AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Hei. Jeg går på dagpenger fra nav. Har nå skaffet meg arbeid. Inne på min side på nav står det at jeg har ett antall feriedager til gode. Har jeg rett til og få disse utbetalt når jeg nå slutter på dagpenger? Anonymkode: d5b46...fb3
frk.Helene Hare Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg går på dagpenger fra nav. Har nå skaffet meg arbeid. Inne på min side på nav står det at jeg har ett antall feriedager til gode. Har jeg rett til og få disse utbetalt når jeg nå slutter på dagpenger? Anonymkode: d5b46...fb3 Nei. Dagpenger er en ytelse, ikke lønn.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Hvis du ikke har tatt ut feriedagene før du er ferdig på dagpenger, faller disse bort. Det er ikke feriepenger. Det er feriedager med dagpenger. Disse kan heller ikke overføres til en evt ny periode med dagpenger. Det er heller ikke feriepenger på dagpenger. Anonymkode: 92453...e8f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Nei, men du kan bruke de opp før du begynner i jobb. Eller du kan spare de hvis jobben din bare er midlertidig, og du skal tilbake på dagpenger innen ett år. Anonymkode: 25b12...eea
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 «Ferien kan ikke spares til etter vedtaksperioden har løpt ut, og heller ikke tas ut senere hvis du får en ny periode med dagpenger.» https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Snarveier/ferie-og-feriepenger#chapter-2 Anonymkode: 92453...e8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå