AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Del Skrevet 1. februar 2019 Hei! Vi er en guttegjeng som skal feire utdrikningslag i mai i Oslo, og vi ser etter noen kule alternativer til steder å spise. God mat er viktig, med også lokalene da vi kommer til å være der i mange timer. Vi fant SüdØst på løkka (https://sudost.no/hjem) som så ganske kult ut, og der kan man også sitte ute. Men kan noen gi oss tips på tilsvarende restauranter i sentrumsområdet? Ingen av oss er fra Oslo, så noen tips hadde vært hyggelig Espen Anonymkode: 00fb9...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Del Skrevet 4. februar 2019 Synes det er SYKT dårlig at ingen gidder å svare. Jeg er ikke fra Oslo og alt jeg vil er at vi finner en bra restaurant siden vi skal tilbringe mange timer der. Trodde Oslo krydde av hipstere som kjente byen ut og inn. Noen må vel ha noen gode tips? :) TS Anonymkode: 00fb9...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 4. februar 2019 #3 Del Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er SYKT dårlig at ingen gidder å svare. Jeg er ikke fra Oslo og alt jeg vil er at vi finner en bra restaurant siden vi skal tilbringe mange timer der. Trodde Oslo krydde av hipstere som kjente byen ut og inn. Noen må vel ha noen gode tips? :) TS Anonymkode: 00fb9...7ba Er ikke så gira på å få et rølpete utdrikningslag på min favoritt-restaurant :p Foteslår at dere drar på Fridays eller noe ;) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Del Skrevet 4. februar 2019 Katla er et nytt og kult sted! Veldig sentralt. Ellers fins det flust med plasser i området Torggata/Youngstorget. Sentralen er også bra! Anonymkode: c0603...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 6. februar 2019 #5 Del Skrevet 6. februar 2019 Hrimnir, oslo streetfood, vippa, katla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #6 Del Skrevet 7. februar 2019 Grilleriet i Folketeaterpassasjen på Youngstorget Sentralen Anonymkode: 0068e...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #7 Del Skrevet 8. februar 2019 Restaurant Uggabugga er den beste i byen. Anonymkode: 8a17b...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #8 Del Skrevet 8. februar 2019 Ville gått for Vippa eller Sudøst Anonymkode: 6038e...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå