Gå til innhold

Han tenner ikke på puppene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig i forholdet sa han at han alltid hadde vært puppemann. Når det kommer til om man er mest opptatt av pupper eller rompe liksom. Men med meg så var det annerledes fordi jeg har den fineste romps han har sett, sa han. Han ligger virkelig rompa mi, og tenner skikkelig bare han ser på den eller tar på den. 

Han koser også med puppene mine. Han vet de er veldig erogene for meg, og at jeg blir kåt av det. Men det er så tydelig at han ikke tenner! Han blir ikke halvkram en gang liksom. 

Og det gjør meg usikker og såra, og nå har jeg faktisk sjekka opp litt rundt silikon... (har hatt lyst på det før altså). Det føles liksom ekstra sårt at han har pleid å tenne på pupper, men tydeligvis ikke mine.

Jeg hadde en kjæreste for mange år siden som ikke brydde seg om puppene mine. Før jeg ble gravid. Og spesielt da jeg ammet og de var gigantiske.

Føler meg patetisk. Noen som har tanker rundt dette? 

Anonymkode: d51cc...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om vi menn skulle være så snøflak at vi reagerte fordi dama ikke ble kåt over  den ene eller andre kroppsdelen vår. 

Anonymkode: 13e79...733

• Liker 10
Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidlig i forholdet sa han at han alltid hadde vært puppemann. Når det kommer til om man er mest opptatt av pupper eller rompe liksom. Men med meg så var det annerledes fordi jeg har den fineste romps han har sett, sa han. Han ligger virkelig rompa mi, og tenner skikkelig bare han ser på den eller tar på den. 

Han koser også med puppene mine. Han vet de er veldig erogene for meg, og at jeg blir kåt av det. Men det er så tydelig at han ikke tenner! Han blir ikke halvkram en gang liksom. 

Og det gjør meg usikker og såra, og nå har jeg faktisk sjekka opp litt rundt silikon... (har hatt lyst på det før altså). Det føles liksom ekstra sårt at han har pleid å tenne på pupper, men tydeligvis ikke mine.

Jeg hadde en kjæreste for mange år siden som ikke brydde seg om puppene mine. Før jeg ble gravid. Og spesielt da jeg ammet og de var gigantiske.

Rett og slett svakt at man vurderer å inngå et kirurgisk inngrep for en person. En person, altså et menneske som kan finne på å bli utro eller noe i den duren!!! Hva om dere i fremtiden slår opp? Er de nye puppene en garanti for at det ikke vil skje? Hva gjør du da? Endrer litt på haken? Nesen? Kjønnsleppene? Og hva står igjen?

Endret av 007_008_007
Skrevet

Du burde ikke ta silikon. De fleste som tar det angrer. Du kan eventuelt vurdere et brystløft.. Tok et selv, etter to svangerskap, og er kjempefornøyd. Mine hang veldig da, det er ikke sikkert dine gjør det 🙂 

Anonymkode: fba60...518

• Liker 2
Skrevet

Altså, skjerp deg!

Anonymkode: 3eb1e...1a4

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du burde ikke ta silikon. De fleste som tar det angrer. Du kan eventuelt vurdere et brystløft.. Tok et selv, etter to svangerskap, og er kjempefornøyd. Mine hang veldig da, det er ikke sikkert dine gjør det 🙂 

Anonymkode: fba60...518

De henger ikke, men de er veldig myke liksom. For myke synes jeg selv.

Har tenkt på dette lenge før jeg møtte han, men klart å slå meg til ro.. Men nå er ønsket tilbake med full styrke merker jeg. 

Skrevet

Hva om han kom og sa han ville operere pikken sin større, siden du aldri får orgasme av å ha den inni deg? Ville du slengt pengene på bordet og bestilt time for han?

Anonymkode: 70d94...378

• Liker 4
Skrevet

Vil heller foreslå at du jobber med dine egne usikkerheter og mindreverdighetskomplekser før du går til det skrittet å gjøre noen fysiske inngrep.

Anonymkode: c1bd2...c6e

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han kom og sa han ville operere pikken sin større, siden du aldri får orgasme av å ha den inni deg? Ville du slengt pengene på bordet og bestilt time for han?

Åh ja!! 😄

Det er mange som opererer puppene sine. Jeg ville bare hatt litt større og fastere. Naturlig look liksom :)

Skrevet

Hva så om han liker rumpa bedre enn puppene dine? Han liker nok dem også selv om han ikke blir supertent bare av å ta på dem.

Jeg synes ikke at du skal operere deg på grunn av det i hvert fall.

Anonymkode: 34f93...f39

Gjest Alterego666
Skrevet

Du vil ikke bli mer selvsikker med større pupper. Glem operasjon og jobb med selvfølelsen din og forholdet deres.

Skrevet

Glad jeg har en mann som tenner på MEG jeg. Ikke på pupper, rompe eller hva det måtte være. 

Anonymkode: bd7e8...328

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor skriver hun at hun forventer at han skal betale?

Anonymkode: 36710...22b

Gjest Monsieur Beau
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kjæresten din som er problemet, det er deg. Er du fornøyd og glad i kroppen din blir også kjæresten din det også. Du overtenker. Hadde du godtatt deg slik som du er, så hadde du ikke brydd deg katten om en mann likte puppene dine eller ei. Til deg og alle andre jenter og kvinner: Se på dere selv som et helt menneske - ikke del opp kroppen i kroppsdeler hvor dere fokuserer på et enkelt område for å snakke ned om dere selv. 

Gjest Monsieur Beau
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh ja!! 😄

Det er mange som opererer puppene sine. Jeg ville bare hatt litt større og fastere. Naturlig look liksom :)

Du misforstår bigtime. Et "naturlig look" blir det ikke. Du har naturlig look. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...