Gå til innhold

Hva tenker du om folk som løper sånn 15km+ på tredemøllen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er sprekt, eller mer sykt?? helt ærlig

Anonymkode: 385fa...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det må være dårlig løpevær ute.

Anonymkode: 24f45...5b4

• Liker 9
Skrevet

Ingenting annet enn at jeg håper de følger med på om det blir kø. Hater det når folk drar på senteret for å trene og så bruker de mølla i flere timer. 

Anonymkode: 72763...aa6

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker det må være dårlig løpevær ute.

Anonymkode: 24f45...5b4

Samme her, kan ikke fatte at noen orker å løpe mer enn ti min på tredemølle når naturen har så mye å by på :) 

Ikke engang om man bor i en by, hadde lett løpt til en park eller stier i stedet for tredemølle. Men vi er alle forskjellige. 

Skrevet

Jeg kan helt ærlig si at jeg har viktigere ting å tenke på enn hvor langt folk løper på en tredemølle.

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg kan helt ærlig si at jeg har viktigere ting å tenke på enn hvor langt folk løper på en tredemølle.

Det håper jeg du har også. Men var bare et spm når man er på trening og ser folk som løper så lenge. 

Anonymkode: 385fa...242

Skrevet

"Hun løper, gitt." Så går blikket og tankene videre.

Ser jeg samme person løpe mye seinere, tenker jeg "Hun løper enda. Det var lenge. Ser kjedelig ut, det hadde ikke jeg villet gjøre." Så går blikket og tankene videre.

Anonymkode: 86f2b...be6

• Liker 9
Skrevet

Den eneste måten jeg kan vite hvor langt noem har løpt er om de uoppfordret forteller meg om det, og da tenker jeg at konversasjonsevene deres ikke er de beste...

Skrevet

Tenker at de burde prøve seg på en halvmaraton på mølla. 

Anonymkode: ff3cc...bec

Skrevet

Tenker "oi, de løp lenge" så tenker jeg at de kanskje trener til en konkurranse eller har et løpemål. Men stort sett tenker jeg ikke over, eller bryr meg om hva andre gjør på treningssenteret så lenge det ikke plager meg.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle noen tenke at det var "sykt"? Jeg har løpt så langt på mølle et par ganger da jeg trente til halvmaraton og det var 2 meter snø ute. Ikke særlig inspirerende, mye mer givende og løpe ute i naturen, men siden forholdene ikke tillot uteløping så ble det mølla.

De fleste som er på senteret har kommet og gått i løpet av sånne lange økter, så få som får det med seg og tenker det ene eller andre om det. 

Anonymkode: 2c97e...f91

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker du om folk som løper sånn 15km+ på tredemøllen?

Ofrer de faktisk ikke en eneste tanke. Hvorfor skal jeg det?

Anonymkode: 720bf...1af

• Liker 1
Skrevet

Om jeg MÅ tenke noe så er det vel at de liker langturer.

Om vedkommende er veldig tynn tenker jeg anoreksi/spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: 9c52b...6bc

• Liker 1
Skrevet

Tar meg i å bli litt misunnelig. Ellers tenker jeg vel ikke stort. 

Anonymkode: 1d102...2c4

• Liker 3
Skrevet

Her har det vært så kaldt i det siste at hvis jeg skulle ha tenkt noe så måtte det ha vært at det var fullt forståelig at vedkommende måtte ty til mølla for å få seg en skikkelig løpetur. Men vanligvis er ikke slike ting noe som interesserer meg i den grad at jeg legger merke til det. 

• Liker 1
Skrevet

At de er som meg....

Når marka er full av skispor/is.

Når det blåser og regner sidelengs.

Da er tredemølla et veldig godt alternativ. 

Ikke at jeg noen gang får slik informasjon. 1) sniktitter ikke på tredemølla til de som er ved siden av 2) har ingen venner som er så sære at de legger ut om hvor langt de har løpt. 

Anonymkode: 47975...25a

Gjest fleur de lis
Skrevet

Kikker faktisk ikke på hvor langt andre løper, konsentrerer meg om meg selv. Jeg tenker det samme om alle som løper inne, ute, eller trener styrke/annet på treningssenteret - good for you! :) 

Skrevet

Tenker de forhåpentligvis trener til halvmaraton eller noe liknende. Ellers høres det ganske kjipt ut å løpe så langt inne

Anonymkode: 021fc...436

Skrevet

Tenker at jeg skulle ønske jeg kunne klart det selv, aldri vært noen løper. 

• Liker 1
Gjest Dødningehode
Skrevet

«Oi, hun hadde fin rumpe. Er det stuerent å tenke dette nå etter metoo? Faen, glor jeg? Nei jeg har jo ikke sett på henne sånn direkte. Jeg var påpasselig med å fokusere på vinduet. Litt på vinduet og litt på klokka. Vekslende. Man ser jo syk ut hvis man bare ser på ett punkt. Det gjelder å bevege blikket, som om man venter på noe. Skifte fokus. Act natural. Hva holdt jeg på med? Åja, tolv repetisjoner der ja. Men hun hadde fin rumpe. Helvete, hun er sikkert smart, intuitiv, hun skjønte blikkspillet mitt. Jeg kommer til å bli utestengt fra senteret. Det kommer til å stå i avisa i morgen. Helvete, helvete, helvete.»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...