Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Lurte på om noen har erfaringer med laser for kvisearr? Og evt anbefaling av klinikk osv?
Jeg har utrolig mange kvisearr i ansiktet, typ, 40-50 små prikker i ansiktet etter kviser. Dette er ikke acnearr, men kun merker etter "småkviser" som jeg nærmest får etter hver gang jeg får en kvise. Uansett hvor forsiktig jeg er med kviser/ ikke tar på de osv får jeg alltid arr, og de forsvinner ikke (har hatt de i mange år). Arrene er ikke groper/ går ikke ned i huden, men kun fargeflekker, kan minne om fregner. Altså, om jeg kjenner over huden kan jeg ikke merke dem, man kan kun se det som små pigment prikker.

Vil gjerne få dette bort, så lurte på om noen har erfaring med laser?

Anonymkode: 17c3e...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei!
Lurte på om noen har erfaringer med laser for kvisearr? Og evt anbefaling av klinikk osv?
Jeg har utrolig mange kvisearr i ansiktet, typ, 40-50 små prikker i ansiktet etter kviser. Dette er ikke acnearr, men kun merker etter "småkviser" som jeg nærmest får etter hver gang jeg får en kvise. Uansett hvor forsiktig jeg er med kviser/ ikke tar på de osv får jeg alltid arr, og de forsvinner ikke (har hatt de i mange år). Arrene er ikke groper/ går ikke ned i huden, men kun fargeflekker, kan minne om fregner. Altså, om jeg kjenner over huden kan jeg ikke merke dem, man kan kun se det som små pigment prikker.

Vil gjerne få dette bort, så lurte på om noen har erfaring med laser?

Kan du finne et bilde på nett av noen som har denne typen "arr" du snakker om? Icepick scars? Er du sikker på at det ikke bare er sånne røde pigmentflekker som forsvinner av seg selv?

Anonymkode: a83f9...b7b

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du finne et bilde på nett av noen som har denne typen "arr" du snakker om? Icepick scars? Er du sikker på at det ikke bare er sånne røde pigmentflekker som forsvinner av seg selv?

Anonymkode: a83f9...b7b

Hm, finner ikke noen bilder av dette... Er ikke helt sikker på det nei, men de har vært der så innmari lenge:// men er ikke sånne arr som går inn i huden osv 

Skrevet (endret)

Jeg får også alltid sånne røde og lilla flekker etter kviser. Noen store, noen små. Ganske irriterende at ansiktet alltid er dekket av flekker. 

Endret av OnFleek
Skrevet
4 minutter siden, OnFleek skrev:

Jeg får også alltid sånne røde og lilla flekker etter kviser. Noen store, noen små. Ganske irriterende at ansiktet alltid er dekket av flekker. 

Ekstremt! Gjør at jeg ikke tør å gå uten sminke feks. 

Skrevet

Jeg har fått endel hjelp med dette ved å bruke koreansk hudpleie! Gå på Skinsecrets.no og les deg opp eller be om hjelp. Bruker et C-vitaminserum og snegleslim f.eks👌

Skrevet
På 1.2.2019 den 14.55, moncabang skrev:

Jeg har fått endel hjelp med dette ved å bruke koreansk hudpleie! Gå på Skinsecrets.no og les deg opp eller be om hjelp. Bruker et C-vitaminserum og snegleslim f.eks👌

Siden virker ikke helt trygg?

IMG_1131.PNG

Anonymkode: 40f13...0c7

Skrevet
På 2.2.2019 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Siden virker ikke helt trygg?

IMG_1131.PNG

Beklager Skinsecret, uten en S på slutten!

Skrevet
1 time siden, moncabang skrev:

Beklager Skinsecret, uten en S på slutten!

Takk, fant den når jeg googlet 😜

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...