AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Mannen min påstår at det er det verste han vet (typ pærefasong med smal midje, stor rumpe og lår).. selv er jeg relativt smal, det eneste juicye jeg har er rumpen (enn så lenge ihvertfall 😅) men føler meg overhodet ikke kvinnelig kroppsmessig og jeg beundrer kvinner med former. Han mener det er den fineste figuren, jeg kan ikke forstå hvordan han kan mene det? Finnes det flere som han? Anonymkode: 6a670...6c3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Kim Kardashian er i hvert fall ikke mi drømmedame. Det er knaskje ikke så mange som vil ha en ren fyrstikk. Men det er nok mange, inkludert meg selv, som foretrekker litt mer moderate former Anonymkode: ed294...a5c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Kanskje de fleste mannfolk liker damer som er "den gyldne middelvei"? Altså hverken tjukke og "formfulle" eller tynne som en fyrstikk? Jeg var tynn som en fyrstikk i mange år, veldig undervektig faktisk, men hadde aldri noen problemer med å få meg kjærester. Hadde nesten alltid en kjæreste. Og jeg hadde knapt pupper i det hele tatt, men hadde sprettrompe da 🙂 Så min personlige erfaring er i alle fall at mange menn liker damene tynne også. Ikke bare masse med store pupper, lår og rumpe. Anonymkode: c4694...7d4 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenner ikke alle mannfolk på damer med former? Nei, ikke nødvendigvis. Menn er også individer, med egne følelser, meninger og tanker. Anonymkode: bb14a...8ba 13
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de fleste mannfolk liker damer som er "den gyldne middelvei"? Altså hverken tjukke og "formfulle" eller tynne som en fyrstikk? Jeg var tynn som en fyrstikk i mange år, veldig undervektig faktisk, men hadde aldri noen problemer med å få meg kjærester. Hadde nesten alltid en kjæreste. Og jeg hadde knapt pupper i det hele tatt, men hadde sprettrompe da 🙂 Så min personlige erfaring er i alle fall at mange menn liker damene tynne også. Ikke bare masse med store pupper, lår og rumpe. Anonymkode: c4694...7d4 Formfull i ordets rette forstand betyr jo bare at man har en kropp som er inn- og utsvinget, ikke at man er tjukk (selv om mange har begynt å bruke det som et penere ord for tjukk). Anonymkode: 75b60...0c2 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke nødvendigvis. Menn er også individer, med egne følelser, meninger og tanker. Anonymkode: bb14a...8ba Tull alle menn er like. Anonymkode: da759...2ce 2
dr_zhivago Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 Alle har vel sin smak, samme som dere damer. Jeg liker damer med store pupper, og en "bløt" men ikke feit kropp. Er ikke noe fan av fitness-looken med sixpack, det blir for gutteaktig for min del. Og så liker jeg at damene er forholdsvis korte 😛. Men det er jo mange som liker helt andre typer damer, og det er vel bra for deg at typen din liker din kroppstype?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 Gæd, jeg hadde ikke likt at mannen min uttalte seg såpass negativt om andre kroppstyper som er helt normale. En ting er å si at man ikke tiltrekkes av ekstremt tynne/store, men å si at «den kroppsformen der er det verste jeg vet».....altså. Nei. (nei, jeg har ikke den selv, har smale ben osv). Anonymkode: 01059...30d 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 "Kvinner med former" er en gammel beskrivelse som i nyere tid har blitt kapret og misbrukt av tjukkinger. Lubne, småfeite eller overvektige kvinner med et forstyrra selvbilde roper "embrace your curves" og prøver å få resten av verden til å tro at det er attraktivt å være feit. Nei. Det er ikke sånne damer menn tenker på når de tenker på "kvinner med former". En kvinne med former har hverken megapupper, megarumpe eller femten sidevalker. Faktisk ser hun ganske vanlig ut. Men hun har former som gjør henne kvinnelig. Hun har en innsving der midjen skal være. Utsving ved hoftene. Hun har bryster og er ikke helt flat. Hun er ikke så tynn at hun ser ut som en mann. Ei heller så feit at det blir utsving der det skulle være innsving og motsatt. Man kan være smal og ganske tynn og fortsatt ha former og være kvinnelig. Man kan også være på den lubne siden og ha former og være kvinnelig. Kommer helt ann på kvinnen. Det er ikke alle som kler å legge på seg - de får formene på feil plass og ser ut som en melon. Ikke alle kler å være tynn - de kan miste sine kvinnelige former og se ut som en gutt. De fleste normalvektige kvinnene jeg har sett er nydelige, på hver sin måte. Kardashian rumpe trenden som pågår er derimot ganske freaky. Anonymkode: 72780...22f 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 På 1.2.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev: Gæd, jeg hadde ikke likt at mannen min uttalte seg såpass negativt om andre kroppstyper som er helt normale. En ting er å si at man ikke tiltrekkes av ekstremt tynne/store, men å si at «den kroppsformen der er det verste jeg vet».....altså. Nei. (nei, jeg har ikke den selv, har smale ben osv). Anonymkode: 01059...30d Nei, det er viktig at ikke folk får si det de mener. Anonymkode: 7fff5...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 På 1.2.2019 den 17.20, AnonymBruker skrev: Formfull i ordets rette forstand betyr jo bare at man har en kropp som er inn- og utsvinget, ikke at man er tjukk (selv om mange har begynt å bruke det som et penere ord for tjukk). Anonymkode: 75b60...0c2 Helt enig. Formfull er de feminine kurvene. Går selvsagt av å være tykk OG ha former, men ei slank dame kan også ha former. Når kvinnee blir tykke nok forsvinner formene. Anonymkode: 899c2...8d5 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Skrevet 5. februar 2019 Det åpenbare svaret er jo nei. Noen menn tenner jo kun på mindreårige gutter tilogmed. Anonymkode: 911de...2f3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 Når menn mener former/kurver så vil jeg det er noe slikt de mener, altså mer slank enn lubben. I dag virker det som det er de store damene som mener de har kurver. Anonymkode: fe4fa...4a5 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 Er helt sinnsykt hvor mange damer som photoshopper på seg smal midje og stor rumpe på instagram, disse photoshopper for en grunn: de får mange mannlige følgere. Jeg er tynn med moderate former, dvs jeg har innsving i midjen, normal b-cup og normal størrelse på rumpa (sikkert liten i disse dager). Kjæresten eelsker at jeg er veldig slank, og har lange slanke ben. Glad jeg fant meg en som ser skjønnheten i meg, føler mange menn går mann av huse for de med (photoshoppet eller operert) ultrasmal midje, enorme bryster og enda større rumpe og lår. Anonymkode: bdae0...6b0
Gjest padawan Skrevet 5. februar 2019 #15 Skrevet 5. februar 2019 På 1.2.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev: Han mener det er den fineste figuren, jeg kan ikke forstå hvordan han kan mene det? Jeg liker best når det er symmetri mellom bredden på skuldrene og hoftene. Brede hofter og små pupper og store pupper og smalt hofteparti synes jeg nødvendigvis ikke så er så sexy.
Gent82 Skrevet 5. februar 2019 #16 Skrevet 5. februar 2019 Formfull pike numero Uno = Iskra Lawrence 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Skrevet 5. februar 2019 Det er vel å banne i kirka å si det, da flertallet av kvinner ikke faller innunder kategorien og blir støtt. Men jeg er mest tiltrukket av tynne jenter. Små pupper og alt. Og nei - det er IKKE det samme som å tenne på barn. Det er stygt sagt mot kvinnene som er tynne. Anonymkode: ce774...fa6 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel å banne i kirka å si det, da flertallet av kvinner ikke faller innunder kategorien og blir støtt. Men jeg er mest tiltrukket av tynne jenter. Små pupper og alt. Og nei - det er IKKE det samme som å tenne på barn. Det er stygt sagt mot kvinnene som er tynne. Anonymkode: ce774...fa6 Godt å høre at det er noen av dere og Er ikke å banne i kirka da det virker veldig sjeldent at menn liker tynne damer. Ble glad og overrasket da kjæresten min sa det er pent. Føler 9/10 menn foretrekker damer som hun som er avbildet over innlegget ditt. Anonymkode: bdae0...6b0 2
I Grosny Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 På 1.2.2019 den 16.35, AnonymBruker skrev: Mannen min påstår at det er det verste han vet (typ pærefasong med smal midje, stor rumpe og lår).. selv er jeg relativt smal, det eneste juicye jeg har er rumpen (enn så lenge ihvertfall 😅) men føler meg overhodet ikke kvinnelig kroppsmessig og jeg beundrer kvinner med former. Han mener det er den fineste figuren, jeg kan ikke forstå hvordan han kan mene det? Finnes det flere som han? Anonymkode: 6a670...6c3 Folk er veldig forskjellige. Jeg tenner mest på personlighet , samhandling og ansiktet. Kroppsform kan variere. En kamerat av meg vil ha dame med "gutterumpe" og en annen liker dem slanke.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 Jeg tror de fleste menn omfavner mye forskjellig og ser skjønnhet i ulike kroppsfasonger. Det er i alle fall mitt inntrykk. Et eksempel da: Selv har jeg former i form av svært smal midje, brede hofter og relativt stor rumpe. Den nye kjæresten min elsker formene mine, og mener jeg har den beste rumpa han noen gang har sett. Likevel er eksen hans svært tynn og rett, og før meg datet han en tynn modell. Jeg er helt sikker på at han synes de var like flotte, bare på en annen måte 😊 Anonymkode: e6e10...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå