AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #21 Del Skrevet 1. februar 2019 Hm, minner meg om den skamsprø eksen min (som jeg må innrømme at virkelig fikk frem det verste i meg). Det der er IKKE kjærlighet. Anonymkode: b81ef...fd4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 1. februar 2019 #22 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn var mannen min i starten av forholdet, men nå er jeg lik selv da. Og begge var like forelsket. Vært sammen i 8 år nå og har et fortsatt veldig «tett» forhold.😊 Anonymkode: 342c0...1c9 Det er fult mulig å ha et "tett" forhold uten at begge har et oppmerksomhets/kontroll problem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 1. februar 2019 #23 Del Skrevet 1. februar 2019 Han vil ha din oppmerksomhet HELE tiden.. det er ikke bra. Det du kan gjøre som mellomsteg hvis du virkelig liker han, er å si fra hvordan DU vil ha det. Ikke tilpass rundt hans argumenter om bekymret for deg, snappe deg opp osv. Si at du liker ham, men du vil ikke at han skal følge med på deg hele tiden. Når du drar fra jobb, hvor lang tid bussen bruker hjem. At du må fortelle hva du gjør når med hvem. Det er creepy. Når du er med venner vil du fokusere på dem du er sammen med, ikke ham. Og du har ikke alltid mulighet til å svare på meldinger med en gang, spesielt ikke på jobb. Dette er ting du må ha, og som han må være OK med. Ellers må dere bare avbryte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 1. februar 2019 #24 Del Skrevet 1. februar 2019 Dette er det ingen vits i å fortsette med. Oppførselen hans er verken søt, omsorgsfull eller normal. Om noen måneder har han fullstendig kontroll over deg, hvem du møter, hvor du er, hvordan du kler deg, og hvordan du oppfører deg. Spring, og se deg ikke tilbake!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #25 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Nina1975 skrev: Si det som det er til han. At han maser altfor mye og at du vil ha litt «fri» At sånn som han holder på ikke er bra. Om han ikke kutter ut så må du ende forholdet. Kan du få tak i en av eksene hans og høre hvordan han holdt på med de? Jeg har hintet litt om det, men vil ikke såre han heller, og han blir fort såret. Vi snakker mye på messenger, og om jeg er online litt etter vi har sagt natta, så kan han sende meg sånne meldinger som ‘skal du ikke sove?’, ‘du har jobb imorra, viktig at du får nok søvn’, osv. 👀 Føles liksom som om han sjekker opp ting, og passer på. Det kan være søtt og, så klart, han er omsorgsfull.. men hadde vært annerledes om vi faktisk var kjærester. Eksene hans vet jeg ingenting om ennå. Anonymkode: 19596...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. februar 2019 #26 Del Skrevet 1. februar 2019 Dropp han nå, før du blir for involvert. INGENTING ved slik oppførsel er greit! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #27 Del Skrevet 1. februar 2019 10 minutter siden, ViljaH skrev: Han vil ha din oppmerksomhet HELE tiden.. det er ikke bra. Det du kan gjøre som mellomsteg hvis du virkelig liker han, er å si fra hvordan DU vil ha det. Ikke tilpass rundt hans argumenter om bekymret for deg, snappe deg opp osv. Si at du liker ham, men du vil ikke at han skal følge med på deg hele tiden. Når du drar fra jobb, hvor lang tid bussen bruker hjem. At du må fortelle hva du gjør når med hvem. Det er creepy. Når du er med venner vil du fokusere på dem du er sammen med, ikke ham. Og du har ikke alltid mulighet til å svare på meldinger med en gang, spesielt ikke på jobb. Dette er ting du må ha, og som han må være OK med. Ellers må dere bare avbryte. Tusen takk for råd! Ja det blir litt slitsomt når han hele tiden vil ha min oppmerksomhet, tilmed når jeg er ute med venner. Og vi er ikke i et forhold. Redd han kommer til å bli kjempesåra! Men jeg må prøve å ta det opp på en fin og respektfull måte. For jeg liker han, og vil gi han en sjanse. Anonymkode: 19596...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #28 Del Skrevet 1. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hintet litt om det, men vil ikke såre han heller, og han blir fort såret. Vi snakker mye på messenger, og om jeg er online litt etter vi har sagt natta, så kan han sende meg sånne meldinger som ‘skal du ikke sove?’, ‘du har jobb imorra, viktig at du får nok søvn’, osv. 👀 Føles liksom som om han sjekker opp ting, og passer på. Det kan være søtt og, så klart, han er omsorgsfull.. men hadde vært annerledes om vi faktisk var kjærester. Eksene hans vet jeg ingenting om ennå. Anonymkode: 19596...50a Enda en grunn til å løpe. En mann som fort blir såret er en sutrunge. Anonymkode: ef074...536 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #29 Del Skrevet 1. februar 2019 Faresignaler all the way...... om dere ikke er kjærester enda og han allerede viser tegn til å være kontrollerende, ville jeg ikke innledet noe forhold med han.. Anonymkode: 1fbd8...228 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 1. februar 2019 #30 Del Skrevet 1. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for råd! Ja det blir litt slitsomt når han hele tiden vil ha min oppmerksomhet, tilmed når jeg er ute med venner. Og vi er ikke i et forhold. Redd han kommer til å bli kjempesåra! Men jeg må prøve å ta det opp på en fin og respektfull måte. For jeg liker han, og vil gi han en sjanse. Anonymkode: 19596...50a Du skal ikke være så redd for å såre ham at du lar være å si hva som er viktig for deg. Det er han nødt til å tåle, ellers er ikke dette liv laga. Selvsagt skal du snakke ordentlig til ham, men ikke gå på tærne og krype rundt ham. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #31 Del Skrevet 1. februar 2019 Å være i et forhold med en sånn kar kommer til å slite deg fullstendig ut. Dere er ikke sammen enda, og allikevel holder han på sånn.. Kom deg vekk før dere blir for involvert og det blir vanskeligere å avslutte. Anonymkode: 5831d...315 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsekvinnen Skrevet 1. februar 2019 #32 Del Skrevet 1. februar 2019 Måten du svarer på ts, viser at du er en person med litt ryggrad som er lett å manipulere. Du burde gå på et kurs i grensesetting. Blir nesten flau på dine vegne at du ikke skjønner det selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #33 Del Skrevet 1. februar 2019 Opplevd lignende, var han, men ikke kontrollerende som busstider og med hvem hvor osv da, var bare veldig på meldinger, men forstod det ikke før hun sa det. Jeg hadde hele tiden trodd hun var like på, og jeg var faktisk sliten av det jeg også, men jeg var en sucker for love og gikk nok utover mine egene grenser også. Saken var at hun klarte ikke la være å svare meldinger. Så det ble holdt i gang. Gikk til h likevel, men er litt skummelt å se tilbake på. Hadde vært løst hadde begge parter turt å si fra uten å være så redd for å såre. Eller.. Jeg var redd for å si at jeg ventet på at det skulle roe seg, fant aldri noe grunn til å bare si det rett ut. Anonymkode: 16575...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #34 Del Skrevet 1. februar 2019 Det der er absolutt ikke bra! Ville avsluttet. Han overvåker deg jo. Og når du protesterer litt drar han « så følsom og såra»-kortet. Som låser deg fra å sette grenser. Du sier dere ikke er sammen enda engang... Til: ...791 bra du lærte noe. Anonymkode: 6ca83...58f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 1. februar 2019 #35 Del Skrevet 1. februar 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hintet litt om det, men vil ikke såre han heller, og han blir fort såret. Vi snakker mye på messenger, og om jeg er online litt etter vi har sagt natta, så kan han sende meg sånne meldinger som ‘skal du ikke sove?’, ‘du har jobb imorra, viktig at du får nok søvn’, osv. 👀 Føles liksom som om han sjekker opp ting, og passer på. Det kan være søtt og, så klart, han er omsorgsfull.. men hadde vært annerledes om vi faktisk var kjærester. Eksene hans vet jeg ingenting om ennå. Anonymkode: 19596...50a Men dere er ikke sammen enda? Husk at alle viser sine beste sider i starten... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 1. februar 2019 #36 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hintet litt om det, men vil ikke såre han heller, og han blir fort såret. Vi snakker mye på messenger, og om jeg er online litt etter vi har sagt natta, så kan han sende meg sånne meldinger som ‘skal du ikke sove?’, ‘du har jobb imorra, viktig at du får nok søvn’, osv. 👀 Føles liksom som om han sjekker opp ting, og passer på. Det kan være søtt og, så klart, han er omsorgsfull.. men hadde vært annerledes om vi faktisk var kjærester. Eksene hans vet jeg ingenting om ennå. Anonymkode: 19596...50a Det der er ikke å vise omsorg 😬 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #37 Del Skrevet 1. februar 2019 Alarm! Alarm! Sannsynligvis en sjalu kontrollfreak som kommer tiø å kvele livsgleden i fremtiden. Anonymkode: 28386...7b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #38 Del Skrevet 1. februar 2019 Anonymkode: 4b69f...bd5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 1. februar 2019 #39 Del Skrevet 1. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han virker som han har behov for å vite hvor jeg er, hva jeg gjør, hvem jeg er med, til enhver tid. Han er søt og snill, men det kan bli litt slitsomt merker jeg. Mulig han bare er veldig ivrig nå, men han bekymrer seg veldig for at noen skal snappe meg opp, som han sier. At jeg skal finne noen andre. Jeg sier at han ikke skal stresse med det, mulig han er veldig på pga det. Blir litt usikker på han, fordi han krever mye nå, og vi er ikke engang sammen ennå. Kanskje han er veldig usikker på seg selv. Ts Anonymkode: 19596...50a Han er nok veldig usikker på seg selv, kanskje sjalu også. Hvis du skal fortsette med han må du snakke med han om dette. Si at det blir for mye for deg, og at han må klare å stole på deg. Det er hyggelig å ha kontakt hver dag, men samtidig må det være greit at man ikke svarer på meldinger med en gang f.eks. Noen sier at de ikke kunne vært i dette forholdet, og det stemmer nok for en del. Men det kan gå seg til, hvis dere som sagt snakker om det og du ikke bare holder det inni deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #40 Del Skrevet 1. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtt en mann, vi har pratet noen uker, og han er veldig hyggelig. Men det er noen ting ved han jeg stusser litt på. Han krever mye tid, han skriver meldinger ‘hele tiden’, og blir fort litt furten og såret om jeg ikke svarer rimelig fort, eller er opptatt. Da kan han sende denne 🤔 f.eks eller skrive hmmm. Sier jeg at jeg skal møte en venn, spør han med en gang om det er en mann. Vil vite når jeg er hjemme, og hvor lang busstur jeg har fra jobb, og holder liksom oversikten. Igår på jobb når han sendte meldinger, og jeg ikke hadde tid til å svare, ble han kjempebekymra. 🤔 Han vet jo at jeg er travel på jobb. Møtte ei venninne igår etter jobb, og når jeg snakket med han senere, var han skuffa fordi jeg ikke ringte han. Jeg sa jeg var opptatt. Åja fordi du var med venninna di? Ja sa jeg. Men du kunne jo sagt til henne at du måtte ta en telefon, var svaret hans da. 👀 Altså, vi snakker sammen hver dag, men jeg har ikke behov for å hele tiden snakke med han, jeg må jo gjøre andre ting og. Han er veldig krevende sånn. Og han vrir og vender på ting. Tar liksom ting fort ille opp. Igår byttet han bakgrunn på tlf sin, til et bilde av meg. Er jo søtt, men vi er jo ikke sammen. Alt dette gjør meg litt usikker, det blir litt kvelende. Samtidig er han hyggelig og snill, men slitsom. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 19596...50a hadde jeg ikke orka. uattraktivt med sutrete og uselvstendige guttevalper Anonymkode: 191e2...f96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå