyggelig og snill, men slitsom. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 19596...50a Fortalt ham at "det er ingen som eier meg". Ville også fortalt at: " jeg ikke er tilgjengelig på telefon hele tiden, jeg gjør andre ting i livet også. Sånn er jeg. Dersom du ønsker en annen type kvinne så er jeg kanskje ikke den rette." Ville også fortalt at jeg setter pris på alle hans gode egenskaper og at jeg trives godt sammen med ham bortsett fra maset.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #53 Skrevet 2. februar 2019 Hvis jeg hadde vært i ditt sted, og fått sjansen igjen... hadde avslutta tvert. Jeg ble, innledet et forhold. Det ble aldri bedre. Heller verre. Anonymkode: 11e26...341 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #54 Skrevet 2. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtt en mann, vi har pratet noen uker, og han er veldig hyggelig. Men det er noen ting ved han jeg stusser litt på. Han krever mye tid, han skriver meldinger ‘hele tiden’, og blir fort litt furten og såret om jeg ikke svarer rimelig fort, eller er opptatt. Da kan han sende denne 🤔 f.eks eller skrive hmmm. Sier jeg at jeg skal møte en venn, spør han med en gang om det er en mann. Vil vite når jeg er hjemme, og hvor lang busstur jeg har fra jobb, og holder liksom oversikten. Igår på jobb når han sendte meldinger, og jeg ikke hadde tid til å svare, ble han kjempebekymra. 🤔 Han vet jo at jeg er travel på jobb. Møtte ei venninne igår etter jobb, og når jeg snakket med han senere, var han skuffa fordi jeg ikke ringte han. Jeg sa jeg var opptatt. Åja fordi du var med venninna di? Ja sa jeg. Men du kunne jo sagt til henne at du måtte ta en telefon, var svaret hans da. 👀 Altså, vi snakker sammen hver dag, men jeg har ikke behov for å hele tiden snakke med han, jeg må jo gjøre andre ting og. Han er veldig krevende sånn. Og han vrir og vender på ting. Tar liksom ting fort ille opp. Igår byttet han bakgrunn på tlf sin, til et bilde av meg. Er jo søtt, men vi er jo ikke sammen. Alt dette gjør meg litt usikker, det blir litt kvelende. Samtidig er han hyggelig og snill, men slitsom. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 19596...50a Åh gud, nå fikk jeg vibber til min første ons siden bruddet med min x.. Hadde akkurat kommet ut av et brudd, å var nok litt følelsesmessig ustabil.. men jeg tenkte at nå er det min tur til å leve, og at jeg ville bare ha en one night stand, da jeg aldri hadde hatt det før. "Plukket" ut en riktig så kjekk kar, å sa sikkert veldig mye fint og rart til han ila kvelden.. Men med sånn ca 17 i promille, burde han jo kanskje ikke tatt alt så blodig alvorlig.. Lang historie kort, endte det med at vi sendte litt meldinger med hverandre i etterfølgende dager. Plutselig sender han bilde av at han har endret bakgrunnen på mobilen sin til meg, og da begynner det å tikke inn at det slettes ikke er positivt at han kaller meg "jenta si", og diverse... Det hele endte med at jeg fikk bakoversveispanikk, da jeg så aldeles ikke ville være "jenta" til noen... endte med at jeg måtte ta en prat med han om at vi tross alt bare hadde truffet hverandre en gang, og at han ikke måtte gjøre slike ting, da det ikke var søtt, men heller freaky.. Han ble enormt lei seg for at jeg ikke ønsket å ta dette noe videre, men en mer intens oppførsel enn dette, tror jeg aldri jeg har opplevd... Syns også enkelte av de tingene daten din spør og graver om, er veldig kontrollerende. Vær forsiktig så du ikke ender opp med en som skal ha kontroll på deg til en hver tid! Anonymkode: b3407...4de 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #55 Skrevet 2. februar 2019 Om jeg hadde vært forelska så hadde jeg synest det var tipp topp. En stund. Etterhvert hadde jeg blitt irritert.. grinete.. sur... og sikkert løpt av gårde. På tidlig stadie som dere nå er i så hadde jeg ikke likt det. Altså.. jeg er glad i å chatte og holde kontakten.. MEN samtidig må det være litt space. Anonymkode: c5aea...b08 2
Gjest Minesveiper Skrevet 2. februar 2019 #56 Skrevet 2. februar 2019 Jeg hadde ikke giddet dette. Hadde stukket, eller gitt beskjed om at oppførselen ikke er grei hvis jeg var deg.
Trolltunge Skrevet 2. februar 2019 #57 Skrevet 2. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Ja det er litt for mye, for intenst, for kjapt. Desverre. Nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med han, for vi sa natta, men jeg var ikke så trøtt, så jeg var litt lenger på face. Ser han er pålogget også, og etterhvert kommer det melding om jeg ikke skal sove. Føler jeg må forklare meg. Han sier han var trøtt, men så så han meg online. Som om han ikke kan slappe av og logge av, om jeg er pålogget fortsatt. For å gi han fred logget jeg av, men sånn orker ikke jeg ha det. 👀 Kan ikke være greit å ha det sånn heller, men det gjør jo noe med humøret mitt og. Og så vri og vende på ting, så det blir til at jeg sier noe negativt, uten at det var min hensikt. Henger seg veldig opp i detaljer, og husker alt som blir sagt. Føler jeg må forklare meg mye, og berolige han. Det blir en diskusjon ut av noe omtrent hver dag, og jeg får dårlig samvittighet. Synd det blir sånn ☹️ Anonymkode: 19596...50a Vær så snill, avslutt dette! Det vil bare bli verre og verre, og det handler ikke om kjærlighet. Det er ikke at han er mer forelsket i deg enn andre har vært, dette er en sykelighet noen har, og det blir aldri bedre, det vil bli verre! Jeg orker ikke å fortelle om hvor ille det kan bli, for jeg forsøker ennå å legge det bak meg, men tro meg i at dette bare vil føre til ulykke for deg. Avslutt relasjonen, finn deg en annen uten denne sykelighet, ellers vil du angre bittert. Det er ikke kjærlighet som får han til å være slik, han ER slik. Antagelig har han også oppsyn på sine ekser også, om de ikke har vært kloke nok til å blokkere ham overalt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #58 Skrevet 2. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Antagelig en sånn fyr som sitter her inne og sutrer fordi han i egne øyne er «en jævlig hyggelig fyr, som vil alt det beste for den dama som vil ha ham, men alle damene går heller etter drittsekker som oppfører seg dårlig bla-bla-bla». Anonymkode: ef074...536 Jupp. Men selv tror de at de er verdens hyggeligste menn. Hvis TS slår opp er han garantert en som sier "Jeg burde bli badboy"...Nei,du må bare slutte å være kvelende og kontrollerende og sutrete. Anonymkode: c8645...bdd 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #59 Skrevet 2. februar 2019 Jeg må bare være enig med alle andre. Løp. Dette er ikke normalt i det hele tatt! Anonymkode: 855d3...8f6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #60 Skrevet 2. februar 2019 21 timer siden, Trulteskogen skrev: Du mener klamrende? Hæ? Klamrende? Nei. Har et normalt og veldig, veldig godt forhold 😊 I starten var vi veldig på begge to fordi vi var så forelsket. Vi likte det sånn begge to. Anonymkode: 342c0...1c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå