Gå til innhold

Forslag til kunst/bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til hvor man kan få tak i bilder/kunst til å ha i stua som er rimelig? Ikke ikea….

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe prints på deviantart.com eller via selvstendige kunstnere jeg har funnet på instagram. Syns det er bedre enn sånne masseproduserte plakater. 

Anonymkode: 9ea8a...a4f

• Liker 5
Skrevet

Tusen takk for tips!

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å kjøpe prints på deviantart.com eller via selvstendige kunstnere jeg har funnet på instagram. Syns det er bedre enn sånne masseproduserte plakater. 

Anonymkode: 9ea8a...a4f

Har ikke nødvendigvis lyst på masseproduserte ting men akkurat nå er økonomi og tomme vegger de to viktigste kriteriene...

Anonymkode: b3eb7...da9

Skrevet (endret)

Gjennbruk og andre brukt butikker har de alltid mye slikt.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 3
Skrevet

Mange brukthandlere er slappe med kunstsjekken, så jeg ville sjekket hos dem. Det kan komme inn dødsbo fra folk som ikke aner hva slags kunst de har med å gjøre. Også får du gjerne ramme med i samme slengen. Du slipper den sterile, masseproduserte stilen. 

Anonymkode: 5448f...82f

• Liker 5
Skrevet

Brukthandlere eller auksjonslokaler er knallgode tips.

Hvis du har ingenting på veggene nå så kan du tåle skikkelige saker med størrelse på og finne store, ekte grafiske trykk spesielt (også ekte malerier, men de er dyrere) som går for ganske små penger. 

Anonymkode: 8b83b...14a

Skrevet

Oslonowhere.com selger kunst (print og originaler) fra ferske norske kunstnere :)

• Liker 2
Skrevet

Se på tise. Mange som selger rimelig der.

Anonymkode: 3f640...dc4

Skrevet (endret)

Etsy.com. Har kjøpt masse fine print derfra. Noen er ferdige print som man får i posten, andre er filer som du selv printer ut. Du kan få det ganske rimelig, og selv om det er «masseprodusert», så er det jo ikke som om annethvert hjem har det, sånn som IKEA. 

Endret av Puny
  • Liker 1
Skrevet

Bruk de beste av dine egne bilder, og få dem printet ut i stort format. Få dem innrammet. Det blir ikke billig det heller.

Så det beste tipset er nok brukthandel, loppemarked og auksjoner.

Anonymkode: 135ba...215

Skrevet

Har funnet en del kule plakater som på empshop.com (eller var det .no?) til rimelig penge. Med innramming blir det fullgod veggdpynt. Veldig mange av våre gjester har kommentert at de liker dem)) 😃

Skrevet
2 minutter siden, Lill3My skrev:

Har funnet en del kule plakater som på empshop.com (eller var det .no?) til rimelig penge. Med innramming blir det fullgod veggdpynt. Veldig mange av våre gjester har kommentert at de liker dem)) 😃

Fant faktisk en av plakaten i serien "min" 

https://www.emp-shop.no/p/marc-allante-chai/325280.html

• Liker 1
Skrevet

Mine fineste og billigste plakater har jeg funnet på finn.no.  Det gjelder bare å følge med.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...