AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Møtt en mann, vi har pratet noen uker, og han er veldig hyggelig. Men det er noen ting ved han jeg stusser litt på. Han krever mye tid, han skriver meldinger ‘hele tiden’, og blir fort litt furten og såret om jeg ikke svarer rimelig fort, eller er opptatt. Da kan han sende denne 🤔 f.eks eller skrive hmmm. Sier jeg at jeg skal møte en venn, spør han med en gang om det er en mann. Vil vite når jeg er hjemme, og hvor lang busstur jeg har fra jobb, og holder liksom oversikten. Igår på jobb når han sendte meldinger, og jeg ikke hadde tid til å svare, ble han kjempebekymra. 🤔 Han vet jo at jeg er travel på jobb. Møtte ei venninne igår etter jobb, og når jeg snakket med han senere, var han skuffa fordi jeg ikke ringte han. Jeg sa jeg var opptatt. Åja fordi du var med venninna di? Ja sa jeg. Men du kunne jo sagt til henne at du måtte ta en telefon, var svaret hans da. 👀 Altså, vi snakker sammen hver dag, men jeg har ikke behov for å hele tiden snakke med han, jeg må jo gjøre andre ting og. Han er veldig krevende sånn. Og han vrir og vender på ting. Tar liksom ting fort ille opp. Igår byttet han bakgrunn på tlf sin, til et bilde av meg. Er jo søtt, men vi er jo ikke sammen. Alt dette gjør meg litt usikker, det blir litt kvelende. Samtidig er han hyggelig og snill, men slitsom. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 19596...50a 4
Gjest 007_008_007 Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 (endret) På 1.2.2019 den 16.07, AnonymBruker skrev: Møtt en mann, vi har pratet noen uker, og han er veldig hyggelig. Men det er noen ting ved han jeg stusser litt på. Han krever mye tid, han skriver meldinger ‘hele tiden’, og blir fort litt furten og såret om jeg ikke svarer rimelig fort, eller er opptatt. Da kan han sende denne 🤔 f.eks eller skrive hmmm. Sier jeg at jeg skal møte en venn, spør han med en gang om det er en mann. Vil vite når jeg er hjemme, og hvor lang busstur jeg har fra jobb, og holder liksom oversikten. Igår på jobb når han sendte meldinger, og jeg ikke hadde tid til å svare, ble han kjempebekymra. 🤔 Han vet jo at jeg er travel på jobb. Møtte ei venninne igår etter jobb, og når jeg snakket med han senere, var han skuffa fordi jeg ikke ringte han. Jeg sa jeg var opptatt. Åja fordi du var med venninna di? Ja sa jeg. Men du kunne jo sagt til henne at du måtte ta en telefon, var svaret hans da. 👀 Altså, vi snakker sammen hver dag, men jeg har ikke behov for å hele tiden snakke med han, jeg må jo gjøre andre ting og. Han er veldig krevende sånn. Og han vrir og vender på ting. Tar liksom ting fort ille opp. Igår byttet han bakgrunn på tlf sin, til et bilde av meg. Er jo søtt, men vi er jo ikke sammen. Alt dette gjør meg litt usikker, det blir litt kvelende. Samtidig er han hyggelig og snill, men slitsom. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 19596...50a Piper/uler/hyler/skriker ikke alarmen et sted? Endret 2. februar 2019 av 007_008_007
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Jeg hadde blitt gal og løpt, tror jeg. Det der hørtes utrolig slitsomt ut, og jeg mistenker at alt av romantiske følelser hadde blitt kvelt i fødselen. Anonymkode: 64cab...0ab 30
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat sånn var mannen min i starten av forholdet, men nå er jeg lik selv da. Og begge var like forelsket. Vært sammen i 8 år nå og har et fortsatt veldig «tett» forhold.😊 Anonymkode: 342c0...1c9 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Jeg tror jeg hadde droppet hele fyren. Høres for kvelende ut for meg. Han vil vite hvor lang tid bussturen hjem fra jobb tar, for eksempel? Sånn at han kan "keep track" over hvor du er til enhver tid? Masete, kan ha tendenser til å bli en kontrollfrik i et evt forhold. Avslutt nå mens det er enkelt (forhåpentligvis) å bli kvitt han. Anonymkode: d94ec...866 27
Mousj Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Jeg kunne IKKE gått videre med en slik type. Jeg synes verken det er søtt eller sjarmerende med slikt mas, og hadde følt meg kvalt. 18
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 Sinnssykt stort red flag. Hvis det er så ille allerede nå, tenk hvordan det vil bli i fremtiden... Anonymkode: e1e3e...ccd 23
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 Det der hadde ikke jeg orka.. Anonymkode: 251c8...f08 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg hadde droppet hele fyren. Høres for kvelende ut for meg. Han vil vite hvor lang tid bussturen hjem fra jobb tar, for eksempel? Sånn at han kan "keep track" over hvor du er til enhver tid? Masete, kan ha tendenser til å bli en kontrollfrik i et evt forhold. Avslutt nå mens det er enkelt (forhåpentligvis) å bli kvitt han. Anonymkode: d94ec...866 Ja han virker som han har behov for å vite hvor jeg er, hva jeg gjør, hvem jeg er med, til enhver tid. Han er søt og snill, men det kan bli litt slitsomt merker jeg. Mulig han bare er veldig ivrig nå, men han bekymrer seg veldig for at noen skal snappe meg opp, som han sier. At jeg skal finne noen andre. Jeg sier at han ikke skal stresse med det, mulig han er veldig på pga det. Blir litt usikker på han, fordi han krever mye nå, og vi er ikke engang sammen ennå. Kanskje han er veldig usikker på seg selv. Ts Anonymkode: 19596...50a
Krepsekvinnen Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 Hei! Du må komme deg ut av denne relasjonen. Fyren er klingy stage 5. Han høres ut som han trenger langvarig profesjonelle hjelp. 25
Duff Skrevet 1. februar 2019 #11 Skrevet 1. februar 2019 Tydelig at han er sammen med deg iallefall. Jeg hadde ikke gått videre med en slik fyr. 12
Ullvott Skrevet 1. februar 2019 #12 Skrevet 1. februar 2019 Slik du beskriver ham høres han veldig kontrollerende og sjalu ut. Det er ikke akkurat trivelige personlighetstrekk. 19
Kj27 Skrevet 1. februar 2019 #13 Skrevet 1. februar 2019 Jeg hadde droppet han. Orker ikke noen som vil ha oversikt over meg, som jeg må "svare til" til enhver tid. Dette stinker sjalusi og drama 10
exictence Skrevet 1. februar 2019 #14 Skrevet 1. februar 2019 Det høres litt for kontrollerende ut til at det er bra. 6
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn var mannen min i starten av forholdet, men nå er jeg lik selv da. Og begge var like forelsket. Vært sammen i 8 år nå og har et fortsatt veldig «tett» forhold.😊 Anonymkode: 342c0...1c9 Du mener klamrende? 13
Gjest Nina1975 Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 Si det som det er til han. At han maser altfor mye og at du vil ha litt «fri» At sånn som han holder på ikke er bra. Om han ikke kutter ut så må du ende forholdet. Kan du få tak i en av eksene hans og høre hvordan han holdt på med de?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #17 Skrevet 1. februar 2019 100% Niceguy det der...løp! Anonymkode: c8645...bdd 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #18 Skrevet 1. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 100% Niceguy det der...løp! Anonymkode: c8645...bdd Jepp. Antagelig en sånn fyr som sitter her inne og sutrer fordi han i egne øyne er «en jævlig hyggelig fyr, som vil alt det beste for den dama som vil ha ham, men alle damene går heller etter drittsekker som oppfører seg dårlig bla-bla-bla». Anonymkode: ef074...536 21
Gjest fleur de lis Skrevet 1. februar 2019 #19 Skrevet 1. februar 2019 Nope. Hadde ikke vært noe for meg. Må kunne stole på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #20 Skrevet 1. februar 2019 Plager ikke den høye ringende alarmen og det store viftende røde flagget deg? 😱 Anonymkode: 3f747...ad1 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå